Game Dev Tycoon - nowy tryb pozwala walczyć z piractwem (patch 1.6.11)
Bez sensu! Crakerzy i tak szybko wypuszczą crack fixa i to zabezpieczenie jak każde inne szlak trafi!
Naszym zadaniem podczas zabawy jest walka z piractwem. Dokonujemy tego m.in. dzięki zabezpieczeniom DRM, ale po zastosowaniu tego rozwiązania, musimy liczyć się z niezadowoleniem graczy, czyli tak jak w rzeczywistości.
I propaganda, że gry z DRM przynoszą lepsze zyski niż gry bez DRM. :>
@hinson -> Nie do końca. Nie da się stworzyć crack tak szybko i piraci najwyżej mogą pobrać gry z opóźnieniem.
Nie wiem czemu takich jak ty interesuje to jakie zyski generuje jakaś firma.
@hinson
szlak górski czy rowerowy?
Finał powinien być taki, że opracujemy niezłamalny DRM, a sprzedaż gier skoczy o 3% nie pokrywając kosztów zabezpieczenia.
"The pirate mode causes severly reduced sales on all of your games."
Pfff, niezły żart albo klasyczna propaganda developerów niedopracowanych gier jadących dnem i mułem, opakowanych mikrotranzakcjami i lootboxami i samych sprzedawców systemów DRM.
gdzieś czytałem już 2 szykują od jakiegoś czasu i data startowa to początek lat 90 a końcowa bardzo dalekie scfi gdzie jest technologia quntowa i gry fulldive.
Nie bardzo chce mi się wracać do gry. Gra miła i przyjemna ale raczej na jeden raz
Dla realizmu żadna z metod nie powinna działać, a samo piractwo mieć nikły wpływ na sprzedaż