Aktualizacja 1.8 do gry Tom Clancy's The Division w przyszłym tygodniu
W niezachodzącym tygodniu
Autokorekta rządzi ;)
Warto też wspomnieć, że po raz pierwszy od premiery całkowicie zmieniono system Rogue, czyli zdrady i strzelania do siebie w Strefie Mroku, który wygonił z gry większość graczy po premierze
Może sobie zainstaluje i wrócę do The Division... Ostatni raz grałem chyba w maju, a od tego czasu sporo łatek weszło. Jaki dodatek do Division jest najlepszy i ma najwięcej contentu? Który z tych 3 opłaca się kupić jako pierwszy? Bo grałem w podstawkę bez dodatków, a teraz bym w sumie sobie zakupił chociaż jeden.
DM-->
Na czym mają polegać te zmiany i w jaki sposób zachęcą do wejścia w Dark Zone?
Koniec ze strzelaniem do kogoś i tym, że po jednej serii już byłeś Rogue. Teraz będziesz musiał wcisnąć przycisk i odczekać pasek postępu, żeby stać sie Rogue - ludzie w pobliżu dostaną o tym informacje i będą mieli czas na reakcje - nie będzie już strzelania w plecy z zaskoczenia, choć oczywiście różnice w stastach zostają.
Ok, dzięki za info.
A jesteś w stanie może polecić gdzieś w necie jakieś krótkie podsumowanie, na czym skupić się przy budowie postaci na 1.7.1?
Większość tego co wykopałem, prowadzi do youtube - nie mam ochoty oglądać godzinami drętwych filmików, wolałbym jakiś abstrakt pisany tekstem :)
Nie grałem chyba od roku, ale naszło mnie ostatnio żeby znowu się poszwędać po NY - niestety zbyt dużo się zmieniło w mechanice od czasu jak grałem, i próbuję jakoś na szybko wybadać na czym powinienem się teraz skupić, żeby gra była w miarę przyjemna.
No właśnie na YT od MarcoStyle cz Skill Upa masz najlepsze poradniki w sieci :) Tekstowe sam kiedyś pisałem, teraz chyba na forum reddit coś tam znajdziesz, ale 1.7 to już historia - nie ma się co męczyć, za parę dni będziesz składał set pod 1.8
Ta gra była by naprawdę fajna gdyby nie idiotyczne strzelanie które wymaga wywalenia całego magazynka żeby kogoś zabić. Nie ma na to jakiegoś moda? Gra ma klimat, jest ładna, chce mi się w nią grać ale nie mogę z tym systemem.
To taki "Borderlands" tyle bez ze bez humoru, wiec duze paski HP to normalka. Ja zamiast tego HP wolalbym aby AI nie autocelowale w ciebie tak szybko, podobny problem w Wildlands, dopiero na sam koniec gry odkrylem ze wiekszy poziom trudnosci (robilem Tier, gdy zejdziemy 50 na 36, gramy tylko na Advanced po xp) sprawia ze przeciwnicy graja duzo lepiej tylko ze ginesz od ich 1-2 strzalko bo oni instant na ciebie wyceluja...
zmiany w rołgowaniu o jakiś rok za późno... niech już lepiej dwójeczkę rzeźbią bo tego trupa nie da się odratować.
Gra nie jest trupem. Przynajmniej odnoszę takie wrażenie grając na pc. Nie wiem jak z innymi platformami.
Na PS4 ma sie bardzo dobrze. Codziennie mnóstwo ludu on line.
Daliby jakichś zarażonych do tej gry :P
A ja zapytam jeszcze raz, cheaterzy dalej stanowią problem?
Chyba wrócę do gry, choćby po to żeby pozwiedzać nowe miejscówki i sprawdzić na ile zmieni się strefa mroku. Kupiłem Division niemal równo rok temu, nie byłem więc świadkiem jak gra się zmieniała od premiery, zaczynałem na 1.4 która to wersja ponoć mocno grę poprawiła. Mocno sceptycznie podchodziłem ale, naoglądałem się filmów i naczytałem opinii które były - i wciąż są - skrajnie różne. Ale jak już miałem okazję zagrać... no wciąga cholerstwo :D Fabuła taka sobie w misjach, ale znajdźki nadają fajne tło i pozwalają na dopowiadanie sobie całej otoczki gry. Co swoją drogą ciężko przechodzi przez gardło przez świadomość że Ubisoft maczał w tej grze paluchy xD Tak jak kolega wyżej, zastanawiam się nad jakimś dodatkiem i chyba Survival wypada najlepiej, zupełnie inne zasady grania, więcej "pierdół" o które trzeba się martwić, nagle oddawane cywilom batoniki stają się cholernie ważne, ciuchy dają ochronę od zimna. No i łowcy których czasem można pomylić z innym graczem. Miodzio. Swoją drogą chętnie bym zobaczył mechanikę z ochroną przed zimnem w podstawowej grze, w takiej wersji że np. walcząc na zewnątrz i mając na sobie słabo ogrzewające ubranie będziemy wolniej odzyskiwać zdrowie po otrzymaniu obrażeń.
Ja też po aktualizacji sobie wrócę, bo gierka się dalej rozwija a zawsze mówiłem do tych wszystkich narzekających że to typowa multi sieczka, że wcale tak nie jest i gierka ma fabułę, normalne misje i zadania dla single, feeling strzelania jak w mało której grze, doskonały system osłon, zdolności, ogromny ekwipunek, masę broni, ulepszeń itd.. Fajnie jakby zaczęli zabierać się za drugą część, dodali długą i rozwiniętą kampanię i kilka innych brakujących rzeczy :)