Red Dead Redemption 2 – czym będzie western Rockstara? RDR2 pod lupą
To oczywiste, że RDR2 nie wyjdzie na PC.
Rockstar już się przekonał jacy są gracze na PC wypuszczając GTA V.
Gracze na PC to tylko piracą, chyba że sie zrobi dobre zabezpieczenie to nie piracą.
instalowalem ostatnio koledze legalne gta v... ile z tym pierdzielenia to ho ho pirat jest łatwy prosty i przyjemny przy tym.
Kto ma piracić i tak będzie piracił niezależnie od tego czy jest zabezpieczenie albo go nie ma.
Prawie 10 milionów sprzedanych kopii gtaV na steamie + pewnie kilka milionów wersji na Rockstar Games Social Club... No rzeczywiście piracą...
Moje ps4 jest gotowe, chyba że trafi na pc to sie przemyśli gdzie grać ;)
Troche ubolewam, że RDR nie ma na ps4...
Słyszałem żę Rockstar się waha, czy wydać RDR2 na Xboxa i czy w ogóle go gdzieś wyda...
Ten western ma mieć mikrotransakcje i miał downgrade w #2 trailerze. Mój hype opadł, ale i tak na pewno kupie, tylko juz nie pre-order.
Jak można mieć downgrade z czegoś czego nie było? Przecież pierwszy trailer nie pokazywał gameplay tylko krótkie urywki z gry. Może cutscenki, a może podrasowane animacje. To z czego miał być downgrade? Bez jaj.
Myślę, że wyjdzie na PC, ale najszybciej rok, dwa lata po premierze.
Jakby jakiś PCtowiec miał ochotę to po premierze zapraszam do siebie na oglądanie jak gram w RDR2 na mojej ps4 :) wjazd 25zł :D
Chciałem poruszyć podobny temat, jaki poruszył wyżej @dan.ofir. Wiele wskazuje na to, że w drugiej odsłonie "Red Dead Redemption" będziemy grać trzema postaciami. Byli nawet i tacy, którzy uważali, że tych postaci może być więcej. Nie sądzę, aby tak było, ponieważ zniszczyłoby to kontrolę gracza nad fabułą. Natomiast najbardziej martwię się skopiowaniem schematu fabuły i zwłaszcza struktury gameplay z "Grand Theft Auto V". Może się okazać, że Rockstar ograniczy do minimum aktywność poboczną, aby ciężar eksploracji świata przesunąć na tryb online. Oczywiście tylko gdybam. Jednak znając Rockstar Games, możemy się czegoś takiego spodziewać.
Jedna uwaga do Autora artykułu. Mapa nie będzie dwukrotnie większa w stosunku do poprzedniej części. Samo porównanie mapy w wersji leaked map od RDR 2 z wielkością Great Plains pokazuje, że gracz będzie miał do czynienia z Universum przynajmniej czterokrotnie większym.
Pecety? Nie nazywajmy szamba perfumerią!
,,Pecety? Nie nazywajmy szamba perfumerią!"
Na tym ,,szambie" jak to nazwałeś, powstają te Twoje konsolowe gierki. Nie bądź więc hipokrytą.
@techtrance :: Nie spinaj się tak. Owszem, powstają na pecetach, ale są optymalizowane na konsole i na konsolach działają bezproblemowo. Konsola to styl życia. Tak samo jak pecet. Mi pecet jest całkiem obcy. Ostatni wywaliłem ponad dziesięć lat temu.
@yadin
Czego by nie powiedzieć to Rockstar Games, a raczej Take Two nie oleje 10 mln potencjalnych nabywców gry na szczęście Rockstar to nie Sony. Jestem skłonny przyznać, że właśnie przez konsole gry na PC są gorszej jakości. Bo z tej platformy są często portowane.
Skoro gra działa płynnie na gorszej słabszej sprzętowo konsoli, to może działać równie płynnie chodź dla wielu gra w 30 klatkach to nie płynność, a jedynie jej granica.
@aenwu :: Na świecie jest 45 mln konsol PS4 i każda ma tę samą specyfikację. Nie wiem, ile jest na świecie pecetów, ale pewnie pięć razy tyle. Ile z nich jest twoim zdaniem mocniejszych od PlayStation 4? Potrafisz to wyliczyć? Dziwi mnie łatwość, z jaką ludzie wyrokują o mocy komputerów osobistych.
Na 100% gra wyjdzie na komputery.
Naturalnie ze względu na ogromne pieniądze jakie na tym myku zarobią ;).
Wydadzą grę rok lub dwa lata później po premierze na konsole, ludzie się nakręca na tytuł i BUM premiera na PC - zarobek gwarantowany.
Będzie taka sama sytuacja jak z GTA V.
80 mln sprzedanych kopi GTA V na wszystkich platformach, jakieś 13-15 na PC czyli około 65-67 mln na konsolach 7 i 8 generacji. Teraz weźmy pod uwagę że port PC powstawał długo i był kosztowny. RDR nie sprzedało się tak dobrze jak jakiekolwiek GTA a gra była projektowana pod konsole. Podsumowując, wydanie RDR 2 na PC było by zbyt mało opłacalne ze względu na: koszty konwersji oraz małą siłę przebicia marki na PC. Żeby taka wersja miała ręce i nogi najpierw musieli by wydać remaster RDR na konsole 8 generacji i PC a port tej gry na komputery ze względu na sposób jej wykonania był by nie opłacalny jak zresztą powiedział sam Rockstar kiedy to po długim milczeniu skomentował dlaczego RDR nie wyszło na PC i nie ma tu za co ich winić ale sami pewnie nie przewidzieli jak trudne będzie stworzenie portu tej gry na PC.
Ogólnie to trzeba mieć coś z garem by wierzyć w bujdy, że nie będzie na PC. RDR to były inne czasy a teraz każda gra ląduje na PC poza tymi od Sony. No i będa pewnie dalej zapatrzeni na kasę z mikropłątności więc więcej platform = więcej kasy.
R* wysmiał branże. olał Denuvo w 2015 mimo iż to zabezpieczenie już wtedy się pojawiało i wyciągnął 10 mln sprzedanych kopii, a gra roku 2017 AC:O ze wszystkimi zabezpieczeniami jakie wymyślono ledwie 600 tys. kopii xD
nie wyjdzie na PC i kropka, jak ktoś wierzy, że wyjdzie to nie zna realiów branży. Nie wyjdzie na PC na 100%, mogę się założyć o każdą sumę.
NIGDY nie wyjdzie to na PC. NIGDY. Powtarzam raz jeszcze... NIGDYYYY. Dlaczego? bo takie są realia branży, to się nie opłaca i powoli ta "platforma" zacznie wymierać (strzelam, że za 10 lat już młodzi nie będę wiedzieli co to PC i będzie to dla nich tym czym dla dzisiejszych gimbusów jest pegazus)
futurologu, jeśli się mylisz, to mam nadzieję, że za 10 lat zjesz klawiaturę, przy pomocy której napisałeś te słowa.
@zychomir
To samo było jak pojawiały się newsy o wyjściu GTA V na PC też się spinali że nie wyjdzie i co Rockstar Games wydał ją na PC ;) konsolowiec sobie może tylko pisać, a wydawca umie liczyć i wie co mu się opłaca, a 10mln sprzedanych kopii GTA V na samym Steamie raczej nie jest dla nich obojętne. Zje klawiaturę i nagra z tego film :) i pozostaje wtedy życzyć smacznego :D
"NIGDY nie wyjdzie to na PC. NIGDY. Powtarzam raz jeszcze... NIGDYYYY. Dlaczego? bo takie są realia branży, to się nie opłaca i powoli ta "platforma" zacznie wymierać"
Ojoj, to brzmi jak głos desperacji. Realia branży? To może być prawda, ale tylko jeśli ktoś żyje w jakiś wyimaginowanym świecie. Obawiam się o Ciebie kolego. Lepiej idź się zdiagnozować, może nie jest jeszcze za późno.
Ta gra bedzie najbardziej sprzedajaca sie gra z mikrotransakcjami.
Tak nie wyjdzie, że miesiąc temu w GTA Online był event w którym dostać można było złoty rewolwer, który wykorzystać można będzie w RDR2. Oficjalnie R* jak zawsze powiedział ze tylko na konsole, ale jak zrobisz to wyzwanie na PC to na koncu także pokazuje sie komunikat, że będzie dostepny po premierze gry ;)
Taa... dodatek fabularny też miał wyjść. Jakoś do tej pory go nie ma i nie będzie :)
Nie wiem po co to przepychanki wyjdzie czy nie.
Używana konsola PS4 z padem to 650 zł xbox one jeszcze taniej - to w sumie groszowe sprawy.
Można kupić używaną konsolę zagrać w co się chce i sprzedać bez praktycznie żadnej straty.
Problem w tym, że zamiast kupić sobie konsolę, posiadacze pecetów chcieliby usłyszeć od posiadaczy konsol, że pecety są wydajniejsze i najlepsze gry powinny ukazać się przede wszystkim na nie. O to im chodzi. Gdy słyszą pecet vs. konsola, dostają białej gorączki. Za niską jakość gier (tzw. portów na PC, hehehe) wydawanych na pecety winią konsole. Ich zdaniem, gry robione pierwotnie na konsole, mają już u podstaw niższą jakość, co potem rzutuje przenoszeniem ich na pecety. To tak, jakby studia miały zasrany obowiązek zadowolić najpierw pecetowców. czy to nie ciekawe, czy większość świetnych tytułów jest robiona domyślnie na PlayStation 4?
Prawda jest taka, że dużo łatwiej jest stworzyć grę pod konsolę o ściśle określonej konfiguracji niż pod PC, który z założenia stanowi środowisko heterogeniczne. Dokładnie z tego samego powodu wiele mobilnych aplikacji i gier pojawiało się najpierw na iOS, a dopiero po jakimś czasie na Androidzie (przynajmniej jeszcze parę lat temu był taki trend, nie jestem pewien jak wygląda to teraz).
@starkillah64 :: Do kogo więc mają mieć pretensje właściciele pecetów, że ich maszynki to jedna drugiej nierówna i producenci wiedzą, co robią tworząc gry pod konsole?