Możecie mi sprawdzić czy u was wyświetla ceny przy wszystkich produktach?
Problem się zaczął dzisiaj w nocy kiedy nastąpiła zmiana na złotówki. Przy kupowaniu dostałem informacje (nastąpiła zmiana ceny w koszyku) i już nie mogłem danego towaru kupić. Nie wyświetlało ceny - nie było też przycisku dodaj do koszyka i nadal tak jest. Poznikały mi ceny z listy życzeń.
Nie wszyscy wydawcy zdążyli przekonwertować ceny z Euro na złotówki. Zwyczajnie poczekaj aż się wszystko unormuje.
Gdybym się pośpieszył z zakupem 5 minut kiedy było jeszcze Euro - mógłbym zakupić grę. Minęło już kilka dni a nadal 1/4 produktów z mojej listy życzeń nie ma cen i nie zanosi się żeby je miała.
Nie wszyscy wydawcy zdążyli
Mieli na to ponad dwa miesiące. Bądźmy szczerzy - jeśli do tej pory tego nie zrobili, to już raczej nie zrobią.
Chyba nie myślisz, że dostosowanie cen do polskiej złotówki to teraz priorytet dla wydawcow? W wielkich korporacjach maja ważniejsze rzeczy do robienia. Wystarczy poczekać cierpliwie...
Część już zrobili. Problem dotyczy głównie starszych gier i tych niszowych.
Ogólnie problem dotyczy nie tylko Polski.
http://www.pcgamer.com/steams-new-currency-supports-causes-chaos-for-international-pc-gamers/