PUBG – testy wersji 1.0 ze wspinaczką i nowym systemem balistyki
@tybet2
Bo? Akurat PUBG zmienił się sporo na lepsze odkąd pojawił się we wczesnym dostępie. Może pomijając zalew skośnookich na wszystkich serwerach.
Ale o optymalizacji to zapomnieli chyba. Gra nie wygląda jak Crysis 3, żeby tak działać.
Grałem w to sporo. Najlepiej gra działała w dzień premiery EA mimo wszystko, zwłaszcza kod sieciowy. Optymalizację trochę poprawili, ale i tak za mało jak na taką grafikę, brak destrukcji otoczenia itp.
Pierwszym z dużych dodatków jest obiecywany jeszcze na targach E3 2017 system wspinaczki. We wcześniejszej informacji dowiedzieć się można, że pozwala on na pokonywanie statycznych przeszkód do wysokości ok. 2,3 metra. Mogą to być dowolne przedmioty lub elementy zabudowy, więc możliwe staje się skakanie z okien, wchodzenie na niższe dachy, wspinanie się na rumowiska, stosy beczek, kontenery itp.
Dzisiaj mamy rok 1997 czy 2017? Jakim cudem ta gra jest tak popularna? Kto i po co w ogóle oszukuje w takiej nędznej grze, coś się dostaje za wygrany mecz? Jakieś skiny które można sprzedać za realną gotówkę? Jeżeli nic z tych rzeczy to żal mi takich masochistów którzy kupują ten tytuł (który jest moim zdaniem warty mniej niż jeden cent), a później oszukują i mają z tego satysfakcję.
Oni w ogóle wdrażali ten system wspinaczki przez rok? Tekstury w menu głównym nadal wyglądają jak tytułu sprzed 2000 roku?
Bo oni obiecali do końca roku wydać grę, wiec muszą niby wydać, tylko to wydanie to po prostu będzie numerek "1.0", taka niby finalna, ale to tylko przejściowe, bo to co oni już teraz planują to nie ma żadnej możliwości aby do końca roku wydali i skończyli rozwijać grę.