Fortnite Battle Royale powstało… w dwa miesiące?
Podstawowe mechaniki jak strzelanie i budowanie powstawały latami, bo chyba już w 2013 roku były pierwsze informacje o tej grze, tak samo wszystkie assety z której stworzyli mape czy nawet algorytm spawnu przedmiotów.
Złożyli wszystko w całość bardzo szybko i wypuścili w zasadzie nowy tryb do swojej gry. Na samym początku nie był on jakiś imponujący z tego co pamiętam, to dopiero kolejne ~6 miesięcy patchy pozwoliło na pokonanie pubga pod względem contentu.
A ileż można robić coś tak banalnego? Szczególnie gdy ma się już assety z głównego projektu. Wielka pusta mapa bez konkretnego rozplanowania, tu i ówdzie losowy loot i tyle, gra battle royale gotowa.
Nic dziwnego, UE4 to kombajn i to prosty w obsludze jesli sie go zna. Mozna na spokojnie zrobic cala gre w miesiac. Oczywiscie tutaj jest raczej mowa o samym trybie BR bo z tego co wiem to Fortnite byl juz gotowy pare lat temu i mozna bylo w niego grac.
Robią "marketingowy dym" jak się da :D I w sumie dobrze, bo gra obecnie bije rekordy popularności.
A czy nie było tak, że po zapowiedzi i przed premierą entuzjazm codo tego tytułu nie był zbyt duży?
Grę zapowiedziano jeszcze za cczasó gdy zombie były cholernie popularne. Dopiero niedawno ją wydali, kiedy zombie się dla graczy całkowicie "wypaliły" i cały szał przeszedł na Battle Royale. Szybko im się udało zaadaptować do realiów.