Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Wiadomość PC-towe Final Fantasy XV ma działać na komputerach o mocy zbliżonej do PS4 i XOne

09.09.2017 10:46
kęsik
1
kęsik
155
Legend

Niebywałe. Czy jest jakaś gra która nie działa na komputerach o mocy zbliżonej do PS4/XO?

09.09.2017 11:10
2
odpowiedz
4 odpowiedzi
zanonimizowany1225506
49
Generał

Batman Arkham Knight. GTX 660 po dziś dzień się krztusi przy tej grze, kiedy wersja na PS4 wygląda jak wersja PC na wysokich (czyli najwyższych).

09.09.2017 11:24
GhostMaree
2.1
GhostMaree
39
Konsul

dobra optymalizacja przede wszystkim :)

09.09.2017 12:01
2.2
PEEPer
76
Konsul

Gra była robiona przez 2 teamy: Rocksteady robiło wersje na konsole a drugi team to byli amatorzy tworzący wersje na pc. Kolejny argument na to że optymalizacja i łatwość tworzenia na konsoli to nie jest mit.

09.09.2017 14:03
WolfDale
2.3
2
WolfDale
79
~sv_cheats 1

PEEPer

Nie opowiadaj bajek. Gdyby Rocksteady robiło wersję na PC, a amatorzy na konsole to byłaby identyczna sytuacja, tyle że na odwrót. Na PC byłoby pięknie, grywalnie i cudnie, a na konsolach byłby badziew, który nie chciałby działać.

09.09.2017 17:23
PePe PL
2.4
PePe PL
169
Generał

Myślę że tutaj problemem była pamięć. Rocksteady zaprojektowali świetny system streamingu z myślą o dużej ilości pamięci dzielonej. W którymś wywiadzie mowili że sam Batmobil zajmuje więcej RAMu niz w pełni uruchomiona i działający Arkham City. Nie było szans żeby to działało dobrze na kartach z 2 GB pamięci.

09.09.2017 12:56
3
odpowiedz
Feuerfall
1
Junior

Piękne czasy nastały, trzeba kupować do każdej nowej gry nowy komputer.

09.09.2017 14:46
Tomek465
4
odpowiedz
Tomek465
87
Konsul

Feuerfall to normalne ze gry maja wymagania większe ... przecie technologia się rozwija !

czemu po prostu nie kupisz 1 raz a porządny mocny komputer!!

09.09.2017 16:47
5
odpowiedz
Kamook
124
Generał

Czyli na gtx660 dostanę 30/1080p w medium bez nividiowych geamworks. Dla mnie może być, miliony tak grały (ale na ps4/pro był niepoprawny frame pacing który na PC z adaptacyjną synchronizacją nie występuje) więc i ja mogę a jeżeli podniosę sobie AF do x16 i może zostanie trochę mocy na hbao to nawet będzie ładniej niż na konsoli.

09.09.2017 17:10
PePe PL
6
odpowiedz
PePe PL
169
Generał

Biorąc pod uwagę jak słabo gra działa na PS4, a nawet PS4 PRO wygląda na to że silnik ma jakieś poważne problemy. W sensie "wąskie gardła" itpitp. Obstawiam, że trzeba będzie na prawdę silnego kompa żeby gra śmiała płynie w wysokich detalach i 1440p. A pewnie i tak będą jakieś mikro przecięcia (zły frame pacing).

post wyedytowany przez PePe PL 2017-09-09 17:11:01
10.09.2017 11:15
7
odpowiedz
kain_pl
92
Generał

Hmm wersja na ps4 nie była aż tak świetnie optymalizowana jak inne produkcje na ps4. Fakt ,że otwarty świat i pełna fizyka postaci,ale świat był bardzo krojony w teksturach aby gra była zdatna do grania. Mimo pewnych wad gra wyszła świetnie i pokazuje pewny poziom gier konsolowych gdzie okolo 1/3 tytułów mogą schować się w cień. Jedyny motyw który intyguje to tryb FPP do gry na pc...

Wiadomość PC-towe Final Fantasy XV ma działać na komputerach o mocy zbliżonej do PS4 i XOne