Niby ma działać od 11 do 16 w dni robocze.
Próbowałem się dzisiaj dodzwonić ok14:00. Przez 45min byłem pierwszy w kolejce. Zrezygnowałem, bo chyba dzisiaj żaden konsultant jej nie obsługuje.
No może rzeczywiście wypadało by trochę bardziej przybliżyć temat, a zatem:
Kupiłem sobie grę na gry-online.pl. Dostałem maila z kodem i oraz poniższą informacją:
"Jeśli masz dodatkowe pytania prosimy kontaktować się z nami pod adresem sklep@gry-online.pl lub numerem telefonu 22 355 7x xx. Można również przesłać do nas korespondencję na adres: GRY-Online S.A.; ul. Gabrieli Zapolskiej 16A, 30-126 Kraków."
(końcówkę nr X'uję, bo nr tel nie jest ogólnodostępny i jeśli dobrze odgaduję politykę firmy, to powinien być dostępny tylko klientom)
Gdy dzwonię pod podany nr. to miły głos informuje mnie:
Witamy w gry-online.pl ...
a następnie w kółko leci:
Prosimy czekać na połączenie z konsultantem. Twoje połączenie jest następne w kolejce i zostanie odebrane przez pierwszego wolnego konsultanta. Dziękujemy za cierpliwość.
Wszyscy konsultanci są w chwili obecnej zajęci. Proszę się nie rozłączać.Twoje połączenie zostanie skierowane do pierwszego wolnego konsultanta.
Oczywiście połączenie z konsultantem nie następuje. Sfrustrowany klient orientuje się (w zależności od jego determinacji) po 5/10/20/50 minutach, że dalsze oczekiwanie nie ma sensu.
Miałem nadzieje, że ktoś z forumowiczów miał już podobne doświadczenia i ma pomysł w jaki sposób uzyskać pomoc.