Insurgency: Sandstorm bez kampanii fabularnej
drokz909
Co to za czasy że nie mogą dopracować jednego i drugiego?
Jak dla mnie jest to zbyteczne w tego typu strzelance,pierwsza czesc mnie przyciagla bardzo do multi. Po co tracic fundusze na mialkie scenariusze ? W bfach chyba malo kto gra w kampanie,w R6 Siege jest w formie 10 misji treningowych by poznac mechanike-to wystarczy.
A dlaczego mieli by to robić?
Czy w Killing Floor też narzekać trzeba na brak kampanii?
Insurgency było i jest świetną grą, zaprojektowaną pod coopa i multi pvp. Miałem z nią masę frajdy i nie czułem potrzeby zagrania w zrobione na siłę misje, byle by odznaczyć ptaszka na pudełku.
Przy poziomie (i cenie) gier jak BF, BaFr czy COD powinno się tego oczekiwać (zwłaszcza jak z nimi zaczynały), ale Insurgency to dopieszczony projekt małego zespołu.
Andreaw Spearin pojawil sie jakis czas temu na oficjalnym discordzie sceny moderskiej gry SQUAD.
"Hey Squaddies! My name is Andrew, and I was the creative director at New World working on Day of Infamy and Insurgency (also the co-founder of ) for the past five years. Last month I left NWI, so I've been pursuing a vision of a Squad map that I've had in mind for years. I was an infantry soldier in the Canadian Army for five years, and although I chose to go to university instead of Afghanistan, many of my friends went over there to fight. Two of them were killed. I want to build an homage for my comrades, where they can go back to combat in 'Panj' with Squad. You have done an amazing job with the level design of southern Afghanistan, so all the ingredients are there to build a layout based on the Panjwai district where Canadians operated. So far I've used the elevation data of the iconic mountains surrounding Panjwai, imported that into World Machine and built the environment. I've successfully exported the heightmap and material splat maps, and imported them into UE4 with the Squad SDK. My next steps are designing the game mode layouts before I start populating the environment with structures and roads, etc. Soon I'll post my layout ideas in #mapping for some feedback. Cheers! beers"
Zamiast zrezygnować z mp, ktory jest (zbednym) dodatkiem w grach , rezugnują z podstawy gamingu. Powodzenia
Ty sie dobrze czujesz ? W tych czasach to multiplayer gra glowna role, oczywiscie zalezy od gry, ale najpopularniejsze tytuly maja to multi bo ludzie wola grac z innymi a nie tak jak kiedys, kiedy po prostu nie bylo mozliwosci zagrac z druga osoba.
Tja, druga część gry która multiplayerem stoi a oni mieliby teraz to porzucać.
Dokladnie tylko single i to w VR i na 1080Ti. Wczoraj gralem tak w Tetris i mowie wam - niezapomniane przezycia! To jest gaming!
Całe szczęście że skupili się na pvp i coop-ie, szkoda jednak że tak późno to zrozumieli zapewne będą przez to opóźnienia.
Tak czy inaczej 5.03.2018 kończą się testy alfa.
Szczegóły tu: http://steamcommunity.com/groups/sandstorm-polska#announcements