Nie takie EA straszne? Były szef BioWare chwali sobie współpracę z "Elektronikami"
a sam wydawca daje swoim zespołom dużo swobody w podejmowaniu decyzji dotyczących ich projektów.
Dlatego ME:A musiało być przebudowywane na kilka miesięcy przed premierą?
Wstawiam wcześniejsze wpisy odnośnie bioware, EA i Andromedy
15 tysięcy za skrzynki, czyli dlaczego EA idzie w sandboksy
https://www.gry-online.pl/newsroom/15-tysiecy-za-skrzynki-czyli-dlaczego-ea-idzie-w-sandboksy/z919ef4
Dlaczego Mass Effect: Andromeda jest najniżej ocenianą grą BioWare'u?
https://www.gry-online.pl/newsroom/dlaczego-mass-effect-andromeda-jest-najnizej-oceniana-gra-biowareu/z119700
Zwykłe mydlenie oczu,ciekawe ile dostał kasy za takie brednie
EA to pazerne i chciwe grubasy które tylko chcą się nachapać gotówki a graczy nie traktują jak ludzi, a jak zarobek, jeden bełkot byłego szefa bioware nic nie zmieni tego
Ja zawsze miałem wrażenie, że w EA firmy podległe mogły robić co chciały, przy pierwszej, może drugiej grze, a potem pojawiało się pełno doniesień, że kolejna gra z z serii jest narzucona przez EA, wychodziła klapa i studio zamykano.
Polityka EA polega na wyzysku studia, wyciągnięciu z niego tyle kasy ile się da nie patrząc czy marka prze niego stworzona jest w stanie być ciągnięta w nieskończoność, a jak już się doić nie da to rozwiązujemy, nie myśląc nawet aby pozwolić zacząć nowy projekt. BioWare miał po prostu farta, że robił dobre gry przez długi czas i pewnie z powodu renomy wśród graczy pozwala im się zaczynać nowe projekty..
Ile w tym prawdy a ile teoretyzowania to nie wiem.
Nie była przesadzona że fabularnie gra była jeszcze gorsza od pierwszych mass effektów i technicznie była okropna, a animacje twarzy były wręcz komiczne i żenujące? HAHAHAHAAH
a sam wydawca daje swoim zespołom dużo swobody w podejmowaniu decyzji dotyczących ich projektów.
Dlatego ME:A musiało być przebudowywane na kilka miesięcy przed premierą?
"To była ich wspólna decyzja".
No właśnie to ma sens, dostali tyle swobody, że polegli, nie było osoby która by to za mordę trzymała, zamiast robić konkret to mieli 100 pomysłów, a potem się okazała, że to za dużo, a czasu za mało.
Ja tylko zacytuję pewien tekst stąd
https://www.gry-online.pl/newsroom/15-tysiecy-za-skrzynki-czyli-dlaczego-ea-idzie-w-sandboksy/z919ef4
Wszystko rozbija się o politykę EA, która generalnie naciska na tworzenie gier z otwartym światem. To dlatego, że po prostu lepiej się na nich zarabia. Mieliśmy ze wszystkich sił zachęcać gracza, by ten wciąż wracał do naszego tytułu. Dlaczego EA tak bardzo na tym zależało? Mikropłatności: pakiety w grach z serii Mass Effect, multiplayer.
A pamiętacie taki news gdzie EA wpierdzieliło swoje buciory do liniowego projektu gry filmowej star wars i przerobili na nudny sandbox, jej TYLE KŁAMSTWA
Wstawiam wcześniejsze wpisy odnośnie bioware, EA i Andromedy
15 tysięcy za skrzynki, czyli dlaczego EA idzie w sandboksy
https://www.gry-online.pl/newsroom/15-tysiecy-za-skrzynki-czyli-dlaczego-ea-idzie-w-sandboksy/z919ef4
Dlaczego Mass Effect: Andromeda jest najniżej ocenianą grą BioWare'u?
https://www.gry-online.pl/newsroom/dlaczego-mass-effect-andromeda-jest-najnizej-oceniana-gra-biowareu/z119700
Zwykłe mydlenie oczu,ciekawe ile dostał kasy za takie brednie
EA to pazerne i chciwe grubasy które tylko chcą się nachapać gotówki a graczy nie traktują jak ludzi, a jak zarobek, jeden bełkot byłego szefa bioware nic nie zmieni tego
Flynn jest bezrobotny odkąd go wywalili z BW, więc musi dorabiać gdzie się da.
Ja zawsze miałem wrażenie, że w EA firmy podległe mogły robić co chciały, przy pierwszej, może drugiej grze, a potem pojawiało się pełno doniesień, że kolejna gra z z serii jest narzucona przez EA, wychodziła klapa i studio zamykano.
Polityka EA polega na wyzysku studia, wyciągnięciu z niego tyle kasy ile się da nie patrząc czy marka prze niego stworzona jest w stanie być ciągnięta w nieskończoność, a jak już się doić nie da to rozwiązujemy, nie myśląc nawet aby pozwolić zacząć nowy projekt. BioWare miał po prostu farta, że robił dobre gry przez długi czas i pewnie z powodu renomy wśród graczy pozwala im się zaczynać nowe projekty..
Ile w tym prawdy a ile teoretyzowania to nie wiem.
Jaką swobodę twórczą.
Gry opierają o wskaźniki i badania. Co przyniesie najwięcej zysku. Pierwsza gra z serii jest twórcza druga już mnie trzecia loot boksy, open word, multi na siłę.
Myślicie, że nowy TF3 od Respawn pod władzą EA będzie czymś wyjątkowym?
No tak, na pewno były, wysoko postawiony pracownik, myślący jeszcze o jakiejkolwiek karierze, będzie publicznie krytykował swoich przełożonych. Szczególnie gdy są oni grubą rybą w industry.
Sami pracownicy BioWare są z kolei przekonani, że po rozczarowaniu, jakim było Mass Effect: Andromeda, przyszłość zespołu odpowiedzialnego m.in. za Baldur’s Gate czy Star Wars: Knights of the Old Republic wisi na włosku i zależy od komercyjnego sukcesu planowanej na 2019 rok sieciowej gry akcji Anthem.
Samodzielnie mogliby zaproponować projekt na kickstarterze.
A co ma chłop powiedzieć? Przecież wiadomo, że na szefa i byłego szefa nigdy się nie nadaje.
Rumcykcyk - dawno nie widziałem na tym forum tak trafnego wpisu (pierwszy post). Plus 1 offcourse :)
@Rumcyk
Bo taka prawda? XD
Gra zdecydowanie nie była tak zła jak ją ludzie malowali, którzy obejrzeli 10 minut ,,śmiesznych,, memów i momentów z gamepleya, a potem na jej podstawie ocenili całą produkcje, jak ostatni idioci.
,,Nie była przesadzona że fabularnie gra była jeszcze gorsza od pierwszych mass effektów,,
Owszem była gorsza, ale gra to coś więcej niż fabuła, mechanika walki, narracja oraz postacie były na dobrym poziomie.
,,technicznie była okropna,,
Początkowo owszem, teraz już nie.
przyszłość zespołu odpowiedzialnego m.in. za Baldur’s Gate czy Star Wars: Knights of the Old Republic wisi na włosku i zależy od komercyjnego sukcesu planowanej na 2019 rok sieciowej gry akcji Anthem.
No to już pakujcie walizki... tego Anthem nie da się brać na poważnie.
No jakoś się da, bo póki co robi naprawdę dobre wrażenie xd.
Pytanie tylko się czy utrzyma jak hity Ubi, czy też wsparcie się skończy po paru miesiącach. Ta gra nie tylko musi być dobra, ale musi czymś zachęcić graczy by w nią grali. Od tego będzie wszystko zależało.
No jakoś się da, bo póki co robi naprawdę dobre wrażenie xd
Sandbox nastawiony na multi? YEEEEEEEEEJ
Studio pokochane przez graczy za świetne dialogi, bohaterów i dobrze napisane fabuły tworzy nastawione na akcję praktycznie-mmo z otwartym światem, jako ostatnią deskę ratunku.
What can go wrong...
oo44wo odpowiedział na to w punkt, studio które uwielbiam za ich dokonania i świetne historie jakie stworzyli w swoich grach RPG sprzed lat, zabiera się za jakąś grę akcji z otwartym światem i mówi o tym jak o ostatniej desce ratunku.... no sorki, ale zamiast stworzyć coś za co byli lubiani robią jakąś grę dla mas... od razu mnie odpycha na samą myśl.
Tak ciężko zrozumieć że wolimy dobrego RPG fabularnego a nie zbieractwo znajdziek w sandboxie?
,,Tak ciężko zrozumieć że wolimy dobrego RPG fabularnego a nie zbieractwo znajdziek w sandboxie?,,
My, czyli kto? Dlaczego mówisz w imieniu nie sprecyzowanej grupy x osób?
I jak chcesz dobrego rpg to zagraj w Divinity, lub Pillarsy nowe wychodzą, lub w jakąś grę RPG, a nie rościj sobie prawo do decydowania o tym co dane studio może zrobić a co nie i co robić powinno. Co jak co, ale RPG na rynku nie brakuje.
Gdyby jeszcze to byłby single tytuł jak mass effect, ale anthem będzie najpewniej klonem MMO the old republic
Lol wat?
A co ci w tej grze przypomina TOR'a?
Takie gadanie ma swoją nazwę - Syndrom Sztokholmski
A co miał powiedzieć? Prawdę? Wtedy w branży byłby spalony i musiałby się zająć hodowlą jedwabników. Poza tym, Flynn opuścił BW-EA dopiero w lipcu ubiegłego roku, a niemal na pewno miał podpisaną jakąś lojalkę, że przez trzy lata (plus minus) od momentu wygaśnięcia umowy nie może działać na szkodę EA. Plus, o ile się nie mylę, jeden z autorów tego wywiadu jest autorem artykułu z zeszłego roku, który opisywał kulisy powstawania Andromedy, a w którym calutką winę za jej niepowodzenie zrzucono na BioWare – ani słowem nie wspomniano o EA: o deadline’ach, ciśnięciu na dodawanie gównianego koopa, żeby móc kroić frajerów na skrzynkach czy o wmuszonym silniku, który do RPG się nie nadaje. Mówcie, co chcecie, ale ten wywiad trochę mi śmierdzi sponsoringiem ze strony EA, żeby ich wybielić.
po wielkich dokonaniach w ostatnim czasie BioWare EA już zapewne ma plan co z tym studiem zrobić dalej, jak to szło "zabiorę cię właśnie tam"
No nie wiem. A ma inne wyjście? Gdyby ich krytykował to szybciutko studio było by pozamykane. Chociaż po ostatnich hitach od BioWare nie było by czego żałować.
„Każda firma ma jakieś ograniczenia, rzeczy, które musisz zrobić, ale EA jest naprawdę fantastyczne, jeśli chodzi o dawanie deweloperom twórczej swobody”
Słuchaj no, gra ma być multi, albo mieć otwarty świat. No i oczywiście ma się opierać na lootboxach. Poza tym rób co chcesz
Eee, prawdę? Dostałby robotę, niekoniecznie od EA. Rzetelni ludzie są niemal wszędzie mile widziani. Ewentualnie mógł nic nie mówić.
teraz sie to smiesznie czyta po 3 latach :D Anthem to ich najwiekszy niewypal teraz XD I nagle chca zmieniac frosbite ciekawego dlaczego XDD w sensie juz wiadomo dlaczego no ale coz XD byly szef hah ciekawe czemu opuscil studio XDD