Tak prezentuje się The Elder Scrolls V: Skyrim Special Edition na PS4 Pro, XOne X i PC-tach
winter is coming, polecam powrót do mroźnej krainy skyrim w tym czasie ;]
Bez kitu ale na tablecie bym zagrał :D Mam SE na dysku i wczoraj sobie grałem ;) Można tej grze wiele zarzucić, ale sama eksploracja jest dla mnie po prostu fenomenalna. Do tego zainstalowałem mod na lepszy loot ze skrzyń.
Jeżeli chodzi o PC to dopóki nie będzie na wersji 64 bitowej finalnej wersji SKSE, która będzie obsługiwać większe i bardziej skomplikowane skrypty to nie będzie tak wspierana jak podstawowa wersja. Swoją drogą to takie filmy mi zawsze przypominają jak wygląda "goła" wersja gry. Jak się już raz zacznie modyfikować to nie ma odwrotu.
Fakt, goła wersja (nie licząc FPS) na każdej platformie wygląda praktycznie identycznie. Ale co z tego, skoro ktoś kto kupi wersję PC i jest z grubsza ogarnięty to wrzuci mody upiększające grafikę, a wtedy wersja PC wystrzeli w kosmos względem wersji konsolowej. Gry Bethesdy od zawsze słynęły z elastyczności pod względem modowania (a przynajmniej RPG-i).
Nie wiem, może jestem ślepy ale dla mnie przynajmniej na tym filmiku wersja na PS4P i XOX wyglądają tak samo. To gdzie ta niby ultra moc tej konsoli? Chyba, że Becia była leniwa i nie chciało jej się posiedzieć osobno nad wersją dla najnowszej maszyny MS i czemu nie ma na niej 60 klatek na sekundę?
Mój GeForce 1030 z Pentiumem bez problemu wyciska Skyrima na maksymalnych detalach i stałych 60 klatkach.
Ale zaraz, to jest jakaś inna SE niż ta sprzed roku? Jakaś z lepszą grafika? Bo nie rozumiem.
Kupiłem xone x. Gram w nowy Assassin's Creed, Cień Wojny, Fallout 4 z upiększającym patchem pod x. I co? Jest ok. Wszystkie te gry wyglądają dużo lepiej, brak odczuwalnych spadków płynności. W F4 gra się teraz bardzo przyjemnie, to samo w AC:O. Naprawdę jest duży postęp. Szkoda tylko że ten model będzie powiązany z tymi starszymi, a to powoduje że w wielu grach nie będzie większej poprawy. Skyrim nie mam, grałem na pc, ale na tym x naprawdę jest bardzo duży postęp w komforcie gry.
Tak naprawdę to na sprzęcie wspomnianym w artykule (Intel Core i7 6700K 4.00 GHz, 16 GB pamięci RAM DDR4 oraz karta grafiki Nvidia GeForce GTX 1080 Ti), niemodowany Skyrim SE wyciąga pewnie z 200 klatek na sekundę. No, ale lepiej zabrzmi jak zasugerujemy że 60 klatek w tej grze, to górna granica możliwości takiego sprzętu ;)
Zresztą w wersję PC zaprezentowaną na filmiku grają tylko najtwardsi z najtwardszych purystów.
Na PC, SSE wygląda teraz mniej więcej tak:
Wygląda mega.
Jak zmienię sobie monitor to jedną z pierwszych rzeczy będzie sprawdzenie maksymalnie zmodowanego Skyrima. Tyle lat a nadal robi wrażenie.
Ja używam Rudy ENB z modem Climates of Tamriel + mody jakie to ENB wymaga dla takiego efektu i wygląda to tak:
Ogólnie graficznie SE wygląda lepiej, bo właśnie ma wsparcie 64 bitowe, jak się SKSE lepiej rozwinie to więcej osób przejdzie na tą wersję. Na razie zostaję przy 32 bitowej podstawowej. Więcej lepszych modów działa.