The Elder Scrolls III: Morrowind | PC - Morrowind Overhaul v.3.0
Niestety nie Overhaul nie dzieła z wersją Kolekcja klasyki, kupiłem pudełkową wersję ostatnio i nie da się przeskoczyć problemu z Morrowind Code Patch, plik exe z tej wersji jest zbyt zmieniony i nie da się na niego zainstalować. :(
Kiedyś jedynie szło zainstalować tego moda na angielską wersje Morka, a potem dograć spolszczenie, ale były źle wyświetlane wtedy polskie znaki.
Jakiś czas temu dopiero pewna osoba udostępniła instalator tego moda w polskim języku wraz z polską wersją gry więc wszystko w jednym instalatorze.
Chyba największy progres graficzny w remasterach/modach graficznych bez zmiany silnika i mechaniki gry mamy w:
Tomb Raider 1996 z teksturami HD
Gothic 2001 z texture packiem Artemiano i dx11
Gothic 2 Noc kruka 2003 z L'Hiver Edition i dx11 lub z Returning 2.0 i dx11
Morrowind 2002 z Overhaul v.3.0 (zawarte ok 90 modów)
Skyrim 2011 po dograniu kilkuset modów graficznych
Oczywiście równie dobry efekt graficzny mamy lub nawet dużo lepszy, gdy na innym silniku ktoś wskrzesi grę np:
Black Mesa czyli Half Life na silniku Source od Half Life 2
Tomb Raider 2 remake demo na silniku Unreal Engine 4
Skywind czyli Morrowind na silniku Skyrima
Oficjalne remaki jak Tomb Raider Anniversary, Resident evil remake, Resident evil 2 remake.
Ale wtedy mamy już inną mechanikę i w zasadzie to inna gra. Może poza Black Mesa w którą gra się bardzo podobnie jak w HL 1, ale mimo wszystko wiele w niej rozwiązań z HL 2.
Dużo bardziej fanów ciągnie do czegoś takiego jak Overhaul v.3.0 niż Skywind, który zmieni Morka praktycznie w Skyrima.
Podałbyś linka do MGO w polskiej wersji?