UBOOT - nowy zapis rozgrywki z polskiej odpowiedzi na serię Silent Hunter
Trzymam kciuki i życzę uniknięcia błędów U przy robieniu ostatniej części.
Początkowo myślałem, że ta opcja z możliwością zwiedzania okrętu będzie pomyłką. Do dzisiaj mam mieszane uczucia, bo jak łażenie po okręcie dało namiastkę czucia zamknięcia w metalowej trumnie, tak mechanika marynarzy etc. leży i kwiczy i nic z tym nie można zrobić. Ot taka laurka.
Ktoś powie, to symulator, zgadza się, ale ja powiem, to po co było to robić, skoro nie działa jak należy. Wielka szkoda, że Ubi tak pogrzebało serię.
Także za tę grę naprawdę trzymam kciuki. Jeśli symulacja, to niech to będzie czuć i niech to działa jak należy.
IX bym poszalał sobie bez dwóch zdań;)
ten atak na frachtowiec z 3 minuty jakoś do mnie nie przemawia , w SH 3 mieliśmy dystans po jakim torpeda się uzbrajała a tu walimy w cel niemal przed dziobem?
Dokładnie. Zbyt zręcznościowe to wszystko. Gdzie rozpoznanie, gdzie ustawianie torped, gdzie wprowadzanie danych do kalkulatora/tdc. Wolę już SH5 z OHII + New TDC UI + Real Navigation, tudzież SH3 z GWX3.0 albo - choć to inny teatr - SH4 z TMO.
EDIT: I do ch^$@ wafla OKRĘTU podwodnego nie łodzi, poprawcie to...
Srednio to narazie wyglada. Okret jakos tak nienaturalnie faluje. Ten atak z 10 metrow totalnie arkadowy. Tonacy statek robi to rowniez zupelnie "źle".
Mam nadzieje, ze tylko sie czepiam i gra bedzie fajna.
W założeniu to nie do końca ma być "odpowiedź na SH". Zdecydowanie większy nacisk położyli na aspekt zarządzania okrętem i załogi niż na faktyczną symulację starć.
A z newslettera wynika, że jeszcze są w lesie i grze brakuje masę rzeczy. Szybko to ona się nie ukarze moim zdaniem. Ja ich wsparłem na KS więc w sumie już kupiłem, więc liczę na coś fajnego.
IMHO im dalej odchodzą od konceptu FTL z U-bootem tym większa szansa, że coś pójdzie nie tak. Patrzenie z bliska na biednych marynarzy w Unity jest zbędne.