Feniksy – gry, które twórcy naprawili po premierze
Destiny wciąż jest gównem, zamiast niego wstawiłbym Warframe bo kiedyś niszowa gierka teraz nie chce wypaść poza top 5 darmowych gier na Steamie
eh mam nadzieję że z tego No Men's Sky coś jednak będzie trzymam kciuki za Hello games
Destiny wciąż jest gównem, zamiast niego wstawiłbym Warframe bo kiedyś niszowa gierka teraz nie chce wypaść poza top 5 darmowych gier na Steamie
Gra była, jest i będzie wyśmienita. Miała tylko problemy techniczne na PC, przez które tacy jak ty ją dyskredytują.
A jeśli nie podobał ci się Batmobil i inne takie (przerabiałem to miliony razy w internecie i nie mam ochoty znowu zagłębiać się w szczegóły), to powiem jedno - nikogo nie obchodzi, że gra nie sprostała twoim oczekiwaniom w jakimś tam aspekcie.
Była tak wyśmienita że wytrzymałem z nią jakieś 1,5 godziny... Ziew roku.
Widocznie nie jest to gra dla ciebie. Ja próbowałem zagrać w Uncharted: Zaginione Dziedzictwo i poddałem się dosyć szybko. Mam teraz mówić, że to wielkie rozczarowanie, że w ogóle nie zasługuje wszystkie dobre oceny jakie dostała? No nie.
Ale Rainbow Six od początku był świetny, trapiły go spore niedoróbki techniczne. Twórcy to poprawili i gra jest szalenie popularna, ale to od początku była świetna gra ze świetnym konceptem.
Widzisz, popieram to co piszesz, ale dla wielu R6 to tylko klon CS-a...
jestem fanem cs go i byłem jeszcze większym r6s ale to czas przeszły bo mimo że grę kupiłem już rok czy dwa po premierze to gra była zrobiona koszmarnie , wszędzie bugi często niemożliwe do grania rankedy , normale które chyba do dziś nie mają sensu bo wszyscy wychodzą po 1 rundzie albo wbijasz do meczu gdzie przegrywasz już 0:2
i mimo że chciałbym wrócić do gry to sama myśl o tym że dodali już kilku operatorów i jeżeli będę chciał nimi zagrać to czekają mnie długie godziny farmienia jakoś mnie odpycha , plus to że wraz z nowszymi operatorami coraz mniej podoba mi się pomysł na grę ponieważ teraz na mniejszych mapach co pół metra jest jakaś pułapka itp .
po kupieniu gra bardzo mi się podobała tylko była zbugowana teraz już nie jest ale jakoś to czym się staje przez nowych operatorów różni się od tego co kochałem w r6s
@Darkowski93m to tylko świadczy o ich ignroancji :) R6 miał premierę prawie rok przed CSem :) Wyśmienity Rogue Spear jakoś 2 miesiące po, ale był po prostu rozwinięciem oryginału. Szkoda że oryginalny R6 jak i SWAT to zbyt niszowe gatunki, żeby doczekać się wysokobudżetowej kontynuacji.
Jak kolega wyżej wspomniał - mamy kwiecień, materiał z sierpnia. Wstawić łatwo, ale zobaczyć czy to co wstawiasz ma sens już nie.
Zresztą pierwsze zdania - spadające liczby graczy zmuszały Ubi do napraw... Patrzę na wykres w artykule i spadków nie widzę, widzę wzrosty po każdej aktualizacji i weekendzie.
Skoro wyjściowa teza jest fałszywa to i cały materiał manipulowany by shejtować grę.
Nie jestem fanem ten gry, nawet jej nie mam i nigdy nie grałem choćby na weekend. Po prostu nie lubię debilizmu i manipulacji.
filmik stary ale prawdziwy , to ile ubi potrzebowało czasu na naprawienie tej gry mówi samo za siebie że ubi jest niżej niż dno
Edek - Operation health to bardzo udana akcja naprawienia gry - znalazłeś ten filmik al to pierdoły. Uwierz mi wiem o czym mówię. 256lvl 1750h w R6
@Diabloox27
Naprawili - źle. Nie naprawią - źle.
Najlepiej od razu wydać sprawny produkt,ale skoro wydali zepsuty i naprawiali to się chwali, a nie narzeka. Do dziś pamiętam kilka gier mających już po 15 czy 20 lat, których nie ukończyłem przez błędy...
@conrad_owl
jak powiedziałem w innym komentarzu grę kupiłem około półtora roku po premierze więc ubi miało dużo czasu na naprawienie gry zwłaszcza że nie jest to małe studio ale po tym czasie nadal gra miała mnóstwo bugów małych i dużych czy też ogromnych .
Oczywiście że fajnie iż naprawiają grę ale przy okazji dym*ją graczy jak tylko mogą bo to co ubi robi w 3 miesiące taki Riot Games zrobiłby w 24-48 godzin albo tak jak błąd z grami rankigowymi który posiadał rainbow i naprawienie go zajęło ubi pół sezonu czy też więcej riot naprawił by w kilka godzin
W tym jest problem , że ubi niby dba o grę a mam wrażenie że z całego studia przydzielili z 2-3 osoby do rainbowa i powiedzieli żeby coś tam przy tym dłubali by było widać że się grą interesują
Ekhem.Gram w tą grę już od premiery.Ostatnio grałem w nią z miesiąc temu i zapewniam że wiele od tego sierpnia się nie zmieniło.Po za tym ubisyf wydaje zwykle patche na odwal się które coś faktycznie naprawiają i psują przy okazji.Za takie ,,naprawianie" podziękuje.Szczerze uważam że ta gra w dniu premiery działała wyraźnie lepiej a już na pewno strzał w kolano nie był headshotem :P: https://www.google.com/search?client=firefox-b&biw=1920&bih=966&tbm=isch&sa=1&ei=TrbbWoTQEMTdwQLI1YvoCg&q=CS+GO+COD+R6S+HEADSHOTS&oq=CS+GO+COD+R6S+HEADSHOTS&gs_l=psy-ab.3...5140.7396.0.7810.10.10.0.0.0.0.156.1018.1j8.9.0....0...1c.1.64.psy-ab..1.0.0....0.wcavt4G29e4#imgrc=bnJP1LFbjZ8cYM:
W R6 pump-action shotgun działa tak jak w rzeczywistości, to w CoD właśnie sprawia wrażenie strzelanie z zabawki na kapiszony.
Więc Twoje "zapewnienia" są nic nie warte. Od około 1,5 roku gram w R6 regularnie, kilka razy w tygodniu po co najmniej 3 mecze rankedowe, widzę więc bardzo dobrze jak gra się zmienia, jak ewoluuje. Bardzo wiele się zmieniło od sierpnia zeszłego roku, przede wszystkim absolutną rzadkością są teraz bugi typu tarcza w dłoniach zamiast karabinu czy nieudane przebijanie ścian Thermitem/Hibaną. Gra nadal ma pewne problemy i niektóre z nich mogą naprawdę irytować (mechanika dropshotów, problem z niedokładnym nakładaniem się wskaźnika celownika z rzeczywistym miejscem uderzenia pocisku), ale większość bugów została usunięta i się ich po prostu nie spotyka. I pisze to gracz, które w grę gra regularnie, a nie odpali raz na miesiąc i potem udaje znawcę tematu... Nie wszystkie decyzje deweloperów mi się podobają, niektórych zmian nie rozumiem, ale daleki jestem od hejtowania, bo tak aktywnie wspieranych gier nie ma zbyt wiele (darmowe nowe mapy, operatorzy, gadżety, broń).
PS: Co do obrazka to pokazujesz nim tylko jak bardzo nie rozumiesz i nie znasz podstaw działania i możliwości broni typu shotgun. Naprawdę uważasz, że taka broń ma zasięg 2 metrów i że takie jej przedstawianie w grach jest ok? Nie wiem nawet jak to komentować bo widzę tutaj ogromne pokłady ignorancji i niewiedzy.
Niby tak, ale serwery i lagi to jakaś padaka. Mam średnio jakieś 36ms, a i tak zdarzają się przycinki, i tylko w tej grze. Do tego czasem zabije mnie ktoś kogo u mnie nie było na ekranie, albo był przez krótką chwilę, albo gwóźdź programu u mnie stał gdzie indziej niż u siebie. Na kamerce po śmierci ładnie to widać jak gościu wchodzi do pokoju, rozgląda się przez sekundę widzi mnie, ja do niego zaczyna strzelać, tylko że on jest dwa metry od miejsca gdzie ja go widziałem.
Aha, gram od początku tego roku więc nie wiem jak to wyglądało wcześniej, czy jest jakaś poprawa czy nie, ale toksyczność i system raportowania jest chyba najgorszy jaki widziałem. Jak się w to gra to trzeba mieć
a) wyłączony czat głosowy, no ale wtedy jest większa szansa że się przegra
b) nagrywać swoją grę żeby potem móc udowodnić że dwóch gości darło się na całą drużynę, wchodzili pod celownik itd. bo gra nie oferuje żadnych powtórek ani nawet historii czatu pisanego.
@up - W kwestii toksyczności to popieram jak najbardziej to co piszesz. Jest z tym problem i wydaje się że Ubi dopiero zaczyna coś w tej kwestii robić (raportowanie toxiców, tak na początek mam nadzieję). Zdarzało się, że odechciewało mi się po prostu grać kiedy usłyszałem i zobaczyłem z kim przyszło mi walczyć w drużynie. Jak się nie ma ekipy do gry to bywa ciężko.
Diablo 3 - usunięcie aucion housa dla januszy biznesu i zmiana systemu lootu zrobionego pod handel itemami to była najlepsza dobra zmiana w historii gier komputerowych.
Gdzie Andromeda? Poza tym co to za brednie, że EA nauczyło się tworzyć grę? Po BF4 nastąpiła premiera BF, BF2, Andromeda. Po co więcej wymieniać? Oni się niczego nie uczą. Patrzą jak wyłudzić pieniądze. Złodzieje.
Rany ale się na mnie hejty zebrały a piszą że to ja hejtuje.Co za hipokryzja.;)Nie jest to tylko moje zdanie i ja waszego nie neguje ale dla mnie ta gra już podczas tej słynnej ,,operacji health"(glitch) gdzie nie dość że olali Polską mapę i sezon to jeszcze jej działanie było niemal identyczne co przed nią.Poprawili matchmaking wreszcie i nieco pingi ale te przeklęte ,,teleportacje" za ścianę graczy czy zapadanie się pod mapę albo ładunek wybuchowy który podłożyłeś bez powodu wybucha ci w twarz tak jak były tak zostały. Co byście nie napisali te błędy nie zniknęły.Wciąż moi znajomi na nie natrafiają. Bronicie tej gry jak własnego życia a ubisyf na pewno ,,doceni" to w kolejnych aktualizacjach.Tak na pewno.XDP.S. materiał może faktycznie z sierpnia a to dla was lata że mi to wypominacie? Ja się zgadzam z autorem tego materiału. Twórcy R6S mają łagodnie mówiąc gdzieś swoje obietnice nie tylko w tej grze z resztą a ponieważ gracze nie tylko nie krytykują na takie praktyki a wręcz je niektórzy je popierają jak widzę po niektórych komentarzach to nic dziwnego że nic z tym nie robią. Tak więc jeśli liczyliście że po zapaleniu waszych pochodni że tak powiem (napisze) zmieniłem zdanie to was rozczaruje choć pewnie i tak macie to gdzieś. Trudno. Piszę to co myślę i tyle. Jak każdy internauta mam prawo. Pozdro.