Otóż mam pewien problem od wczoraj (28.08). Tego dnia w momencie gdy chciałem zagrać grę rankingową, i kiedy już miałem przejść do ładowania się graczy do gry. Na ekranie pojawił się bug splat. Klient LoL'a zaczął skanować pliki żeby odnaleźć błąd. W połowie tego skanowania pojawił się bug splat.
Gdy spróbowałem włączyć grę ponownie, client już się nie uruchomił. A gdy włączyłem Menedżer zadań to ujrzałem tam coś takiego(jak na załączonym obrazku) i dalej jest jeszcze więcej procesów League of Legends. Jeśli próbuję zakończyć proces, to natychmiast pojawia się więcej takich samych procesów, a ten który chciałem wyłączyć nadal zostawał włączony.
Dzisiaj na nowo zainstalowałem grę. Ale podczas pobierania wszystkich plików w momencie gdy zostało do pobrania jeszcze jakaś 1/3 gry, znowu pojawił się bug splat.
Skanowałem już komputer za pomocą programu Malwarebytes, jak i skanowania zainstalowanego w systemie (Windows 8.1).
Skanowałem także dysk (3 razy za pomocą programu AOMEI Partition Assistant Pro Edition 6.3, legalnie kupiona wersja) za pierwszym razem wyskoczyło że na dysku jest kilka uszkodzonych warstw które od razu naprawiłem. I przy następnych skanowaniach wszystko było już dobrze.
Informuje także o tym że za każdym razem jak próbuje teraz uruchomić grę tak samo kończy się tylko na procesach w menedżerze zadań których nie da się wyłączyć.
Bardzo proszę o pomoc, i z góry mówię że nie chciałbym resetować mojego sprzętu do ustawień fabrycznych.
Już teraz dziękuje wszystkim za pomoc.