Nad Assassin's Creed nadal pracuje niemal tysiąc deweloperów
Po prostu kilopp jest zły, bo mu jeszcze nowego asasyna nie scrackowali, to się musi wyżyć.
Kiedyś gry były robione przez garstkę ludzi w "piwnicach"
Wtedy gry nie mają takiego grafiki jak dzisiejsze gry AAA. Wszystko ma swoją cenę. Elex to dobra gra, ale grafika pozostawia wiele do życzenia. Źle wybrałeś tytuł do porównanie. Znawca gier się znalazł.
Nad ostatnią grą od Piranha Bytes czyli Elexem pracowało kilkanaście osób w dodatku budżet o kilkadziesiąt, a może kilkaset milionów mniejszy niż ostatni Assassin od Ubisoftu, teraz oceń cię to pod względem jakość tytułu/liczba pracowników, Ubisoft powinien się wstydzić tak jak niemalże wszystkie duże korporacje produkujące te puste nudne gry.
Kiedyś gry były robione przez garstkę ludzi w "piwnicach", a i gniotą pod każdym względem (może poza grafiką) te wszystkie nowe nowoczesne tytuły.
Kiedyś gry były robione przez garstkę ludzi w "piwnicach"
Wtedy gry nie mają takiego grafiki jak dzisiejsze gry AAA. Wszystko ma swoją cenę. Elex to dobra gra, ale grafika pozostawia wiele do życzenia. Źle wybrałeś tytuł do porównanie. Znawca gier się znalazł.
Porównanie jest idealnie kilkanaście, a tysiąc osób tutaj nawet nie ma czego bronić, żaden fanatyk któremu ślina z buzi będzie ciekła bo się obrazi tego nędznego Ubisofta nie podważy tego argumentu. Temat wyczerpany Ubisoft jest tutaj zdeklasowany.
Co by o assasynie i ubi nie gadac to miasta/lokacje, ilosc szczegolow i roznorodnosc miazdza. To jest cos, czego Piranha nie osiagnie bo tu licza sie roboczogodziny i talent... assety same sie nie zrobia i albo bedziesz mial malo ladnego albo duzo kopiuj-wklej czy losowej generacji. Dla samych miast/lokacji warto w AC pograc.
@kilopp
żaden fanatyk któremu ślina z buzi będzie ciekła bo się obrazi tego nędznego Ubisofta nie podważy tego argumentu
Jakiego argumentu? "Bo ja tak mówię"? Śnieg spadł i ci lekcje w gimnazjum odwołali?
Co by o assasynie i ubi nie gadac to miasta/lokacje, ilosc szczegolow i roznorodnosc miazdza. To jest cos, czego Piranha nie osiagnie bo tu licza sie roboczogodziny i talent... assety same sie nie zrobia i albo bedziesz mial malo ladnego albo duzo kopiuj-wklej czy losowej generacji. Dla samych miast/lokacji warto w AC pograc.
Tutaj się zgadzam, ale te miasta i lokacje robią wrażenie tylko i wyłącznie pod względem graficznych, tam nie ma ani jednej postaci, bohatera, npc który zapada w pamięć i aby czymś się taka postać wyróżniała, Ubisoft robi sztuczne gry jak lalki barbie oni chcą zrobić coś w rodzaju RPG ale oni tego nie umieją robić bo mieszają gatunki widać pracują tam osoby które nie znają branży i z tym ich talentem to przesadziłeś wydają w kółko jedno i to samo tam nie ma ani jednego talentu na te 1000 osób.
Jakiego argumentu? "Bo ja tak mówię"? Śnieg spadł i ci lekcje w gimnazjum odwołali?
Bo sam siebie oszukujesz, przeczytaj to jesteś raz zahipnotyzowany fanatyku kilkanaście/około tysiąc osób.
Co by o assasynie i ubi nie gadac to miasta/lokacje, ilosc szczegolow i roznorodnosc miazdza. To jest cos, czego Piranha nie osiagnie bo tu licza sie roboczogodziny i talent... assety same sie nie zrobia i albo bedziesz mial malo ladnego albo duzo kopiuj-wklej czy losowej generacji.
No to przecież w grach PB nie ma w ogóle kopiuj wklej czy losowej generacji świata tylko wszystko jest ręcznie projektowane. Szczegółowości i różnorodności jest tam pełno. Nie ma tam dwóch takich samych jaskiń itd. Tutaj może lepszym porównaniem dla PB byłaby Bethesda, gdzie z dużo większym budżetem i większą ilością ludzi nie są w stanie nawet zrobić otwartego świata bez ekranów ładowania a jakby tego było mało, to każda jaskinia jest taka sama albo losowo generowana.
Ubiszaftowi coś tam czasami wyjdzie jeśli chodzi o świat (Watch Dogs 2) ale czasami wszystko jest spaprane (Wildlands) Asasyny zawsze były pod tym względem bardzo poprawne.
to każda jaskinia jest taka sama albo losowo generowana.
Obym się mylił ale wydaje mi się, że w następnym Elder Scrolls od Bethesdy jaskinie będą bardziej różnorodne ale tylko w formie płatnego DLC, ci którzy nie zapłacą będą mieli na całej mapie te same jaskinie.
tam nie ma ani jednej postaci, bohatera, npc który zapada w pamięć
Elex jeszcze przede mna, ale Piranie zrobily tez Riseny i z tej serii nie pamietam nic. Zadnej postaci, zadnego questu, nic. Nie ma wiec co idealizowac tego studia.
Zwracam uwage na fakt, ze te 1000 osob nie pracuje nad jedna gra, a nad cala marka AC, czyli pewnie z dwie nieujawnione gry, kilka prototypow, online content i cala otoczka niezwiazana bezposrednio z tworzeniem gier.
Elex jeszcze przede mna, ale Piranie zrobily tez Riseny i z tej serii nie pamietam nic. Zadnej postaci, zadnego questu, nic.
Może po prostu mało uważnie grałeś, że nic nie zapamiętałeś? :) Ja tam pamiętam całą masę fajnych postaci.
kęsik> PB ma smykalke do map/lokacji, wszystko jest fajnie poukladane na mapie i ciekawe. Tylko nie maja startu z poziomem szczegolow do ubi bo to zwyczajnie wymaga czasu. D Zreszta nawet teraz przyjemnie jest odpalic AC1 dla widokow i wrazenia miasta, choc pomniejszonego i uproszczonego, to prawdziwego, takiego ktore rzeczywiscie mogloby pomiescic masy ludzkie. Warto odpalic AC2, przejsc sie przez Paryz w Unity, czy poplywac w BF.
W3 mial swoj Novigrad i on sam pochlonal duzo pracy a ubi wydaje AC co roku i kazda czesc ma wieksze obszary miejskie wymagajace dopieszczenia - po to im te -set osob. I nie zgodze sie z tym co pisze kilopp... Ubi ma bardzo utalentowanych ludzi, szczegolnie grafikow/artystow z duza wyobraznia i polotem. Bethesda jeszcze do niedawna robila koslawe modele z downem.
"Temat wyczerpany Ubisoft jest tutaj zdeklasowany."
kilopp myśli, że jak on coś zarządzi, to z miejsca staje się prawdą.
Otóż temat nie jest wyczerpany, AC pięknie się broni po ostatnich porażkach, a twoja nędzna argumentacja podszyta arogancją co najwyżej mierzi. Nie masz za grosz obiektywizmu.
Choć wstyd sie przyznać że również byłem mega hejterem Elexa, to coś w tym jest. Fabularnie Elex mnie zachwycil.
Brednie. Grafika jest zależna od mocy sprzętu. Kiedyś nie było wystarczająco mocnego sprzętu to i gry AAA też wyglądały beznadziejnie w porównaniu do dzisiejszych, a teraz każdy przy Dx 11 jest w stanie stworzyć ładnie wyglądającą grę.
Z drugiej strony, kiedyś brak super grafiki nadrabiali fabułą, klimatem, oryginalnością, większą złożonością czy wyższym poziomem trudności, a obecne gry są ładne z zewnątrz, a w środku kiepskie.
@ewunia1818
"teraz każdy przy Dx 11 jest w stanie stworzyć ładnie wyglądającą grę."
Chyba jednak nie każdy, bo wciąż zdarzają się perełki typu Life of Black Tiger.
W dzisiejszych czasach, tak jak i dawniej, żeby stworzyć dobrze wyglądającą grę (jak na współczesne, czy ówczesne czasy) wciąż oprócz programisty potrzeba artysty od grafiki komputerowej.
Chyba, że z jakiegoś powodu przez "ładnie wyglądającą grę" masz na myśli tylko i wyłącznie poziom techniczny, a nie również oprawę artystyczną.
"kiedyś brak super grafiki nadrabiali fabułą, (...) czy wyższym poziomem trudności, a obecne gry są ładne z zewnątrz, a w środku kiepskie."
Czyli twierdzisz, że współczesne gry, takie jak Wiedźmin 3, strategie od Paradoxu, Pillars of Eternity, Divinity Original Sin 2, RimWorld, Wasteland 2, Elite Dangerous, Eve Online, seria Dark Souls, współczesne odsłony Civilization, Undertale, Ori and the Blind Forest, What Remains of Edith Finch i caaaaaała masa innych nie mają dobrej fabuły, klimatu, oryginalności, lub są zbyt proste pod względem złożoności rozgrywki, czy poziomu trudności i po prostu kiepskie tak?
Przestań pieprzyć.
Kiedyś gry 'nadrabiały' poziomem trudności, bo to sztucznie wydłużało grę. I nagle z 5-godzinnej gry robiła się gra na 10+ godzin.
ewunia co ty opowiadasz? Właśnie kiedyś potrafiono robić gry wizualnie na poziomie, powodującym opad szczęki. Dzisiaj już czegoś takiego nie doświadczysz. Przez starzejące się konsole mamy olbrzymi zastój pod względem postępów w jakości grafiki, a tytuły sprzed wielu lat, takie jak Mafia 2, czy GTA 4 wciąż wyglądają porównywalnie, do dzisiejszych hiciorów.
Kilopp- nie jestem fanem assassyna ale taki black flag zjada elexa pod kazdym wzgledem
kilopp ---> No oceniłem i każda odsłona AC (może poza Syndicate) jest kilkakrotnie lepsza od takiego Elexa... Także argument ciekawy... Ale jasne, to w końcu Ubi. Trzeba być w modzie i hejtować dla zasady.
kilkakrotnie lepsza może i jest ale pod jakim względem? Grafiki, animacji? I tutaj wasze fanowskie argumenty się kończą, aż mnie dziwi jaki trzeba być młotem żeby nie zrozumieć tej prostej rzeczy, około tysiąc osób kontra kilkanaście osób bądź cię chociaż sprawiedliwy i nie stój cię po tej ciemnej stronie mocy czyli po stronie oszustów krętaczy i partaczy z Ubisoftu.
teraz oceń cię to pod względem jakość tytułu/liczba pracowników
No weź, ale żeby aż tak poniżać PB, żeby zestawić jej średniaka z nowym AC... nie masz serca.
@killop
,,Nad ostatnią grą od Piranha Bytes czyli Elexem pracowało kilkanaście osób w dodatku budżet o kilkadziesiąt, a może kilkaset milionów mniejszy niż ostatni Assassin od Ubisoftu,,
No i wyszła dużo gorsza gra :v
Nie zła, ale nadal nie mająca startu do assassyna najnowszego.
Pod jakimi względami gorsza? AC Origins to nuda ze słabymi questami, drętwymi dialogami, powtarzalnymi czynnościami i niezbyt dobrą walką. Zachwyca tylko grafiką i wizją autorów na starożytny Egipt. Ubi chciało zrobić klona Wiedźmina 3, ale nie wyszło.
Po prostu kilopp jest zły, bo mu jeszcze nowego asasyna nie scrackowali, to się musi wyżyć.
kilopp -> Akurat ten Assasins to zjada Elexa pod każdym względem i to bardzo pokaźnie. Przy Elexie to się wymęczyłem strasznie nieprzyjemnie a w Assasins Creed Origins gra mi się dobrze jak w Wiedzmina 3 choć musiałem zrobić przerwę bo ARK Aberration wyszedł no i co poradzić w 2 super tytuły naraz się nie da grać choćbym chciał ;/ A co do prac nad grą to pewno pracują nad DLC bo przecie jest seasson pass no i pewno poprawiają dalej błędy tak ogromna gra to nie ma co się dziwić choć podczas rozgrywki w wersję 1.10 ja ich nie odczuwam wcale.
Bawią mnie niektóre komentarze... Przed premierą ELEX'a głównym argumentem krzykaczy (czytaj trolli) było, że gówno (za przeproszeniem) ich obchodzi z ilu osób składa się studio PB i gra jest po prostu ohydna i brzydka jak z przed 10 lat. Teraz naglę się okazuje, że jednak ta grupa 30 osób stworzyła produkt dużo lepszy od nowego AC, a idzie tu wyczytać, że nawet lepszy od AC, który powstaje. Cóż za hipokryzja bije od ludzi z tego portalu. Po prostu to jest niewiarygodne.
Po pierwsze: Czemu zakładasz że to ci sami ludzie mieli takie opinie? Bądź że są one identyczne wśród wszystkich komentujących?
Po drugie: To wynika z natury PB. Elex jest technicznym bublem, który pod pewnymi względami przewyższa gry AAA, a pod innymi jest absolutną porażką. To z tego powodu wywołuje takie sprzeczne opinie.
Crod4312 -> "że jednak ta grupa 30 osób stworzyła produkt dużo lepszy od nowego AC" sam sobie zaprzeczasz dałeś elexowi 8.5 a assasynowi 10 gdzie tu logika ?
dużo lepszy? Elexto gra słaba niemal pod każdym względem. Dialogi, grafika, fabuła, questy. Ta gra podoba się tylko psychofanom Gothica.
sam sobie zaprzeczasz dałeś elexowi 8.5 a assasynowi 10 gdzie tu logika ?
dużo lepszy? Elexto gra słaba niemal pod każdym względem. Dialogi, grafika, fabuła, questy. Ta gra podoba się tylko psychofanom Gothica.
Teraz naglę się okazuje, że jednak ta grupa 30 osób stworzyła produkt dużo lepszy od nowego AC, a idzie tu wyczytać, że nawet lepszy od AC, który powstaje.
To zdanie odnosi się do tych komentujących ELEX'a przed premierą i teraz jak są porównania z produkcją Ubisoftu. Nie jest to moje zdanie. ELEX ma swoje ułomności, ale w gruncie rzeczy jest to naprawdę solidna produkcja. AC dałem 10 bo był to naprawdę duży krok do przodku w kierunku rozwoju serii i swoje zdanie uzasadniłem w komentarzu pod Origins.
Lecz choćby przyszło tysiąc atletów
I każdy zjadłby tysiąc kotletów,
I każdy nie wiem jak się wytężał,
To z kolejnego assasyna i tak wyjdzie kupa.
Co oni tam robią tak szczerze? Dłubią grafikę na Ultra ale każdy po jednym pikselu? Czy 90% z nich pracuje nad marketingiem i algorytmami mikropłatności?
Uwielbiam tych super wszystkowiedzących graczy, nie mających choćby minimalnej wiedzy o procesie tworzenie gier...
czopor nie unoś się tak, to był post pół serio.
czopor, a skąd wniosek, że OP wie o wszystkim. Właśnie dlatego każde jego zdanie kończy się znakiem zapytania, bo nie wie nad czym 1000 osób tam dłubię i chętnie by się dowiedział.
Z czego 999 pracuje nad współpracą nad zabezpieczeniem
To pierwsza dobra gra ubi jadaca na schemacie otwartego świata od dawna. To musza przyznać. Chociaż mogę się mylić bo elementy RPG u mnie zawsze mocno zawyzaja ocenę.
A ludzie fanboje i tak będą chwalić tego nudnego, monotonnego crapisza AC Origins xD
A co mają chwalić może call of duty z kampanią na 5 godzin albo 40 fife czy jakaś sieciowke z mikrotransakcjami albo filmową gre na 7 godzin....
A w temacie gry: Czy po przejściu głównego wątku można grać dalej?
Czy ja powiedziałem że gracze mają chwalić te gry? Po prostu dla mnie beka totalna jest z tych graczy
Czy po przejściu głównego wątku można grać dalej?