Ghost of Tsushima - zemsta samuraja w nowej grze twórców inFamous
Tak! Tak! Tak!!!!!
Nie mogę się doczekać premiery!
Jedyny plus tej konferencji.
Jeszcze data premiery Shadow of the colossus remake jest plusem
Może być ciekawie, ale trzeba podchodzić do tego ostrożnie, to gra open world/action/stealth. Oby nie wyszedł z tego klon MGS 5.
No cóż można powiedzieć, trailer klimatyczny, ale nie w trailer się gra tylko w grę, o której niemal nic nie wiadomo. Jak zwykle się przyczepię - od premiery Infamous: Second Son mija już gruuubo ponad 3 lata (w marcu będą 4), a my dostajemy tylko prerenderowany trailer, bez krzty gameplay'u. Widzę, że studia Sony biorą przykład z Polyphony Digital...
Infamous był według mnie bardzo słaby. Cały ten Gimnazjalny Bohater i strasznie nudna rozgrywka w połączeniu z fatalnym miastem, które było tylko tłem.
Z przykrością muszę się zgodzić - może "bardzo słaby" to za mocno powiedziane, ale to taka gra "dobra, na raz" i nic ponadto - ani b.dobra, tym bardziej świetna. Ja bym powiedział, że takie 7/10, może nawet 6/10
Prerenderowany trailer. Serio? Sony już nie tworzy tego typu materiałów bo ich gry wizualnie osiągnęły poziom CGI.
To nie CGI ;)
Ślepy jesteś, praktycznie masz wszystko podane na tacy, Japonia XIII wiek, otwarty świat, nasz bohater jako ronin działajácy w cieniu (szykuj się na rozgrzewkę w stylu Tenchu)
Sony już nie tworzy tego typu materiałów bo ich gry wizualnie osiągnęły poziom CGI.
LOL, nie mów czasem tego Bagińskiemu, bo będzie musiał studio zwijać.
To nie CGI ;)
Ślepy jesteś, praktycznie masz wszystko podane na tacy, Japonia XIII wiek, otwarty świat, nasz bohater jako ronin działajácy w cieniu (szykuj się na rozgrzewkę w stylu Tenchu)
Ale niby co ma fakt, że zawarli informacje o grze w trailerze do faktu, czy to CGI czy nie? Czyli jakby to był CGI, to by nie mogli tego pokazać? WTF?
Generalnie rzecz biorąc - być może trailer jest zrobiony na silniku gry, ale na jakiś wypasionych ustawieniach i raczej doczekamy się downgrade'u. Wierzycie, że PS4 jest w stanie wygenerować w takiej jakości grafiki taki zakres widoczności jak w 0:39, ze wszystkimi drzewami, mgłą, odbiciami w wodzie itd. Nie sądzę...
I żeby uniknąć oskarżeń o ból dupy - sam jestem posiadaczem PS4, to moja główna platforma do gier, ale jestem też realistą. Być może U4 zbliżał się do tego poziomu oprawy, czy nawet go osiągał, ale to nie był open world.
Mi też infamous sie nie podobał (przynajmniej ten ostatni).
Trailer ich nowej gry wyglada swietnie, ale poki co nie wiadomo jak ma wygladac rozgrywka..
Jedyna nowa zapowiedź, która mnie faktycznie zaintrygowała. Może być ciekawie.
Dobry trailer, ktory przycmil cala konkurencje.
To teraz czekam na gameplay. Oby to bylo cos sensownego, a troche sie boje, bo Infamous to raczej sredniak byl. Ale nadzieja jest.
Zaciekawienie jest, ale biorąc pod uwagę fakt kto to robi, zachowuję dużą rezerwę.
Sony ewidentnie zrobiło ukłon w stronę swojego ojczystego narodu. I to się chwali... Ghost of Tsushima zapowiada się na pierwszą grę zrobioną jak gra pod zachód... Tyle tylko że będąca grą pod Japonie hehe. Oczywiście to nie da się przewidzieć na tle takiego krótkiego zwiastunu niemniej, przypuszczam że gra będzie stać widowiskowością. I tu apropo zachodu... Zręcznościowa walka, filmowość, świetna reżyseria i foto realistyczna grafika. I tu w myśl realistyczności jak Uncharted czy Tlou... Czekam.
Ghost of Tsushima zapowiada się na pierwszą grę zrobioną jak gra pod zachód...
wut? Każda gra Sony jest robiona pod zachód, no może z wyjątkiem Gravity Rush.
No a co napisałem?
Każda gra jest robiona pod zachód. Największy budżet jest rezerwowany dla zachodu. Tutaj ze względu na tematykę czy lorę śmiem twierdzić że jest to pierwsza gra Sony która jednak budżetu skąpego na pewno nie ma... A jednak najbardziej ściągnie do siebie Japończyków.
Dlatego napisałem... Ukłon Sony w stronę swojego ojczystego narodu. I dobrze!
@Laterett
Idąc Twoim tokiem rozumowania AC:Origins zostało stworzone pod Egipcjan...
Nie jestem pewien, ale chyba chodzi mu o to, że to pierwsza gra w klimatach Japonii, która nie będzie niszową produkcją czy jrpg'iem z udziwnieniami dla specyficznych odbiorców, a dużą grą AAA, która z pewnością uzyska światowy rozgłos i będzie posiadała gameplay i styl prowadzenia opowieści typowy dla mainstreamowych gier z zachodu jak TLOU, Uncharted czy nowy God of War. (O to chodziło?)
Starożytny Egipt jest po prostu dobrym pomysłem na umiejscowienie gry wideo w takim świecie. Pociąga wielu a gier AAA w takim lore jak dotąd nie było wcale. Oczywiście że samurajowie trafią w upodobania daleko, daleko poza Japonią. Zresztą, piszesz słowo Samuraj i już się podniecasz, siedzisz w Amerykańskim kinie i oglądasz film o samurajach... I już się podniecasz. Niemniej, dla Japońca jest to trochę co innego. Tak jak dla nas Wiedźmin... Patrz, ilu murzynów widziałeś w Dzikim Gonie? Bądź żółtków? Japońce często mogą oglądać swoje mordy w grach AAA? Czy grać w gry gdzie lore zbudowano na ich historii, tradycjach czy legendach? No kurwa, gdyby Starożytny Egipt nie upadł to AC:Origins bylby grą pod Starożytny Egipt ... Japonia akurat nie upadła xd.
@Valt Tak, dokładnie o to mi chodzi.
Zapowiada się super, klimat jak najbardziej mi się podoba, ale nim napełnię się hypem poczekam na pierwszy gameplay.