Czym jest ray tracing – technologia światła i cieni?
Dema technologiczne to sobie mogą wsadzić,pokarzcie mi jak to wygląda i działa w grze bo jak na razie to tego typu szumnie zapowiadane technologie w grach są albo gówno widoczne albo nie stosowane,nawet o directx 12 już ludzie zapomnieli a miał dać taką wydajność a jakoś nikt kupy z wrażenia nie zrobił
Co ciekawe na DirectX 12 w BF1 mam średnio o 30 fpsów mniej niż na DX11 na gtx 1070 ti.
ja miałem spore spadki wydajności w kilku grach gdy miałem zainstalowany win 10 do testów
Problemem jest tu aktualizacja, gdzie wprowadzono optymalizacje pełno ekranową. Trzeba ją ręcznie wyłączyć w trybie zgodności, gdyż ona powoduje bardzo poważne spadki.
Na konfernecji nvidi dziś włączyli to demo w real time 4k 60fps,
tylko jest haczyk, użyli do tego 4x titan V.
https://www.youtube.com/watch?v=J3ue35ago3Y
Niech wreszcie ktoś zrobi realistyczną animację postaci w grach tpp. To wymaga innegi silnika fizycznego. W kółko ta grafika.
Nadal czekam, aż inni producenci zaczną używać tej samej technologii motion capture do animacji twarzy, która została użyta w L.A. Noire. Nadal jest to chyba najwyższy poziom wykonania.
Nadal czekam, aż inni producenci zaczną używać tej samej technologii motion capture do animacji twarzy, która została użyta w L.A. Noire.
swiat idzie do przodu...
https://www.youtube.com/watch?v=pasgoYiCn9c
Asasyn36392 tutaj masz przykład z Injustice 2
https://www.youtube.com/watch?v=-jVp9hfMXYE
Nie jest źle, ostatnio tylko tych z Mass Effect: Andromeda poniosło :D
@Asasyn363 cóż, mnie też się LA Noire podobało i robiło wrażenie swego czasu, ale ostatnio zrobiłem porównanie i trochę się już ta technologia zestarzała. Odpal sobie choćby na yt i porównaj z mimiką chociażby z Hellblade :) (w ogóle na GDC 2016 twarz była w realtime animowana przez mocap z aktorki na zapleczu - to dopiero przyspiesza niesamowicie proces produkcji) już pomijając fakt, że Team Bondi przez ten cały cyrk zwyczajnie zbankrutowało.
Zbyt szybko pędzą do przodu.No wiadomo.Kasa.Ale nowe technologie a sprzęt ledwo nadąża za tym.A co dopiero gracze mają nadążyć.Komputer do najnowszych gier jest niebotycznie drogi i nie warto inwestować w najnowsze bo za kilka lat będzie dużo tańszy i gry też..I ledwo złożysz mocnego potwora a za dwa,trzy lata okaże się że nie jest w stanie uciągnąć najnowszych gier.Zbyt szybko trzeba by wymieniać.Zbyt szybko zmiany i zbyt drogo.
Taaa... a potem gra zajmuje 150 GB, instaluje się godzinę, a samej gry jest na niespełna 2 godziny.
o ray tracingu to już czytałem po koniec lat 1990tych w miesięczniku o grach ale mam wrażenie że tak jak wtedy tak i teraz nadal mamy za słabe/za drogie sprzęty do tego
Od lat jesteśmy karmieniu upgrade'owanymi teaserami, robionymi trzy lata przed premierą. Potem wszystko wygląda tak, jak w "Wiedźminie 3". Niby fajnie, ale graficznie o kilka półek niżej.