Sea of Thieves - milion graczy w 24 godziny i problemy techniczne
Tak duża ilość graczy wynika tylko z tego, że gra jest dostępna w subskrypcji, więc można zagrać albo za darmo w trialu na 14 dni jak to robię ja albo płacąc 30zł.
Pograłem ze znajomymi, ale w obecnym stanie ta gra nie jest warta żadnych pieniędzy i lepiej poczekać aż dodadzą więcej zawartości. Nie twierdzę, że jest zła, bo świetnie się bawiliśmy, ale bardzo szybko jest nudna i monotonna.
Jeszcze jest kwestia balansu: statki mniejsze od naszego z pełną załogą nie miały żadnych szans. Równie duże statki z mniejszą załogą też nie. Dużych statków z pełną załogą nie spotkaliśmy.
Szkoda, bo jest tak jak myślałem - jest tyle do robienia ile było w becie :)
Gra to typowy multikow nudny sredniak.
Ciągle w kółko robisz to samo, zabawa przednia nie ma co.
Rare zamiast robić porządne gry jak na n64, to robi badziewie.
Winny oczywiście microsoft, lepiej kasować scalbound dla dobra graczy, a wypuścić syf bez zawartości.
Średnia ocen 67/100 a pewnie spadnie bo póki co tylko 4 recenzje sa
A za kilkanaście dni zostanie kilka tysięcy graczy.
Gra nie ma zawartości, sorry.
Gra jest bardzo dobra, gra się w to naprawdę świetnie, ale wydaje mi się, że po jakimś czasie faktycznie wkradnie się nuda. Twórcy muszą coś zrobić z grą, bo w przeciwnym razie to ona długo nie pożyje.