Half-Life - Project Lambda przeniesie grę na Unreal Engine 4
Skoro to tylko niegrywalny fragment to nic specjalnego.
Przecież modderom udało się przenieść na Unreal Engine 4
całe Resident evil 2 oraz został stworzony od podstaw prawie cały Chiński mur (1 poziom) z Tomb Raider II.
Niegrywalny pokaz mocy silnika Unreal Engine 4 jest też na poziomie Diving Area czyli 6 poziom z Tomb Raider II.
www.youtube.com/watch?v=ucjpv2UqBqo
A oryginalnie Diving Area z TR II 1997 roku wygląda tak
www.youtube.com/watch?v=jn56hZd52x8
Słabo. Black Mesa nie odstaje szczególnie graficznie
Black Mesa, gdzie Half Life 1998 przeniesiony został przez modderów na silnik Source znany z Half Life 2/Dark Messiah to rzeczywiście bardzo profesjonalna robota. Żaden to remake, bo to zwykły remaster z niewielkimi zmianami na poziomach, że coś gdzieś wycięli lub dodali, a odświeżenie przez amatorów zajęło im tyle czasu. Rzekomo w 2018 roku mają też skończyć brakujące poziomy na Xen, który brakowało w wydanej poprzedniej wersji Black Mesa.
Ale za to uwspółcześnili całe udźwiękowienie, które w jedynce się ostro zestarzało przez makabryczną kompresję. Za to szacunek się im należy.
Udźwiękowienie oraz bronie wzięli z Half Life 2.
Kusza i rewolwer. Moim zdaniem to na plus wyszło,
ale dźwięki oryginalne z HL 1 komandosów były chyba lepsze.
kusza i rewolwer w black mesa nie są z hl2
Podobnie wyglądały i działały te bronie jak w HL 2 więc jestem zaskoczony, że nie.
Udźwiękowienie z HL2? Nie ma to jak generalizowanie.
Sami nagrali głosy do postaci, przez co cierpią na powtarzalne tony głosów (nie mieli wyboru, jeśli chcieli zachować wypowiedzi), a utwory są ich. Sprzedają album z utworami z Black Mesa. Tylko dźwięki elementów powtarzających się w HL2 skopiowali, czyli głosy broni, otoczenia i obcych.
Do tego czasu już może wyjdzie HL3.
A nawet jak nie- nie widzę problemu. To świetna gra, dopracowana i przemyślana taki sposób, że nawet po latach daje masę frajdy i pozostanie ponadczasowa.
Gra ma wiele zalet jeśli chodzi o kwestie fabuły, postaci itd; ale większość rzeczy na których HL2 się wybił to kwestie techniczne. A one zawsze będą ulepszane. Z chęcią zobaczyłbym 50x lepsze:
- animacje twarzy
- destrukcję otoczenia
- fizykę
- wielkości i złożoności poziomów (lub ich kompletny brak)
- AI
- wszystkie inne typowe kwestie graficzne
.:Jj:.
Jak to pomyśleć to przez pryzmat nastepnych pokoleń które bedą mogły poznać tą gre ma to jakis sens bo wiadomo ze za kilka lat to po starego Half -Life juz nikt nie siegnie
sięgnie. Po dooma obecnie sięgają to czemu by nie po half life'a?
Po Dooma 1/2 sięgają młodsi głównie w postaci moda
"Doom Reborn" do Doom 3. Niewielu młodych gra w oryginalnego Dooma.
Po dobre gry sięgać się będzie do końca świata. Half-Life czy Doom właśnie do takich tytułów się zaliczają i może nie wszyscy młodzi po nie sięgają. Lecz kiedy syn moich dobrych znajomych poznał GOGa to wykupił sobie co najmniej połowę klasyków, która jest tam dostępna i ogrywa równo.
Obecnie jesteśmy zalewani remasterami starych klasyków,
gdzie większość ma zmiany kosmetyczne na miarę postępu graficznego zaledwie o 2-3 lata. Do tego często nowe wersje nie są kompatybilne z modami. Często fani tworzą dużo lepsze remastery. Najgorszy remaster to chyba "Duke Nukem 3D: 20th Anniversary World Tour" na 20 lecie gry. Pojechali po bandzie, żeby tak mało poprawić. Jeden gość w kilka miesięcy przeniósł 1 poziom w Blood 1997 na silnik Unity,
a profesjonalne studia z takim zapleczem wydają badziewia.
Co to dla nich byłby za problem przenieść grę na dużo lepiej wyglądający silnik nie zmieniając prawie nic w mechanice.
Zresztą powstawał fanowski remaster "Duke Nukem 3D: Reloaded", ale studio zablokowało go. A było to dużo lepsze niż ten oficjalny remaster.
www.youtube.com/watch?v=HV8xHTG4wf0
Mamy black mesa, nie widzę kompletnie żadnego sensu robić kolejny remake nawet jeśli to jest demo, zwykła strata czasu moderów
nuda. kiedy half life 3
Ostatnio widziano Gabe Newella, jak grał w Smerfach 2 jako Victor, dlatego nie ma czasu
Przypomina troche styl graficzny z Doom 3.
Powiedzcie mi tak na prawdę, jaka jest różnica między tym filmikiem, a "graniem"? Zrobią z tego benchmark? Czy w jakim to celu?
Mechanika, kolizje obiektów, fizyka, responsywność, GUI słowem całe współdziałanie elementów układanki.
*naprawdę
Serio nie wiesz w jakim to celu? Takie projekty są robione do portfolio, aby zaprezentować swoje umiejętności przy aplikowaniu o pracę.
Nie, nie rozumiem, bo to wszystko, co będzie w tym projekcie, jest na tym filmiku, a przez cały projekt zrobimy to samo, czyli tak na prawdę tylko popodziwiamy widoczki, co możemy równie dobrze zrobić oglądając ten filmik. Gdyby chociaż można było pograć choć jeden level, to jeszcze, ale cały projekt to przemierzanie kolejką, czyli wszystko mamy w filmiku. Po co na to czekać? Wolę na Xen i przejść sobie całą Black Mesę czyli remasteroremake pełnego HL1.