Nie chodzi bynajmniej o samą zawartość ale o ilość reklam w tym czasopiśmie. Rozumiem że w dobie internetu popularność czasopisma spada ale czy tak duża ilość reklam to już nie jest przesada?
I jeszcze jakby te reklamy były dostosowane pod graczy ale żeby dawać reklamę o przepisach kulinarnych w czasopiśmie o grach! To już jest przegięcie!
Żadne przegięcie. Kiedyś kupowałem co miesiąc, a ostatni raz może z rok temu wziąłem. Jakoś muszą się chłopaki utrzymać.
CD-Action dało mi wspaniałe dzieciństwo, ale to pismo dla młodych ludzi.
Mam ogromny sentyment, gigantyczny szacunek, ale tego się nie da dziś czytać. W internecie publikacje są doroślejsze, a w razie czego polecam Pixel.
dawać reklamę o przepisach kulinarnych w czasopiśmie o grach
Jak klient płaci to CDA nie powinno wybrzydzać. Inna sprawa, że klient niezbyt rozgarnięty dawać taka reklamę w takim piśmie. To tak jakby na forum GOL reklamować podpaski, choć pewnie 90% ruchu generują faceci.
Prawda jest taka, że najlepszy czas pism komputerowych niestety już dawno minął. Piszę niestety, bo mam do nich ogromny sentyment. Brakuje tych comiesięcznych wypraw do kiosku czy salonu prasowego po nowe wydanie swojego ulubionego pisma.
To, że CD Action w ogóle się jeszcze trzyma na rynku można uznać za spory sukces. W zasadzie cała ich konkurencja już dawno upadła, a oni cały czas trzymają stosunkowo niezłą pozycję i chwała im za to. Sam czasem z sentymentu i ciekawości kupuję nowy numer, ale muszę przyznać że to już nie to samo co dawniej.
W dobie Youtubow i facebookow, to dziw ze jeszcze GOLa ktos czyta a co dopiero CDA.
Chyba jedynie ludzie kupuja CDA dla pelnych gier, a czytac juz malo kto zaglada do srodka, dlatego zostaly glownie tam same reaklamy i texty na poziomie gimbow.
Bo raczej watpie ze ktos bedzie czekal miesiac zeby przeczytac recenzje/zapowiedz gry i placil 15zl , podczas gdy na YT pojawia sie natychmiast wraz z caly zapisem rozgrywki w HD za darmo.
z GOLem tez kolorowo już nie jest :) Kiedyś częściej się ludzie udzielali a teraz? Czasem sprawdzę GOLa rano a później wieczorem i temat wisi w tym samym miejscu co rano....bez komentarzy, ewentualnie jednym!
Wszystko się zgadza. Warto przy okazji dodać, że starsi czytelnicy - jeszcze sprzed ery internetu - zdążyli się po prostu zestarzeć, dlatego też CD Action nie jest już tak atrakcyjny jak dawniej, ale i tak szacun, że wciąż trzymają się na rynku.
Nawet za czasow najlepszych czasopism o grach (Secret Service, Reset) CDA to byla bieda, ich jedyna karta przetargowa byly pelne wersje gier.
Dzis gry na promocjach kosztuja grosze, dziwi mnie ze ktos to badziewie w ogole jeszcze kupuje. Tym samym nie dziwi ze chwytaja sie wszystkich mozliwych sposobow, aby nie zatonac.
Dla mnie era czasopism skończyła się z zamknięciem Secret Service. Nigdy nie rozumiałem fenomenu CDA, będąc jeszcze w podstawówce kupowałem SS a kolega CDA, czasem brałem od niego gazetę do poczytania ale jakość tekstów była dla mnie gorsza niż w SS, Gamblerze czy Świecie Gier Komputerowych, miałem wrażenie, że CDA próbuje być śmieszne na siłę.
No ale widocznie format CDA odpowiadał większej grupie ludzi skoro to oni przetrwali próbę czasu.
Dla mnie jednak smartfon podczas posiedzenia na sraczu to dalej nie to samo. I komu przeszkadzają reklamy w w czasopismach? O ile nie ma ich co pięć stron. Toż to jedyne medium, kiedy reklamę można sobie bez najmniejszego problemu olać albo dać upust kreatywności i może poćwiczyć się w dorysowywaniu wąsów jak jest komu.