Patch 1.4 do Kingdom Come poprawi wydajność PC-towej wersji
jestem backerem z KS ale jakos nie spieszy mi sie zeby zagrac bo wiedzialem ze studio ma swietny pomysl ale brak doswiadczenia i jakosci zeby zrealizowac go w pelni. poczekam na jeszcze kilka latek i wtedy bede cieszyl sie dopracowana gra.
To nie wina studia ze gra nie jest dobracowana tylko wydawcy bo chcieli jak najszybciej wypuscic gre.
Nie opowiadaj bzdur. Już oficjalnie wiadomo - sam Vavra o tym mówił - że wydali grę, bo w firmie skończyły się pieniądze. Wcześniej utopili je w niezbyt przemyślanych pomysłach, które na papierze były OK, ale gameplayowo prezentowały irytujące mechaniki.
Już nie bawcie się w jakiś ciągły hejt na mitycznych, złych wydawców. Po prostu niektóre firmy tworzące gry nie są idealne i też potrafią zepsuć swój produkt/nie dorobić go i wypuścić w takim stanie na rynek.
Na kickstarterze zebrali 1,106,371 funtów, więc budżet był bardzo niski jak na taką produkcję
Co za kolesie... forum gry grzmi od problemów po 1.3, a Ci zadowoleni piszą o optymalizacji w 1.4 :)
To gra to prawdziwa beta dla testerów.
nie wiem jak u innych ale u mnie po patchu 1.3 gorzej działa i dłużej trwają loading screeny
Kupować gry kilka-kilkanaście miesięcy po "premierze" bety. Gra połatana, tańsza i dokładnie rozpracowana czy crap czy wybitna.
Gra sama w sobie jest dobra... gdyby wyciąć upierdliwy save, pierdylion bugów, koszmarną optymalizację, gdyby main questy działały to byłaby nawet grywalna.... A samo studio to jakiś żart jest.
Vampire The Masquerade Bloodlines lubi sie powtarzac. Dobrze, ze modderzy juz naprawiaja ta gre, i to nieco szybciej i lepiej niz sami tworcy.
Narzekania jak zwykle przesadzone. Owszem w grze jest sporo bugów ale gra jest w pełni grywalna a przynajmniej była bo nowej łatki jeszcze nie zainstalowałem. Przeszedłem całą na 1.2. Da się ominąć niektóre bugi poprzez robienie questów po najmniejszej linii oporu np. wybijając grupę bandytów samemu zamiast z odziałem i nie braniem za dużej ilości questów pobocznych tylko robienie je w miarę możliwości pojedynczo. Wtedy w razie problemów można wczytać szybko i nie stracić za dużo. Ogólnie tylko 2 questów pobocznych nie udało mi się wykonać bo 1 się nie dało a drugi pomimo wykonania nie znikał z dziennika .
Narzekania jak zwykle przesadzone. To jest dobry samochód, da się nim spokojnie jeździć, tylko zjeżdżając z górki trzeba to robić na ręcznym bo hamulce nie do końca działają.
Trzeba było złożyć pre-order.
Dokładnie, błędów pełno, ale są nieistotne w porównaniu do tego co gra daje w zamian.
U mnie po 1.3 loading screeny też trwają krócej przy rozmowach, ale ogólna wydajność gry się pogorszyła.
Dalej to samo, a nawet lekko pogorszona jest wydajność.
Da się już ustawienia zmieniać z odległościami rysowanie te paski trzy ? Pobrałeś hotfixa czy grasz na zwykłym patchu 1.3 ? Jak dalej tak jest po hotfixie to lepiej wrócić do poprzedniej wersji 1.2.5 a jak wyjdzie 1.4 to obczaić jak chodzi i tyle ;d
Pytanie tylko, kto używa SSD, a kto HHD? Bo to ma znaczenie w ładowanie tekstury podczas gry i skracanie loadingi podczas rozmowy. Prawdopodobnie twórcy gier testowali Kingdom Come tylko na SSD.
W dzisiejszych czasach kupowanie dysk SSD dla gry to już nie problem.
Ale jakie znaczenie ma nośnik danych kiedy to w kodzie programu są błędy uniemożliwiające jego bezproblemowe działanie. Czyli jak zainstaluje na światłowodzie (bo przecież nie ma nic szybszego) to gra automatycznie sama się wyleczy?
Przez takie właśnie usprawiedliwianie twórców (adwokat diabła się to zdaje nazywa), tworzących nawet tak dobre rzeczy jak KCD, dodatkowo zdających sobie sprawę z tego co robią (premiera w takim opłakanym stanie) ta branża wygląda właśnie jak wygląda.
To fakt. Ale sam zauważyłeś, że podczas gry na dysku HDD (powolny) niektóre tekstury nadal są załadowane z opóźnieniem w zasięgu widzenia bohatera. Na dysku SSD jest już lepiej, bo co dopiero kupiłem (nie tylko dla gry, ale też dla pracy i oszczędność czasu). Masz rację, to wina optymalizacja. Wiedźmin 3 działa dużo lepiej. :/
Gram na SSD ale po ostatnim patchu długość loadingów tylko wzrosła. Genialne. Jak na razie optymalizacja dalej ssie. W miastach cały czas są spadki na max ustawieniach (pomijając cienie, cieniowanie, cząsteczki i fizykę) na mocnym sprzęcie. Chyba poczekam na 1.4.
Ludzie to powinni zwracać jak swojego czasu Batman AK.
Ja już zwróciłem, bo gra nie ma mikropłatności. W dzisiejszych czasach to poważny brak, jak dla mnie nie do przyjęcia.
Przecież on tylko parodiowal Ernesta, a ci go zminusowali.
A może Ernest ma rozdwojenie jaźni i ciśnie się z drugiego konta?
Ernest
WolfDalE
Przypadek? Nie sądzę.
Gre wystarczy zblokować na 90% zużycia procesora i smiga jak marzenie na i5 4590 i r9 280x
Zrobiłem tak i lipa dalej i5 4440 Gtx970 4gb gaming 16 giga ramu wracam do starej wersji 1.2.5 na tej wersji przynajmniej dało się grać na wysokich - bardzo wysokich a na tym patchu nowym 1.3.1 nawet na średnich tnie jak oni niby testowali tego patcha że nie zauważyli takiego spadku wydajności masakra :D
Heh... porzadnie poprawiona to MOZE bedzie za rok. Na pewno nie za 2-3 miesiace.
Pogram za 2-3 miesiące jak będzie porządnie poprawiona.
Dobry żart. Gry action-rpg przeważnie są łatane rok do półtora, a przy premierze miały mniej problemów od
Kingdom Come:Deliverance.
Do połowy 2019 powinno być lepiej.
Gothic 3 na premierę miał porównywalne bolączki z wieloma bugami i wydajnością, a łatali go 6 lat. Ostatni patch 6 lat po premierze :)
Przestalem grac jakis tydzien temu; wroce pewnie po 5-10 kolejnych latkach, jak bedzie mozna znowu grac.
A na konsolach jeszcze 1,3 nie ma, no na litość boską ile można czekać.