Spory downgrade Kingdom Come: Deliverance w porównaniu z wersją beta
Nie mam pretensji o downgrade, o ile faktycznie nie jest spory.
Problem tylko polega na tym, że downgrade zrobili, a gra i tak ma skopaną optymalizację. Odpaliłem w końcu takiego asasyna i całkiem przyzwoicie działa, testowany nawet na drugim słabszym kompie z i5 daje radę. A tutaj to całkowita padaka.
Niech sobie robią downgrade, ale niech zostawią możliwość włączenia tej uber grafiki dla ludzi z najmocniejszym sprzętem czy po prostu tym z przyszłości. Coś a'la casus Crysisa.
Nie mam pretensji o downgrade, o ile faktycznie nie jest spory.
Problem tylko polega na tym, że downgrade zrobili, a gra i tak ma skopaną optymalizację. Odpaliłem w końcu takiego asasyna i całkiem przyzwoicie działa, testowany nawet na drugim słabszym kompie z i5 daje radę. A tutaj to całkowita padaka.
Up gra dopiero co miała premierę, za kilka miesięcy pewnie zoptymalizują i będzie można kupić za jakieś rozsądne pieniądze
@Lord Czyli co gracze, którzy kupili gre na premiere maja czekac pare miesięcy, az ja doprowadza do normalnego stanu. Szanujmy się i swoje pieniądze, bo żadna inna branza nie traktuje swoich konsumentow tak zle jak wlasnie branza komputerowa.
A nie, no to spoko. Jak Ubi zrobi coś takiego to jest ból tyłka, ale jak wyda mniejsze studio, AMBTINE, to wszystko gra.
No to spoko, nabywcy na premierę są zachwyceni pewnie.
I nie mam pretensji o nic, bo sam kupiłem, przetestowałem i zdecydowanie gra świetna, ale poczekam na łatki. Chodzi po prostu o konsekwencję. Małemu można więcej, tak samo było w przypadku Elexa. No bo Ubi i EA są takie i siakie dla graczy, ale już mniejsze studia wyda coś skopanego technicznie i można przymknąć oko.
Branża komputerowa także ma najgłupszych konsumentów. Ile już lat gry są wypuszczane niedorobione? Jak długo już "najwspanialsze studia" próbują najróżniejszych sposobów, by wycisnąć jak najwięcej pieniędzy z graczy? Mimo tego gracze nadal kupują badziew, a potem wielce zdziwieni niczym "kierowcy, co w okresie zimowym nastała ich zima".
,,zyli co gracze, którzy kupili gre na premiere maja czekac pare miesięcy, az ja doprowadza do normalnego stanu,,
Niestety, tak to teraz wygląda, gry są po prostu zbyt wielkie pod względem szczegółowości i zasobności, dopracowanie wszystkiego bywa bardzo trudne dla olbrzymich studiów a co dopiero dla małego wydawcy.
wooda
Od dwóch dekad takie gry są łatane przeważnie przez rok czy półtora zanim są porządnie spatchowane, a ty się jeszcze dziwisz, że na premierę zdarza się taka sytuacja jak prawie zawsze jest identycznie od tylu lat.
Czasem się zdarzy, że załatają takie gry dość szybko w 3 miesiące jak Far Cry 3/4 czy AC Origins, ale tam masz 90% zadań prostych i powtarzalnych, a ich gry są klonami poprzednich więc mają mniejsze problemy, by było w porządku. Nich zrobią coś zupełnie nowego i wywrócą branże do góry nogami to spalą się od razu. Grają bezpiecznie.
@ewunia1818 Doskonale zdaje sobie sprawę, ze wspolczesne gry sa obszerne i niemożliwe jest unikniecie bledow, ale bez przesady . Skyrim, wiedzmin 3 miały sporo bledow na premiere, ale kingdom come pod względem technicznym jest niemal niegrywalny. Po godzinie grania miałem crasha i dwa razy skrypt się nie odpalil z zadania glownego, do tego dochodzi optymalizacja na 8700k@5ghz i 1080 mam fps oscylujący od 35-60 przy wlaczonej synchronizacji.
Trzeba czekać na więcej patchy, które poprawią bugi w questach i wydajność gry. Albo grać na własne ryzyko.
Teraz bez instalacji gry na dysku SSD., obniżania ustawień i zastosowania się do zaleceń nie ma szans na
płynną grę nawet na GTX 1080.
Ustawienia high to max zalecane.
Przy very high i ultra nie jest za ciekawie.
Patch 1.3, który będzie w przyszłym tygodniu ma poprawić :
-Save and Exit functionality
-Lockpicking minigame controls improvement on controllers
-Pickpocket minigame improvement
-Alchemy recipe for respec potion
-Many quest related bug fixes
@Ewunia1818 No ja zamiast czekania zwrocilem gre. Mam spore wątpliwości czy temu studiu uda się doprowadzić ten tytul do stanu uzywalnosci, jeśli okaze się ze się myliłem to zakupie ja ponownie.
Aż tak źle było na twoim kompie z takim CPU i GPU? Nie strasz.
@wooda
I dobrze, że zwróciłeś. Tak jak napisałeś wyżej musimy szanować swoje pieniądze, więc zgodnie z hasłem "głosuj swoim portfelem" nie kupowanie gier (zwłaszcza, jeśli mają jakiekolwiek problemy) w okolicach premiery jest jedynym wyjściem.
Sam poczekam kilka miesięcy i grę kupię tylko, jeśli okaże się, że jest już załatana, lub chociaż na dobrej drodze ku załataniu.
Swoją drogą, do tego czasu powinny też wyjść nowe GTXy, co pozwoli zmitygować ewentualne, nie rozwiązane problemy z wydajnością.
@wooda I takich ludzi szanuję, sam często kupuję gry na premierę i nieraz przymykam oko na małe niedoróbki, ale jak coś działa aż tak źle jak KCD to nie mogę na to przymykać niczego, bo to po prostu jest niedopuszczalne.
Nigdy nie kupuję gier na premierę.
A w przypadku action rpg czekam na pełniejsze wydania z dodatkami i porządnie spatchowane co przekłada się na na rok czekania lub półtora. Taktyka nie zawodzi mnie od 2006 roku i przejechania się na Gothic 3 :):):)
Ta gra będzie crapem roku
Ee...co?
Dobre sobie. To prawdopodobnie będzie jedna z najlepszych jeśli nie najlepsza gra RPG tego roku
Po co reagujecie na trolla? xd Niech mówi sam do siebie.
Jak będzie wersja na konsole i na PC, to zawsze będzie downgrade i więcej pracy na poprawę optymalizacji. Normalka. Czego się spodziewamy?
Mam nadzieję, że mody częściowo to naprawiają.
Niestety, ale wersje pecetowe to zawsze duży problem. Nic na to nie poradzimy.
Tylko ty myślisz. Nie wszystkie gry mają duże problemy.
Gdyby gra byłą tylko na PC, nie byłoby mowy o żadnym, downgradzie
To byś płakał jak w 2007r przy premierze Crysis.
Mogli taką zostawić, ale hala hejtu jak to chodzi byłaby 10 razy większa.
Ja po premierze C1 jako jeden z nielicznych nie plakałem, bo grałem na vhigh (z cieniami na medium, ale całą reszta vhigh)
@Ewunia - ja tam bym się cieszył :) A hejt miałbym w poważaniu, podkreślając cały czas, że przedcież chcieliście postępu graficznego. Któryś raz powiem - marzę o grze z wymaganiami minimalnymi 6700K, 16 GB Ram i GTX 1080Titanium. Ciekawe, kiedy się takiej doczekam. Tak BTW Ewunia - może jednak nie będziesz czekałą do świąt, tylko zaopatrzysz się w tytuł po patchu 1.3 , bo na prawdę warto.
Gra przeszła taki downgrade że wszystko można przywrócić do stanu z bety. Choć by mgłę którą wystarczy komendą przełączyć.
@Hydro2 No taaak na pewno... Wtedy gra miała by 2 razy większe wymagania i zagrało by w nią góra 10000 szczęśliwców z PC-tami za 6-10k.
Tworcy Metro zrobili Arktike 1 tylko na VR, a zagrało w niego jeszcze mnie osób i jakoś im to nie przeszkadzało. Nawet niech zagra tylko 10 osób, ale to będzie prawdziwy przełom graficzny, o którym będzie głośno, jak o Crysisie 1, na ktňrego narzekają tylko Ci, co nie mają stosownych pecetów, ale to powtarzam ciągle od roku 2007, bo zauważyłem to, że kiedy ktoś mial mocny pc w sigu, jakimś dziwnym zbiegiem okoliczności mówił o Crysisie w samych superlatywach. Zbieg okoliczności?
Crysis 1 do dziś ma dość spore wymagania.
Gra z 2007 po 11 latach od premiery ma u mnie średnio
88-102 klatek na GTX 1060 6gb, 19' 1280x1024 w
ustawieniach Ultra dx10.
Far Cry 3 z 2012 dx11 ma niewiele mniej klatek.
Co prawda ma bardziej bajkową oprawę graficzną, ale też jest większa dbałość o detale i szczegółowość przedmiotów
co dopiero było moim zdaniem dopracowane przy grach w dx11.
I sama widzisz, jakoś twórcom to nie przeszkadzało, a gra już do końca świata będzie uważana za największy w dziejach przełom graficzny (nie licząc oczywiście przejścia na akcelerator 3DFX). Natomiast FC3 mimo wszystko graficznie jest słabszy od Crysisa 1.
Największy przełom z pewnością nie. Było takich kilka.
Tomb raider 1996 -Pierwsza gra 3d z prawdziwego zdarzenia. Wprowadzenie direct do akceleracji tekstur. Karta Voodoo, która później miała konkurenta Rive TNT 1/2 od Nvidii.
Voodoo 1,2,3 robiło furorę, ale już Voodoo 4/5 nie przyjęło się,
bo przegrało z kretesem z Geforce od Nvidii.
Unreal 1998 - Nie było komputera, który sobie radził z tą grą w najwyższych ustawieniach w 1998 roku.
Zmiażdżyła graficznie Quake 1996 i Quake II 1997.
Half Life 2 2004 - Tu przede wszystkim fizyka.
Crysis 2007
Należałoby też wymienić pierwsze gry 3d jak
Alone in the dark 1992, Wolfenstein 3d 1992, Doom 1993 itd
Hydro2 własnie przez takie myślenie niedługo w grach AAA będzie zmieniała się tylko grafika. Po co zapychać pamieć niepotrzebnymi skryptami dla SI czy skomplikowanymi mechanikami. Wystarczy zrobić ładna grafikę i nawet gra o niczym się dobrze sprzeda. Jak dla mnie KC:D mogli spokojnie kosztem tej ładnej grafiki mogli przeznaczyć zasoby na SI przeciwników bo walki szybko stają się nudnymi masakrami.
Co do samych wymagań to niestety ale wydawcy maja jakieś nierealne wymagania i gra musi na siebie zarobić, a czas produkcji i koszty kolejnych coraz ładniejszych gier ciągle rośnie. Wiec gra ma trafić do największego grona graczy a nie tylko dla 0,5% zapaleńcow z high-end pc.
Czytałeś uważnie tekst???
Cytat
"Downgrade był z pewnością odpowiedzią na głosy testerów – nawet posiadacze najmocniejszych komputerów mieli się wtedy uskarżać na spowolnienia animacji poniżej akceptowalnych wartości".
@Zaknafein89 - a teraz mamy downgrady gra w grę i co nam z tego przyszło ? Gry są lepsze ?
Half Life 2 2004 - Tu przede wszystkim fizyka.
Jako ze w tym samym roku (i to wczesniej) wyszly DOOM 3 i FarCry to HL2 nawet nie ma co wymieniac jesli mowa o grafice.
Smiesznym jest tez ze nie wymieniasz Wolfensteina 3D, DOOMa czy pierwszego Quake bo kazdy z nich byl przelomem technologicznym wiekszym niz wszystkie przez ciebie wymienione razem wziete.
Crysis największym w dziejach przełomem graficznym
trzymajcie mnie, ludzie...
Oburzony - akurat half-life 2 zjadał takiego Dooma 3 na śniadanie. A i grafikę miał (jak na swoje czasy) wybitną, włącznie z przełomową mimiką twarzy.
Niestety ale nie mial. Graficznie z tych trzech tytulow wygladal zdecydowanie najgorzej. Brak dynamicznego oswietlenia, bump mappow, slabe tekstury. Odpalajac te trzy gry obok siebie od razu widac bylo, ze HL2 jest juz graficznie przestarzaly.
Akurat jkak odpalasz je dziś to widać, że HL2 jest z nich najbardziej zbliżony do dzisiejszych czasów. Odpal cinematic moda do HL2, po czym odpal albo D3, albo FC1 z dowolnym modem i pokaż mi, czy choć odrobinę te gry zbliżają sięgraficznie do HL2. HL2 i Crysis 1 to inna liga gier. Żadna z dzisiejszych gier póki co tej ligi nie osiągnęła wliczając w to choćby Wieśka.
Zapomniales tylko, ze HL2 dostalo upgrade graficzny i cala podstawka zostala przeniesiona na nowa wersje silnika Source, wyposazonego w nowe efekty (m.in. HDR). No a porownywanie modow jest juz w ogole bez sensu. HL2 w swojej premierowej wersji w kwestii grafiki do FC i D3 startu nie mial. HL2 wyroznil sie silnikiem fizycznym i fabula, grafika na nikim wrazenia na koniec 2004 roku nie robila i dzis dalej nie robi. A porownywanie go z Crysisem to w ogole jakas pomylka i smiech na sali. Grafika w Crysis robi wrazenie nawet dzis, ta z HL2 nie robila wrazenia juz po pierwszej zapowiedzi DOOMa 3.
Jak dobrze pójdzie to moderzy mając dostęp do plików z bety dadzą radę poprawić to i owo.
Choć to było raczej pewne, gra w becie nadal nie miała zaimplementowanych wielu elementów, więc para mogła iść w grafikę.
Gra lata na CryEngine, więc co bardziej ogarnięci moderzy doprowadzą tytuł do wizualnego stanu z bety. Downgrade był niestety potrzebny, bo raz gra wychodzila też na konsole, dwa beta potrafiła miejscami chodzić jak kupa. Z tego co widzę to ucierpiała tylko roślinność i oświetlenie(w tym wolumetryczne).
I już zrobili. Połączenie Tweaka na mgłę wolumetryczną sprawia że gra ma o wiele lepsze oświetlenie a Reshade/ENB zmienia kolorystykę i dodaje efekty postprocesowe i dodatkowe mody które polepszają cienie.
Screeny nie są robione w tych samych miejscach. Miejsca są jedynie podobne ale to nie są te same.
Aktualnie przed ekranem mam dokładnie to samo co na screenach z Bety. Na GTX970 można pograć przy 40-50 FPS
Reshade sporo poprawia, bo bez tego jest tak sobie,
ale efekty pogodowe jak deszcze/burza są nadal słabe w tej grze, bo z tego niemal całkowicie zrezygnowali podczas przejścia z bety do ostatecznego stanu. Musieli robić cięcia,
bo inaczej pewnie w ogóle grać by się nie dało :)
W sumie szkoda, bo mogli dać dodatkowe ustawienia graficzne.
Każdy, by ustawił według mocy swego komputera.
A z każdym rokiem komputery są co raz mocniejsze więc kolejna generacja kart graficznych oraz procki i9 na już spatchowanej grze spokojnie , by sobie poradziły z max ustawieniami.
Jak ta gra chodzi teraz jak chodzi, to sobie wyobrażam już jak by działała przy takiej grafice.
Aczkolwiek widać, że stosują te same praktyki, co wielkie studia, czyli słabe.
To ile lat upłynie jak taki standardowy Kowalski będzie mógł zagrać w grę z taką fotorealistyczną grafiką. Stawiam na 10 lat.
Z czasem jak większość przesiądzie się na i9, GTX 4000-6000.
Kwestia 6-7 lat.
Poza tym widzisz tylko płaskie zdjęcia. W grze przy ruchu,
aż tak dobrze, by nie było. Efektów też brakowałoby.
Wiesiek 3 w 2013 też wyglądał lepiej niż
w 2015-2016 na najlepszych modach.
Tylko że ta beta chodziła znacznie lepiej niż wersja finalna, i do tego była znacznie ładniejsza.
Z optymalizacją faktycznie jest obecnie słabo. Na liczniku mam już 40h i na początku wszystko było w porządku, ale po pierwszej dużej bitwie (misja główna) totalnie skopały się tektury; chodzi o to, że doczytują się bardzo wolno, a czasami nie chcą się doczytać wcale. Oprócz tego, im dłużej gram tym częściej na wkurzające błędy natrafiam i choć gra jest naprawdę bardzo dobra, to nie można "wsiąknąć" w ten świat właśnie przez bugi. Skrypt się nie załączył, gra się "zamroziła", zadanie się popsuło itd. Obecnie chce dokończyć wątek główny, a w przyszłości (po jakiś większych patchach) ukończyć grę na "100%".
Przecież to są screeny z zupełnie innych miejsc. Jaki jest sens porównania? I takie widoki jak w screenach po lewej się zdarzają, bez przesady. Zależne od miejsca, pogody, godziny.
Po dograniu Reshade jest spora poprawa na plus.
Obowiązkowo trzeba dograć.
www.youtube.com/watch?v=GJblILbAies
Fatalny przykład. Czy tylko mnie oczy bolą od tych przejaskrawień? To tak jakby zachwycać się obrazem z trybu dynamicznego TV wystawionego w salonie.
https://www.youtube.com/watch?v=bxJyqWx7nGo
https://www.youtube.com/watch?v=6AvI2lD_55c
Zresztą cała oprawa gry wygląda jakby wyłączono odgórnie wszystkie procesy odpowiedzialne za naturalne światło i cienie. Takie to wszystko płaskie.
Grałem na YouTube. 2/10. ;)
@ewunia1818
Chyba sobie żartujesz. Z jako-takiego realistycznego oświetlenia zrobił się film od Pixara. Nie wspominając o przegiętym HDR (widać jak stopniowo zmienia się zakres jasności przy wyjściu z cienia), oraz irytującym kontraście (dobrze wygląda jak się patrzy z boku, ale jak się gra samemu to można szału dostać, bo bez uważnego przyglądania się, za cholerę nie widać co jest w cieniu).
Uważam, że jeśli chodzi o oświetlenie i oddanie barw ta gra jest jedną z najlepszych i Reshade, czy inne SweetFX jest ostatnią rzeczą, której potrzebuje.
To był zły przykład. W lesie, na łąkach i przy dalekich widokach najwięcej zyskuje. Bez tego grafika jest wyblakła.
A tak ten kontrast trochę przyciemnia i daje znacznie lepsze efekty oświetlenia i cieni.
animatiV dał linka jak to wygląda w lesie z modami Reshade + modem na lepsze cienie.
Preset podany przez animatiV jest zupełnie inny i wygląda o wiele lepiej. Jak sam tytuł filmiku wskazuje efekt jest bardzo subtelny, a te "wyblakłe" kolory dają efekt realistycznego oświetlenia. Porównaj nienaturalnie nasycony kolor trawy z miniatury Twojego filmiku z zielenią od animatiV.
Nie jestem fanem podbijania nasycenia w grach tak w ogóle, a w grach, takich jak KCD uważam, że daje to efekt znacznie gorszy od oryginału.
Tak w ogóle, to jedyną grą, w której kiedykolwiek czułem potrzebę manipulacji kolorystyką był, uwaga, Wiedźmin 3, gdzie dodałem przez Reshade odrobinkę niebieskiego i ciutke obniżyłem (!) kontrast, co stłumiło trochę cholernie gorącą temperaturę barw, która kłóciła się z moją wizją świata wiedźmińskiego. Efekt był bardzo subtelny, ale znacznie poprawiał wygląd gry.
Co do podniesionego kontrastu, to powtórzę, że na filmikach i screenach wygląda to dobrze, dodaje głębi całej scenie, ale z punktu widzenia gameplaya jest wręcz szkodliwe.
Gwoli wyjaśnienia, nie twierdzę, że każda gra powinna dążyć do naturalnie wyglądającej kolorystyki. Gram ostatnio w Divinity Original Sin 2 i uważam, że przesycone barwy dobrze podkreślają typowo baśniowy charakter tej gry.
Wiem o czym mówisz.
Wielu zarzuca, że Far Cry 3, AC 4, Risen 2/3 mają zbyt bajkową i kolorową grafikę, ale na takich wyspach tropikalnych to całkiem pasuje. Nie zawsze każda nowa gra oprawę graficzną musi mieć zmierzającą do odwzorowania realnego świata.
Downgrade jest, był i będzie, to część robienia gier i remedium jest jedno, i to całkiem proste: pokazywać gry które faktycznie DZIAŁAJĄ, a nie są demami technologicznymi czy pokazówkami wczesnej wersji.Sam downgrade nie jest też problemem jeżeli gra wciąż wygląda ładnie, a KC:D może sie podobać.Problem w tym że downgrade z reguły oznacza potrzebę optymalizacji, a ta gra to optymalizacji, zwłaszcza na konsolach na oczy nie widziała.
grałeś w bete ? uwierz mi że teraz ta gra jest zoptymalizowana na becie na gtx1060 6gb nie dało sie uciagnać stałych 30 fps na najniższych ustawieniach, może nie jest idealnie ale jest o niebo lepiej teraz mogę spokojnie grać na 60-45 fps co dla mnie jest wystarczające problem to tylko doczytywanie się tekstur
Przecież te screeny są w innych miejscach. Co ten gościu kłamie. Po drobnych modyfikacjach i odblokowaniu mgły wolumetrycznej mamy dokładnie to samo. Ilość i gęstość roślinności jest w dokładnie takim samym stopniu.
https://www.nexusmods.com/kingdomcomedeliverance/mods/42?tab=description
Polecam ten Reshade i dołączane mody do niego.
Jak to jest downgrade to ja nie wiem...
https://imgur.com/a/vijsw
Opcje graficzne to średnio wysokie.
Możliwe, ale zastanówmy się co by było, gdyby downgrade'u nie było? I tak jest problem z optymalizacją, więc mogłoby być jeszcze gorzej. Problem z oprawą graficzną jest taki, że w becie, czy na pierwszych trailerach każda produkcja wygląda zacnie. Ale kiedy przychodzi moment optymalizowania kodu, efektów i innych rzeczy, to jest problem. W becie rozmiar mapy był inny - tego już nikt nie pamięta.
A poza tym i tak Kingdom Come wygląda świetnie i co najważniejsze realistycznie.
Również ustawienia średnio-wysokie.
Niech sobie robią downgrade, ale niech zostawią możliwość włączenia tej uber grafiki dla ludzi z najmocniejszym sprzętem czy po prostu tym z przyszłości. Coś a'la casus Crysisa.
Jest taka możliwość, oni obcięli tylko bardzo podstawowe rzeczy głównie. Nie rozumiem tylko dlaczego wywalili to z podstawowych opcji graficznych w grze, bo spokojnie te postprocesy mogłyby zostać w menu gry do włączenia.
Nie mogą zostawić bo się sony i micro zdenerwują, że jest taki duży przeskok graficzny, ale furtka na mody jest otwarta ;)
W znacznej mierze wolę oryginalne zamysły. Jeśli nie zostawią tekstur w dużej rozdzielczości, to modder będzie musiał je podmienić na wedle własnego gustu inne.
Z drugiej strony devi mogą wrzucać nieskompresowane dźwięki, z których jakości (dzisiejsze udźwiękowienie i aranżacja ów to temat na długą dyskusję) skorzysta promil graczy z naprawdę dobrym sprzętem, o ile w ogóle, z uwagi na kiepski pomysł na wykorzystanie ich w świecie gry.
Po pierwsze to ustawienia na screenach po prawej nie są na Ultra ... po drugie przedstawiają różne miejsca. Coś mi ten news mocno śmierdzi.
Przecież ta gra właśnie tak wygląda to są różne miejsca w grze poza tym użyte RE+ME.
Właśnie, że nie i każdy kto miał możliwość zagrania w betę dostrzeże to w mgnieniu oka. Studio Warhorse samo przyznało, że lasy w finalnej wersji nie będą już tak gęste jak w becie i oberwało się szczegółowości niektórych modeli i tekstur. Dodatkowo niektóre postprocesy zostały z gry całkowicie usunięte, a to, co się ostało (jak np. wolumetryczna mgła) gracze odpalają na własną odpowiedzialność, bo jest niedopracowane. Mi się ta gra bardzo podoba, mam nabite ponad 50h ale downgrade graficzny jest mocno widoczny i tylko ktoś do granic zaślepiony będzie próbował udowadniać, że jest inaczej.
Inna sprawa, że jeżeli na prawdę opublikują większość swoich narzędzi tak jak planowali to furtka dla modderów do przywrócenia choć części efektów wizualnych bety będzie otwarta.
No nie wiem czy modderzy są w stanie to zrobić.
W3 2013 wygląda lepiej niż W3 2015-2016 z najlepszymi modami graficznymi.
Tyle, że w przypadku W3 nie mieliśmy dostępu do plików wczesnych wersji, natomiast beta KC:D tu i ówdzie nadal jest dostępna, a niektórzy kickstarterowcy nadal jej z dysku nie skasowali.
luki965 - to jest b. ciekawe o czym mówisz bo grałem w alphe i w betę i byłem osobą która wsparła ten projekt dawno temu. Różnica polega głównie na tym że w becie był dostępny praktycznie jeden rodzaj lasu ten który był najbardziej gęsty. W finalnej podobne lasy też występują. Oczywiście że musieli trochę przystopować ze względu m.in. na wydajność -> konsolową, ale na PC też za różowo nie było. Wymagania to wymagania. Poza tym to ja sobie sam poradzę z modowaniem gry szczególnie że większość rzeczy odnośnie modowania najpierw gdzieś napisze a potem ktoś inny dodaje to do nexusa jako swoje (ale akurat to dla mnie nie ma żadnego znaczenia). Lasy w grze może nie tak gęste ale nadal mają piorunujący wygląd.
Pytanie do tych, co grają. Czy w grze da się wyłączyć ten paskudny żółty "celownik" na środku ekranu?
Gdzieś widziałem moda na wyłączenie całego HUDa i celowniczka chyba też. Ale głowy nie dam.
To lipa. Liczyłem na to, że można to wyłączyć w ustawieniach.
Wszyscy narzekają na optymalizację ale u mnie na kompie poniżej minimalnych ta gra nie powinna się w ogóle uruchomić a nawet da się grać.Na Xeonie E5450 4gb ramu ddr2 i gtx1050 (2 gb) gra mi chodzi na niskich w 720 p w 30-50 klatkach z okazjonalnymi ścinkami.Wystarczy powyłączać zbędne procesy
U mnie działa, więc nie ma problemu!
Ja widzę dużo większy draw distance w wersji 2018. Coś kosztem czegoś. Zmiana wg mnie na plus.
To nie jest większy draw distance, tylko wersja beta ma volumetric fog.
Nadal jest w silniku i można włączyć komendą z konsoli.
Podejrzewam że początkowe filmy i obrazki z gameplayu to wykonane rendery na mocnym sprzęcie na wysokich ustawieniach fotonów i kaustyki oraz podkręcony global illumination - pewnie film pokazowy się renderował z dobę, takie rzeczy nie są możliwe na dziś do odpalenia po prostu na mocnym sprzęcie i granie w czasie rzeczywistym, bo nie wyrobi .
Firmy stosują takie zagrywki żeby narobić hype na gre, żeby każdy się cieszył że sobie pogra w takiej otoczce, no i poniekąd to działa bo niektórzy jak się napalili na te początkowe filmiki to później przy premierze widzą "to samo" ale jak widać po obrazkach na początku artykułu to nie jest "to samo".
Beta wyglądała i chodziła o wiele lepiej niż wersja finalna. Co poszło nie tak ? To alpha mi chodziła i wyglądała lepiej, tylko animacje wtedy były nie dopracowane albo w ogóle ich nie było.
Sianie głupot bez powodu, na PC gra wygląda bardzo dobrze
https://www.flickr.com/photos/147747988@N02/albums/72157665870278968
Downgrade nikogo dziś nie dziwi. Wiele gier przechodzi przez tego typu lifting, zanim zostanie spakowana na blu-ray. Zresztą Czesi już rok temu pokazali, że mają problemy z pisaniem tej gry.
Spokojnie za rok lub dwa zrobią "remaster" i to co było w becie będzie w remasterze, jak w Skyrimie (do tego czasu pewnie poprawią optymalizację) xD
Problem polega na tym, że twórcy gry zdecydowali się na CryEngine. ŻADNA zewnętrzna firma nie ogarnęła tego silnika w sposób zadawalający. ŻADNA! Ba, stwierdziłbym nawet, że i sami twórcy silnika mają z nim nie lada problem vide Hunt (tak wiem, to alpha itp. itd., ale z drugiej strony tam nie ma nic, coby na ten moment musiało być optymalizowane a jest wręcz odwrotnie). Rodzime CI przez dwa tytuły nie ogarneło CryEngine
No i na co te screeny mają być dowodem? Że nie było downgradu?
Nie ma żadnego dowodu czy był czy go nie było. To tylko newsy podkręcające HYPE na grę. Na screenach jest po prostu inna roślinność i zupełnie różne lokacje. Jeśli całość gry ktoś ocenia po 3 screenach to ja nie mam o czym dyskutować :-) No i jeśli ktoś w galerii z flickera nie widzi tej przebogatej roślinności w różnych lokacjach to niestety też go to nie przekona. Ot jest news "downgrade" i trzeba się tego trzymać, prawda?
Kingdom come: deliverance jest hitem bez dwóch zdań. Co o niej czytamy na Golu?
-dwa tygodnie oczekiwania na patch; fani sami naprawiają system save'ów 2
-1.0.3 czy 1.2.2? Zamieszanie z aktualizacjami
-Spory downgrade Kingdom Come: Deliverance w porównaniu z wersją beta
Wiecie komu nie w smak sukces czeskiej produkcji?
Korporacje władające konsolami nie pozwolą by tak dobra gra wyszła na sprzęt PC. Na szczęscie PC users kopią kryptowaluty....
mi wersja beta wygląda lepiej z roślinnością ale dawn ma lepsze oświetlenie i cienie (o ile nie jest za jasne i nachodzi na postać)
Wiedzmin 3 wygląda lepiej i lepiej chodzi na gorszym sprzęcie jak to możliwe ? odpowiedzcie sobie na pytanie sami
downgrade graficzny to robienie graczy we wała prosto w twarz według mnie a zrąbana optymalizacja to bolączka większości tytułów bez względu czy robi grę małe studio czy wielka korporacja,ja po prostu spartolonego dziadostwa nie kupuję i tyle