Sea of Thieves ma już 2 mln graczy
Te 2 miliony graczy to razem z tymi, którzy próbowali gry przez te kilka darmowych dni? Ciekawe ile będzie za tydzien lub dwa jak ludzie dojdą do... yyy... endgame'u, którego w sumie nie ma. Jak nic z tym nie zrobią albo zajmie im to kilka ładnych miesięcy to gra skończy na dnie, a szkoda bo pomysł i klimat niezły.
Gra jest pusta jak wydmuszka, fakt że ładna :) Żeby coś zdziałać musi grać razem parę osób, 2-3 nie dadzą rady. Bez zasadniczych zmian cienko widzę jej przyszłość.
Jedna z gorszych gier, dosłownie No Man's Sky 2. MS znowu dal d*py i pokazał jak bardzo szanuje graczy.
To samo porównanie przyszło mi na myśl gdy zobaczyłem na czym polegają zadania w tej grze. Idź tam, przynieś to, zniszcz tamto.
Ale ty zdajesz sobie sprawę, że to gra która polega na interakcji z innymi graczami i bawieniu się z wspólną ekipą?
Oczywiście, nie usprawiedliwia to braku masy rzeczy, które gra zawierać powinna, ale akurat proste zadania, łatwe do ogarnięcia w współpracy to już standard w tym gatunku.
Inaczej. Tutaj się można dobrze pobawić jak się ma zgraną paczkę. Nawet łażenie i porobienie głupich rzeczy daje masę frajdy. Bitwy morskie mają ogromny potencjał.
Tylko brakuje tutaj contentu. Po prostu nie ma co robić, porównanie do NMS jest o tyle trafne, że tak samo było w tamtej grze. Ja liczę, że twórcy to ogarną, eventy np. z krakenem to fajna sprawa i odskocznia. Gra ma szansę po spadku graczy odżyć jak choćby właśnie NMS czy R6: Siege, które przeżywa teraz renesans. Wszystko w rękach twórców.
Tak jak ktos przytoczyl, najlepsze porownanie to No Man’s Sky, doslownie... gra, ktora ma bardzo duzy potencjal, ale za malo tresci, szybko moze sie znudzic i konsumenci sie wkurza, a zanim producent dorzuci nowy content to juz nie bedzie graczy etc.
Nawet wam się dobrze newsa nie chce przepisać. "Microsoft potwierdził – rezultat „najszybciej sprzedającego się IP” nie zawiera kopii pobranych z Xbox Game Pass"
legolas93 - raczej nie potrafisz zrozumieć tego, co napisano w naszym newsie. W akapicie o sprzedaży autor jasno odnosi się do 2mln egzemplarzy, cytuję: "Najpewniej do tych dwóch milionów wydawca wliczył też osoby grające w ramach abonamentu, więc ciężko w takim przypadku mówić o normalnie rozumianej sprzedaży." i to jest prawda.
"Though Microsoft has unfortunately not shared exactly how many copies Sea of Thieves has sold in its first week on shelves, Microsoft’s Aaron Greenberg did note that the game’s status as the “fastest selling new IP” for the Xbox One was achieved without a boost from copies given away through Game Pass."