Witam. 2 lata, 2 miesiące i 2 dni temu kupiłem w sklepie pada do PS3. Po 6 miesiącach od zakupu, gałki zaczęły wariować więc go odesłałem i przysłano mi chyba nowego (na karcie gwarancyjnej jest napisane pad DS3 o nr seryjnym xxx został wymieniony na pada DS3 o nr seryjnym YYY). Teraz gałki znowu zaczęły wariować i zadzwoniłem do sklepu czy podlega on jeszcze owej 2-letniej gwarancji ale po krótkiej rozmowie, Pan wytłumaczył mi że nie. Chodzi o to że od zakupu pierwszego pada minęło już 2 lata ale od wymiany i otrzymania drugiego pada nie minęło. Czy na ten wymieniony sprzęt też nie powinienem dostać 2 lat gwarancji, tzn. że gwarancja by się niejako odnowiła? Co o tym sądzicie? Z góry dziękuję za odpowiedzi.
https://prawakonsumenta.uokik.gov.pl/reklamacje/gwarancja/
Jeżeli gwarant wymienił wadliwy produkt na nowy lub dokonał istotnych napraw, termin gwarancji biegnie od nowa od momentu dostarczenia klientowi wymienionej lub naprawionej rzeczy.
Dotyczy przedmiotów zakupionych po 25.12.2014.