Znacie jakieś publikacje (po angielsku lub po polsku), które przydałoby się przeczytać do takiego tematu?
Konkretnie będę pisał o tym, jak zmieniały się gry indie od samego ich powstania (ich mechaniki, narracja i estetyka).
Ostatnio głośno było o "Podręczniku niezależnego twórcy gier". Coś jeszcze?
No przecież to jest reguła na tym forum, ankiety pod debilne tematy, po których ktoś wyjmuje całkiem poważne dyplomy.
Czekam aż ktoś będzie pisał magisterkę z "Analiza internauty na przykładach Włodzixa i Gęstochowy".
Siara lubi Harnasie, dziwne że nie podbił do promotora z jakimś tematem o piciu Harnasia.
edit: Dobra, żeby to jeszcze były jakieś twórcze tematy, które naprawdę wnoszą coś naukowego do dyskusji. Ale to są przeważnie ludzie, którzy "lubią gierki", nie mają o nich bladego pojęcia od strony naukowej, a pół pracy muszą im pisać internauci z żebrów na forum.
co masz na mysli poprzez "naukowa strone gier"?
Chyba chodzi o to, że wkład takiej pracy w rozwój nauki jest właśnie żaden, nie wnoszą zupełnie nic ciekawego do dyskusji. Są pisane na poziomie licealnej prezentacji z jakiegoś WOSu. Mnie dziwi, że w ogóle jakiś promotor godzi się na coś takiego, ale w sumie nic dziwnego, w Polsce jest taki a nie inny system przyznawania kolejnych stopni naukowych.
Nie wydaje mi się, żeby ze mną było aż tak źle i żebym był kimś kto po prostu "lubi gierki", a jego prace były na poziomie prezentacji z WOS-u.
Tu jedna z moich prac:
h.ttps://w.ww.docdroid.net/mubFEig/esej-sikom-pw.docx
Zluzujcie gacie, chciałem tylko zapytać o parę książek. I robię to akurat pierwszy raz.
Coś czułem, że mój temat jest trochę za trudny...
"Symboliczna reprezentacja zbiorów rozmytych w formie uporządkowanej pary parametrów"