Detroid: Become Human - porównanie graficzne wersji z 2016 i 2017 roku
Pffff, żadna nowość. Obecnie praktycznie każda gra na pierwszych pokazach wyglada świetnie, żeby się o niej mówiło, a pózniej dochodzi do downgradu z każdym kolejnym pokazem, niezależnie na jakiej platformie gra się pojawia. Taki o to brudny marketing obecnie panuje wśród producentów gier.
Nic specjalnego, nawet Wiesiek na PC zaliczył spory downgrade :)...
Swoją drogą na filmiku powyżej, ewidentnie widać, że w niektórych momentach wygląda to lepiej, np. winda i otoczenie, ale już bohater wypada o wiele gorzej w tej kwestii.
Nic specjalnego, nawet Wiesiek na PC zaliczył spory downgrade :)...
Ciiiiiiiiiiii nie wolno!
Praktycznie żadnych różnic poza jaśniejszym obrazem. News o niczym.
Po co mi opowiadasz o swoich problemach?
Czyli co, znany wszem i wobec zabieg optymalizacji do tego na pierwszym planie dodajemy szczegóły a na drugim planie zamazujemy to co okroiliśmy graficznie lub to co wycięliśmy. Standard.
Naughty Dog opracowało tę technikę do perfekcji. I naprawdę nie trzeba podchodzić do ekranu by to zobaczyć.
"Wydają się one odrobinę niższej jakości (...)"
Jakie asekuranctwo. :D Ale zdążyłem się już do tego trochę przyzwyczaić. Wszystkie portale tak mają.
Modele postaci pogorszyli a otoczenie nieznacznie poprawiono. Ale to co rzuciło mi sie w oczy najbardziej to zmiana gry świateł. Odbicia na mokrej skórze przypominają mi figury woskowe...