PC-towe Final Fantasy XV ma działać na komputerach o mocy zbliżonej do PS4 i XOne
Niebywałe. Czy jest jakaś gra która nie działa na komputerach o mocy zbliżonej do PS4/XO?
Batman Arkham Knight. GTX 660 po dziś dzień się krztusi przy tej grze, kiedy wersja na PS4 wygląda jak wersja PC na wysokich (czyli najwyższych).
Gra była robiona przez 2 teamy: Rocksteady robiło wersje na konsole a drugi team to byli amatorzy tworzący wersje na pc. Kolejny argument na to że optymalizacja i łatwość tworzenia na konsoli to nie jest mit.
PEEPer
Nie opowiadaj bajek. Gdyby Rocksteady robiło wersję na PC, a amatorzy na konsole to byłaby identyczna sytuacja, tyle że na odwrót. Na PC byłoby pięknie, grywalnie i cudnie, a na konsolach byłby badziew, który nie chciałby działać.
Myślę że tutaj problemem była pamięć. Rocksteady zaprojektowali świetny system streamingu z myślą o dużej ilości pamięci dzielonej. W którymś wywiadzie mowili że sam Batmobil zajmuje więcej RAMu niz w pełni uruchomiona i działający Arkham City. Nie było szans żeby to działało dobrze na kartach z 2 GB pamięci.
Piękne czasy nastały, trzeba kupować do każdej nowej gry nowy komputer.
Feuerfall to normalne ze gry maja wymagania większe ... przecie technologia się rozwija !
czemu po prostu nie kupisz 1 raz a porządny mocny komputer!!
Czyli na gtx660 dostanę 30/1080p w medium bez nividiowych geamworks. Dla mnie może być, miliony tak grały (ale na ps4/pro był niepoprawny frame pacing który na PC z adaptacyjną synchronizacją nie występuje) więc i ja mogę a jeżeli podniosę sobie AF do x16 i może zostanie trochę mocy na hbao to nawet będzie ładniej niż na konsoli.
Biorąc pod uwagę jak słabo gra działa na PS4, a nawet PS4 PRO wygląda na to że silnik ma jakieś poważne problemy. W sensie "wąskie gardła" itpitp. Obstawiam, że trzeba będzie na prawdę silnego kompa żeby gra śmiała płynie w wysokich detalach i 1440p. A pewnie i tak będą jakieś mikro przecięcia (zły frame pacing).
Hmm wersja na ps4 nie była aż tak świetnie optymalizowana jak inne produkcje na ps4. Fakt ,że otwarty świat i pełna fizyka postaci,ale świat był bardzo krojony w teksturach aby gra była zdatna do grania. Mimo pewnych wad gra wyszła świetnie i pokazuje pewny poziom gier konsolowych gdzie okolo 1/3 tytułów mogą schować się w cień. Jedyny motyw który intyguje to tryb FPP do gry na pc...