Skyrim - rozbudowany mod Lordbound na nowym zwiastunie
Widzę, że pan z pierwszego posta ma niezłe kompleksy, bo jak inaczej nazwać wspominanie o Wiedźminie w newsie, który w żaden sposób go nie dotyczy.
Co do moda to z chęcią sprawdzę, jak wyjdzie oczywiście.
Wiedzmina nie trzeba modowac zeby zagrac i nie dostac zajoba od bugów i niedoróbek.
Najlepsze są właśnie takie duże mody zmieniające odbiór gry. Czekam z niecierpliwością.
Wiedzmina nie trzeba modowac zeby zagrac i nie dostac zajoba od bugów i niedoróbek.
Ale takie mody na nowe przygody do W3 by się przydały, szczególnie dla kogoś kto grę przeszedł kilka razy i ma ochotę na więcej ale już nie na to samo.
,,Wiedzmina nie trzeba modowac zeby zagrac i nie dostac zajoba od bugów i niedoróbek.,,
Wiedźmin 3 miał tyle samo bugów co Skyrim xd.
Wiedźmin 3 miał tyle samo bugów co Skyrim xd.
W sensie chyba cały wiedźmin miał tyle co Skyrim w jednej misji :P
Niestety problem z przygodami do wieska z edytora byłby poważny. Siłą wieśka jest gra aktorska, czy to animacje postaci, czy to nagrane głosy połączone z dobrym scenariuszem. W rezultacie misje z edytora skrajnie dostawałyby jakością od reszty gry, bo poza scenariuszem można zapomnieć o dotrzymaniu choćby w przybliżeniu jakości oryginału. W Skyrimie gra aktorka jak i animacje twarzy to drewno, główny bohater nie ma własnego głosu, w rezultacie jedynym co jest potrzebne do stworzenia misji lepszej niż oryginalne to cierpliwość + dobry pomysł na scenariusz.
Widzę, że pan z pierwszego posta ma niezłe kompleksy, bo jak inaczej nazwać wspominanie o Wiedźminie w newsie, który w żaden sposób go nie dotyczy.
Co do moda to z chęcią sprawdzę, jak wyjdzie oczywiście.
Najlepsze są właśnie takie duże mody zmieniające odbiór gry. Czekam z niecierpliwością.
Pograłem w kilka takich większych modyfikacji, z własnymi kampaniami i zachodzę w głowę, jak byle amatorzy (moderzy), są w stanie napisać lepsze scenariusze, niż profesjonaliści z Bethesdy... ciekawe czy tu będzie podobnie.
BTW
No, to gdzie te narzędzia moderskie do W3?
Widzę że "bul dupy" z wątku o topce RPGów zaczyna zataczać coraz szersze kola XD
To proste, na liście płac Beth nie ma ani jednego pisarza, scenarzysty itd. Są tylko projektanci poziomów, misji itd. W grupach moderskich są często osoby z zapędami pisarskimi.
No to powinni w końcu kogoś takiego zatrudnić, bo przez brak profesjonalnych scenarzystów w ich gry się po prostu grać nie da.
A może po prostu profesjonaliści z Bethesdy nie chcieli tworzyć „dobrych scenariuszy”, bo gracze RPG sami sobie piszą najlepsze scenariusze dla swoich przygód, więc zamiast robić pseudo-rpg typu „Call of Witcher” z liniowym do bólu scenariuszem i brakiem wpływu gracza na cokolwiek, postanowili wejść w skórę twórców pen and paper RPG i stworzyli ciekawy świat, wypełnili go RPG-owymi mechanikami i pozwolili graczowi dowolnie bawić się tymi stworzonymi przez siebie zabawkami?
Czyli zrobili właśnie to, co powinno być przeniesieniem sesji RPG do komputerów, z Bethesdą w roli mistrza gry.
o losie.
Obawiam się, że on nie żartował.
Chyba wrócę do tej gry, tylko po to, żeby zagrać w te największe mody fabularne. Sama podstawka Skyrima jest nic nie warta.
No, to gdzie te narzędzia moderskie do W3?
Nigdzie, a fanbojstwo wiedźmina będzie twierdzić jaka to super sprawa, bo wieśmin 3 to taka dobra gra że modów nie wymaga. Oczywiście gdyby były to też by skakali z radości, bo jejku, nie dość że super gra, to jeszcze zaawansowane mody będą, ale super.
nie wiem jak mozna porownywac Wiedzmina3 ze Skyrimem. Wiedzmin 3 to przdewszystkim genialna historia, zas Skyrim to genialna swoboda nigdzie indziej nie spotykana plus wsparcie modow od samego poczatku, ktore daja tej grze kilka zywotow. sam po 400h mam ochote tam wrocic i sprawdzic nowe mody i znow pobawic sie tundra defence. - ale prawda taka ze tylko raz przeszedlem glowny watek i nie jest on za dobry...
tak wiec Wiesiek bije wszystko do okola glownie przez fabule ktora jest genialna! zas Skyrim bije wszystkich swoboda (piaskownica) dwie totalne rozne gry... to jak bicie sie co lepsze, metallica czy megadeth, slip knot czy mashroomhead...
odpowiedz jest, to co bardziej ci odpowiada... jedni lubia pomarancze a inni jak im nogi smierdza.
"Skyrim to genialna swoboda nigdzie indziej nie spotykana"
hahahaha
Swoboda w wyborze:
idziesz do jaskini A czy do jaskini B. Przy czym jaskinia A wygląda identycznie jak jaskinia B.
idziesz do miasta A czy do miasta B. A w tych miastach tak samo nudne NPC i tak samo nudne questy.
Skyrim jest lepszy, bo posiada mody i ma przez to zapewniony żywot do tej pory. O Wiedźminie 3 już nikt nie pamięta. Lepsza gra jest dłużej pamiętana.
Jak ktoś ma pamięć złotej rybki, to na pewno już zapomniał xD
Różnica między Wiedźminem 3, a Skyrimem jest taka, że Wiedźmin tych modów nie potrzebuje, a Skyrim wręcz przeciwnie. Lepsza jest dobra gra bez modów, niż słaba gra z modami.
problem braku narzędzi moderskich to albo nie istnieją bo jest taki rozpierdziel w kodzie że nikomu nawet się nie chce tego poskładać by jakoś dało radę w miarę sprawnie to ogarnąć albo nie opłaca się im tego wydawać bo zaraz będą całe gry wychodziły na W3 jako mody, więc nawet kasa im nie wpadnie za to bo przecież będą darmowe
Powód jest inny, i go podali akurat. Narzędzia, z których korzystała Beth są bardzo proste, podobnie jak gra jest prosta pod względem konstrukcji, dlatego tylko ładnie je opakowali i już mieli narzędzia moderskie gotowe. Creation Kit to spory wycinek dokładnie tych samych narzędzi, z jakich korzystali pracownicy Beci.
Narzędzia z jakich korzystał CDPR są znowuż bardzo złożone, zresztą prezentowali je kiedyś i sam edytor wyrazów twarzy do dialogów ma więcej opcji niż cały TES CK razem wzięty. Doszli do dwóch wniosków
1) narzędzia są zbyt złożone dla większości moderów
2) zawierają za dużo elementów, które mogłaby wykorzystać konkurencja