Powrót Imperatora w fabularnym zwiastunie Star Wars: Battlefront II
Cut-sceny wyglądają rewelacyjnie. Jestem ciekaw czy są renderowane w czasie rzeczywistym czy pre-renderowane jak w BF1 i pewnie zalockowane do 30 fps...
Przede wszystkim twierdzę, że większy potencjał na opowiedzenie solidnej historii mają takie gatunki jak np. gry przygodowe czy RPG, a nawet przygodowe gry akcji (Quantum Break, Max Payne itd.). Co do fabuły w FPS, to... raczej niewiele z dobrą. Jasne - mogą sobie radzić dość dobrze z przedstawieniem historii tak jak np. Half-life 2, ale w sieciowym Battlefronice będzie to wyglądało zupełnie inaczej (będzie nudnawy gameplay, stworzony z myślą o grze sieciowej - żywym materiałem - a nie singlu; oraz zupełnie oderwana od tego narracja przez cutscenki).
Scenariusz pisze Walt Wiliama, który był odpowiedzialny za fabułę w Spec Ops: The Line, więc jest nadzieja dla Battlefronta o ile EA nie ograniczy jego twórczości. Uniwersum Gwiezdnych Wojen powinny być jedynym dla niego ograniczeniem.
Kupiłem ostateczną wersję jedynki z wszystkimi dodatkami i.............. ?
Od początku dużo ludzi pisało, że gra na 4 godziny. Niestety prawda. Singiel w SWBFII pewnie taki jak w BF1. Zlepek kilku nie najgorszych historii, co prawda dobrych ale krótkich. To na co to komu? SWBFI 2 lata i na serwerach pustki. Co z tego, że wersja ostateczna z wszystkimi dodatkami. Jak nie ma z kim grać. A jedyna mapa, na którą trafiłem z graczami na takim poziomie, że mogłem im naskoczyć. Bez sensu.
I jeszcze ta cena. Bez jaj. Może na ps4 bo na pieca to szkoda kasy. Będzie słabe jak jedynka to się sprzeda. Na razie daleko w poczekalni są bardziej potrzebujący interwencji pacjenci.