Cześć
Mam problem z wyświetlaniem obrazu w 2160p, przy 1080p jest ok.
Mniej więcej co pół minuty następuje takie mignięcie, (odwrócenie kolorów) jak na dołączonym filmie.
Próbowałem na różnych wejściach i dwóch kablach... Bez skutku.
TV to Philips 49PUS7909/12, a konsola PS4 Pro.
Ktoś spotkał się z czymś podobnym?
[link]
Używasz kabla HDMI kompatybilnego z wersją 2.0? Na zwykłych kablach HDMI są problemy ze stabilnością obrazu, bo nie są odpowiednio osłonięte do tak wysokich przepustowości.
Mam dwa TV 4K i nie miałem problemów z obrazem 4K z moich komputerów, pod warunkiem użycia odpowiedniego kabla. Na takim zwykłym kablu bywało różnie. Począwszy od całkowitego braku sygnału na kablu 3 metrowym, do okazjonalnych przycięć i szarpnięć na zwykłym kablu.
Takie krótkie mignięcia mogą występować też, gdy w pobliżu jest coś co emituje krótkie impulsy elektromagnetyczne np. włączający się kompresor lodówki może zakłócić sygnał HDMI na sekundę.
Używam tego, który był dołączony do PRO. Szczerze powiedziawszy nie mam pojęcia jaki to kabel... Hmm... może rzeczywiście spróbuje kupić pewne 2.0... Bo po wyglądzie chyba nie jestem w stanie rozpoznać?
Polecasz jakąś konkretną markę?
Jeżeli kabel oryginalny z PS4 Pro to nie jest to wina kabla, chyba, że jest uszkodzony, co mało prawdopodobne.
Najlepiej sprawdzić na innym TV. Wtedy będziesz wiedział z czym problem.
* Na filmie widać, że masz stary soft PS. Zrób aktualizacje systemu to może coś da..
Niestety, ale nie mam nikogo znajomego kto ma tv 4k.
Dzisiaj kupię kabel... zobaczymy czy to coś da, bo po 8 godzinach uśpienia i wybudzenia konsoli migotanie zwiększyło częstotliwość.
Do takich rozmiarów jak na filmie poniżej.
P.S Soft mam najnowszy.
[link]
A to początkowy problem czy wcześniej działało normalnie w 4K? Spróbuj zmienić ( jeśli masz taką opcje w TV ) Format HDMI np HDMI 2 Standardowy ---> Rozszerzony. Ustawia się to np w TV Sony aby można było poprawnie odbierać treści 4K.
Mam PS4 Pro, używam oryginalnego kabla z zestawu i nie mam żadnych problemów. Wszystko działa w 2160p, HDR itd.
Więc to raczej nie wina kabla, chyba że jest uszkodzony.
Kabel kupiłem... Sytuacja bez zmian...
Nie ukrywam... dopiero teraz dotarłem do tej funkcji (czyt. zmiany rozdzielczości), bo byłem przekonany, że cały czas jest 4k. Szukałem jakiejkolwiek opcji w TV, niestety nic nie znalazłem. Jeszcze może manuala przerobię.
Niestety mam jednak obawy, że jedno z urządzeń jest strzelone.