Star Citizen wsparły już ponad 2 miliony graczy; nadchodzi patch 3.1.0
Największy przekręt w historii gier. Wesprzeć grę widmo, która zawiera mikropłatności:D
Moze i przekret ale kazdy wiedzial w co sie pakuje. Doskonale sprawdza sie tu stwierdzenie "kto bogatemu zabronin" ktos chcial to kupil, ja nie kupilem. Olbrzymia kwota ale to tak samo jak wplacic streamerowi na twitchu 1000 dolcow...bez sensu ale jak ktos ma za duzo kasy to tylko przyklasnac ;)
no nie wiem czy przekręt, gra jest po prostu duża, czym więcej pieniędzy napływało tym wyższą poprzeczkę twórcy sobie stawiali, gra jest na prawdę mocno rozbudowana a jeszcze to wszystko teraz zaimplementować, a to dopiero początek.
Taki śmieszny malutki pubg ma ciągłe problemy z optymalizacją i kodem sieciowym, po za tarkovem, pubg jest najbardziej zlagowaną grą na świecie, a bije rekordy popularności.
dla star citizena potrzeba jeszcze mnóstwa czasu 2-3 latka
5 lat i dopiero niedawno wyszli z garażu.
Optymalizacji tam nie ma - i5 4790k, gtx 1080, 16GB 2100hz ram, 2k rozdzielczość i mam 15-20 FPS w polotach 30.
I ty mi powiesz ze jeszcze 2-3 lata, pewnie za 3 lata będzie więcej FPS na nowych kartach hahaha.
Tak jak kolega napisał przekręt stulecia.
Oni pobija day z.
A dlaczego ma niby pobijać DayZ? DayZ akurat rozwija się cały czas, każdy kto miał styczność z tworzeniem gier jest w stanie zrozumieć dlaczego to tyle trwa (w sumie trwa na razie tyle co przeciętny czas produkcji).
No spoko, lepiej zapłacić 60 usd za kolejnego ea gniota czy podobnego, lepiej na to wydać i czekać przynajmniej na grę godną celu, a nie jakiś szrot na który masz wpływ zerowy, dostajesz gotowy produkt, do tego dlc, a data olania wsparcia i gry jest już z góry ustalona jeszcze przed premierą.
@kaszanka9 ale ze skrajnośći w skrajność chodzisz xD
z gry widmo na szroty EA.
A pomijasz całe setki dobrych dobrze wydanych gier normalnych wydawców.
@kuzyn123 DayZ 5 lat temu nie powinno pobierać pieniędzy za pełną wersję gry.. Plus.. co za sens sprzedawać grę ludziom, którzy mają nadzieję na dobrą grę.. dawać im bugi które niszczą ich cały progres i oczekiwać że będą czekać cierpliwe 5 lat? XD Może są tacy ludzie, ale opinie same za siebie mówią, że chyba mniejszość. Gra nie powstanie jak feniks, będzie miała zaraz delikatny wzlot by tylko mocniej jeszcze upaść przez brak popularnośći, którą straciła daaawno
Ah i tak, tworzę też gry (jedną), żeby nie było hobbysticznie, wiem że to zajmuje MULTUM czasu.. nowe pomysły non stop przychodzą.. ale nie zaczęliśmy jej sprzedaży ani 2 lata temu kiedy był niski poziom, ani jeszcze teraz, póki poziom jest średni. Gra ma być grywalna i przejść od czasu early access do full access w ciągu kilku misięcy. Chociaż pewno nawet early accessa nie zrobimy. Bo wysyłamy darmowe próbki ludziom do testowania ;)
@nightshadow82
Ale wiesz, że optymalizację się robi na końcu produkcji, a nie w alphie?
A wiesz jak wyglądała optymalizacja w Kigdome Come na alfie, w ogóle jej nie było. Ba, był tu nawet artykuł o tym jakie gra miała wymagania na becie.
A co do tych pięciu lat to wystarczy, że wspomnę o Aliens: Colonial Marines, które było robione 6 lat i wyszedł z tego gniot, którego przechodziło się w 8 godzin, a tutaj mamy grę wręcz kolosalną, w którą będzie można rypać latami.
Wszędzie ten sam błąd.... jest 2 miliony zarejestrowanych kont, a nie 2 miliony wpłacających...
Każdy pakiet zawiera jakiś statek (lub pojazd naziemny). Łącznie do tej pory zakupiono 1,5 miliona statków i jest to maksymalna możliwa liczba wpłacających.
Tylko skoro przy 1,4 miliona kont było zakupionych milion statków, to oczywiste jest że są ludzie posiadający więcej pojazdów i liczba wpłacających nie przekracza miliona (a zapewne wynosi 700, max 800 tysięcy).