Rainbow Six: Siege z dużymi zmianami w rotacji map
Zawsze co do rainbowa próbowałem bronić ubi ale teraz to już naprawdę ręce opadają....
^Dlaczego? Nie widziałeś tej gry na premierę. Naprawdę dużo zostało zrobione.
Inna sprawa, że ja się bardzo sparzyłem na tej premierze i więcej nie tknę gry multi od Ubi. Tym bardziej widząc co się działo podczas premiery For Honor.
Wiem że została poprawiona i to drastycznie ale ostatnie decyzje ubi to regres a nie progres co zauważyłem dopiero teraz. Rotacje wyglądają jakby były robione dla garstki graczy na najwyższym poziomie a to że jak pisali będą usuwać mapy i to że nie będzie można grać nowej mapy na rankedach (wielu ludzi nie gra w ogóle casuali) jest czymś kompletnie żałosnym i śmiesznym
To są bardzo dobre zmiany. Favela i Yacht to absurdalnie zle mapy i bardzo dobrze, ze wylatuja. Zreszta Ubi poinformowalo ze obie zostana przerobione. Tak samo bardzo dobre jest ograniczenie puli map w rankedzie do tych, ktore sie do tego nadaja.
Balansu. Obie mają podobny problem layoutu który wyklucza sensowny roaming.
W casual są ok, ale do rankeda się nie nadają.
O, naprawdę? Bardzo dobrze.
Favela chyba najgorsza mapa.
To są bardzo dobre zmiany.
Serio? Gdyż, bo??
Favela i Yacht to absurdalnie zle mapy i bardzo dobrze, ze wylatuja.
A wylują,bo? Lajout nie pozwala na sensowny roaming? Defendersi nie mogą szurtkutować na łindołach, czy atakerssi maja problem z briczowiem na faście?
Zreszta Ubi poinformowalo ze obie zostana przerobione.
A niektóre wywalone, ciekawe które wywala i czy tez będziesz potem pisał że to roaming albo smsy nie dochodzą :D
Tak samo bardzo dobre jest ograniczenie puli map w rankedzie do tych, ktore sie do tego nadaja..
Czy ty czytałeś w ogóle tego niusa? Mapy do rankeda co każdy sezon będą zmieniane. . Teraz zabiorą Hereford i Kanał, a w następnym sezonie dodadzą Hereford i Kanał, a zabiorą przykładowo Samolot i Oregon. I to wszystko będzie zależało od widzi mi się ekipy z Montrealu. No chyba że pominąłem jakąś ankietę dotyczącą wywalenia map z rankeda?
Cała ta informacja to pokaz totalnej niekompetencji Ubisoftu, a głównie ich oddziału w Monteralu, który zajmuje sie R6. Mająca półtory roku gra jest ciągle naprawiana. I naprawić jej nie potrafią. Każda normalna gra jest naprawiana paczami w toku ale R6 się jakoś nie dało. No ale dodali pakiety Alfa - łola boga.
Czekam na ten pacz i zobaczę co z tego wyjdzie ale im dalej w las z Siege tym gorzej.
A wylują,bo? Lajout nie pozwala na sensowny roaming? Defendersi nie mogą szurtkutować na łindołach, czy atakerssi maja problem z briczowiem na faście?
Favela z pierdylionem ścian do wyburzenia jest praktycznie nie do wygrania dla obrońców. Do tego chore rozmieszczenie objectives (powodzenia w obronie packaging/meth lab) i tragiczną optymalizacje (w nocnej wersji na gtx 1070 fpsy potrafią spaść poniżej 30).
Yacht jest ogromny, z płaskimi, długimi korytarzami i brakiem jakiegokolwiek wertykalnego gameplayu. Musisz atakować wzdłuż korytarza i chuj.
Teraz zabiorą Hereford i Kanał, a w następnym sezonie dodadzą Hereford i Kanał, a zabiorą przykładowo Samolot i Oregon. I to wszystko będzie zależało od widzi mi się ekipy z Montrealu.
Jak żyć.
Każda normalna gra jest naprawiana paczami w toku ale R6 się jakoś nie dało.
R6 jest naprawiane patchami.
im dalej w las z Siege tym gorzej.
Wracaj na reddit, tam masz więcej kolegów do circlejerku, nawet rękami się możecie zamieniać.
Cały reddit płakał żeby Ubi wywalił Favelę i Yacht (no i Bartlett - a żeby było śmieszniej najpierw płakali żeby Bartlett dodać do puli map PvP), a jak Ubi posłuchało to cały reddit płacze że Ubi mapy wywala. LOL.
Każda normalna gra jest naprawiana paczami w toku ale R6 się jakoś nie dało.
Powiedz to fanom LawBreakers, bo ich baza graczy za chwilę wymrze. R6 dzięki patchom ma więcej graczy niż kiedykolwiek do tej pory, bo to naprawdę dobra gra od Ubi.
Teraz zabiorą Hereford i Kanał, a w następnym sezonie dodadzą Hereford i Kanał, a zabiorą przykładowo Samolot i Oregon. I to wszystko będzie zależało od widzi mi się ekipy z Montrealu.
Po to jest tak jakby rotacja map?
Favela jest najgorszą mapą ze względów, jakie wymienił Cyniczny + nie mówiąc o Yachcie, gdzie warianty atakowania dla atakujących są mega ograniczone.
1. Jeśli tak bardzo nie lubicie Faveli i Jachtu to Siege daje wam możliwość abyście nie grali na tych mapach. Wystarczy znaleźć kilkuosobowa ekipę do grania o podobnych preferencjach i wyłączyć daną mapę w opcjach MM. Czy mam rozumieć że przez te wszystkie miesiące kiedy te mapy są w użyciu nie znaleźliście nawet pięciu osób do wspólnego grania, a ja mam być poszkodowany bo taką ekipę mam.
Normalnie prawdziwi komuniści - u mnie źle więc zrobię tak żeby innym tez było źle.
2. Jacht jak każda mapa ma trapy służące do "wertykalnego grania" wystarczy ich poszukać. I używać. Na Faweli spokojnie można wygrywać obronę. Ale jeśli was te mapy tak strasznie denerwują - patrz punkt 1.
3. R6 jest naprawiane patchami.
I tak skutecznie jest naprawiane że po półtory roku muszą robić przerwę do wydawania zaplanowanego kontent na generalne łatanie gry. Brawo. To co normalnie funkcjonującym ekipom udaje sie w kilka miesięcy - vide DICE i BF4 - Ubi Montreal zajmuje 18 miesięcy. I prawdopodobnie na tym się nie skończy, zważywszy na to iż naprawianie map ma im zająć lata?! Lata - serio??
4. Wracaj na reddit
Nie wchodze na patologiczne strony, ale ty tak skoro mas tak doskonałe rozeznanie o sytuacji tam panującej.
5. Po to jest tak jakby rotacja map?
Nie chcesz grać na danej mapie, nie graj - patrz punkt 1.
Ad 1) No nie lubię Faveli, uważam, że to źle zaprojektowana mapa (co zresztą przyznają twórcy jak widać), wyrażam opinię tylko, a ty mnie wyzywasz od komucha? Ile masz lat, 13? Znasz znaczenie tego słowa w ogóle?
Ad 2) Jacht jest ograniczony wertykalnie m.in. przez ciasne korytarze i choke pointy, choćby w maszynowni.
Ad 3) BF 4 do dzisiaj ma błędy crashujące po kilku grach, także przykro mi jak bardzo się mylisz z przykładem BF-a. Grałem na premierę w Siege i znalezienie meczu trwało jakieś 30 minut. Teraz to kwestia minuty - dwóch, więc jeśli sądzisz, że nic nie poprawili to nie wiem na czym opierasz takie bzdury - ja to wiem z doświadczenia, a ty z tematów na forum? Niech baza graczy Siege powie sama za mnie, bo to jeden z nielicznych przykładów gry, której baza powiększyła się grubo po premierze.
Ad 4) Aha.
Ad 5) Nie rozumiesz po prostu czym jest rotacja map, także nie odsyłaj mnie do swojego punktu, gdzie wyzywasz ludzi od komunistów, tylko poczytaj po co się rotację map robi. Skoro twórcy będą te mapy przerabiać, to według ciebie są ok, bo tobie się podobają? Egoista. Odzew społeczności na Favelę jest negatywny, bo to zwyczajnie skopana mapa i tylko ślepiec nie zauważy jak beznadziejną pozycję na niej mają obrońcy (https://steamcommunity.com/app/359550/discussions/0/360672047211392982/). Sobie graj i niech ci się podoba, ale nie zmuszaj innych do grania na niej, dlatego że masz swoje "widzimisię" skoro samo Ubi nawet ma ją przeprojektować. Ta mapa nie jest zwyczajnie zbalansowana.
Ad1. Ja nie lubię brukselki więc jej nie kupuje i nie jem - bo mam taka możliwość. Nie twierdze aby zakazać jej sprzedaży, bo jej nie lubię. Ty nie lubisz Faweli i masz możliwość nie grania w tę mapę ale twierdzisz że należy ja usunąć bo jej nie lubisz.
Zaiste retoryka rodem z pewnego ustroju.
Ad2. Jacht jest ograniczony wertykalnie czyli pionowo przez ciasne korytarze? To na tej mapie są jakieś pionowe korytarze? Chyba że chodzi ci o zwykłe schody, czy w takim razie te schody są węższe niż na innych mapach. Bo nie zauważyłem jakoś?
Ad3. W BF4 ciągle gram , choćby wczoraj w godzinach 22-02. W ciągu ostatnich kilku miesięcy nie pamiętam aby gra zcraszowała. To raz.
Czyli nie masz pewności że krótsze oczekiwanie w MM to wynik jego naprawienia czy raczej zwiększenia ilości graczy? To dwa.
Niech baza graczy Siege powie sama. 100% racji. Niech zrobią ankietę na stronie Ubisot Clubu, niech każdy posiadacz R6 się zaloguje i wypowie:
- czy jesteś za usunięciem Faweli i Jachtu z puli map
- czy jesteś za wprowadzeniem "rotacji" map na rankingu
- czy jesteś za usunięciem celowników ACOG dla obrońców
Ba mogą nawet wprowadzić jakiś limit , dajmy na to dla graczy z co najmniej 20h na liczniku. Proste.
Ad5. Masz racje "nie rozumiem" pomysłu "rotacji" map, tym bardziej na rankingu. Tym bardziej że ta rotacja jakoś dziwnie ma wiele wspólnego z rozgrywkami ESL. I w jakiś dziwny sposób wypadają mapy "z podstawki", które są już w użyciu 18 miesięcy i nagle okazało się że layoutu wyklucza sensowny roaming. Serio - 18 miesięcy nie potrafili poprawić lajoutu, więc teraz wycofają dwie mapy i naprawię je do koreańskiej operacji. Mimo że nie potrafili tego zrobić przez 18 miesięcy?
Oczywiście nie można tego zrobić zwykłymi pacami, nie trzeba wycofać. Ale teraz juz ja pewnie naprawią i będzie tip top.
Sobie graj i niech ci się podoba, ale nie zmuszaj innych do grania na niej
Jak widzę czytanie ze zrozumieniem kuleje. Nikogo nie zmuszam do grania na nielubianej mapie. Po raz kolejny napiszę: gra daje możliwość wyłączenia nielubianej mapy z MM. To że ktoś nie potrafi znaleźć osób o podobnych preferencjach do grania, tym bardziej że to gra typowo zespołowa. Czy tez Ubi Montreal ma straszny problem z napisaniem skryptu dobierającego graczy w MM pod wybrane mapy, co nie udało się im przez 18 miesięcy, i pewnie dlatego usuwają tą możliwość z opji gry. To nie jest mój problem.
Ja nic nie wymuszam. To osobnicy jak ty wymuszają swoje racje na osobnikach takich jak ja.
Wskaż gdzie napisałem, żeby usuwali Favelę, bo tak chcę. Napisałem, że bardzo dobrze że to zrobili, bo mapa ma być przeprojektowana. Paniał? Jest zwyczajnie niezbalansowana, a ty dalej idziesz w zaparte podając jakieś absurdalne przykłady, co nijak ma się do tego, czemu mapa będzie wycofana. I skończ już z wtrętami politycznymi, jak chcesz je stosować to najpierw poczytaj o systemach, o których bladego pojęcia nie masz, bo porównanie wyboru mapy z gry do komucha to po prostu strzelanie sobie w kolano.
Jacht jest ograniczony poprzez choke pointy o czym pisałem i w ciasnocie - masz mniej miejsca na schowanie się za przeszkodą, mniej żeby się zbliżyć do przeciwnika, bo korytarz jest tak wąski że wystarczy, iż obrońca będzie tylko pikował i poczeka na moment jak się wychylisz. Kto będzie szybszy? Ten z niższym pingiem.
W BF-a grałem niedawno, po trzech mapach gra mi zrobiła crash.
Czyli nie masz pewności że krótsze oczekiwanie w MM to wynik jego naprawienia
Mam pewność, bo Siege na premierę miał sporą bazę, która potem znacznie spadła (z 16 tysi do 5-7 tysi), a potem w wyniku poprawy patchami baza urosła. Wiem, bo śledziłem steamcharts.
A niech robią ankietę, jestem bardzo ciekawy wyniku, bo niejednokrotnie rozmawiając z graczami i pisząc, że Favela jest źle zaprojektowaną mapą większość graczy przytakuje.
Serio - 18 miesięcy nie potrafili poprawić lajoutu, więc teraz wycofają dwie mapy i naprawię je do koreańskiej operacji. Mimo że nie potrafili tego zrobić przez 18 miesięcy?
Może zmiany są właśnie pod kątem e-sportu? Może gracze narzekali? A może Ubi samo stwierdziło, że chce zmian? Powody mogą być różne i gdybać każdy może.
To nie jest mój problem.
Moim problemem nie jest też twoja sympatia do tej mapy. Proste?
Ja nic nie wymuszam. To osobnicy jak ty wymuszają swoje racje na osobnikach takich jak ja.
Ja nic nie wymuszam. To osobnicy tacy jak ty wymuszają grę na niezbalansowanych mapach. Po raz kolejny i ostatni: MAM PRAWO wyrazić opinię i uważam, że Favela to źle zaprojektowana mapa pod kątem obrońców. Prościej nie umiem. Ja nikomu nie zabraniam grania na tej mapie, a uważam, że przeprojektowanie jej tak jak Jachtu to dobry pomysł. Czego tu się czepiać? Jak ci się źle zaprojektowane mapy podobają to na nich graj, a jak ci się nie podobają zmiany daj temu wyraz na forum Ubi albo nie graj w grę. Ja w Overwatcha już nie gram jakiś czas, bo nie podoba mi się balans bohaterów. Tobie radzę to samo albo pisać do Ubi jak to masz z tym problem, wojowaniem na GOL-u niewiele zdziałasz tbh.
gra daje możliwość wyłączenia nielubianej mapy z MM
Nie daje. Ta opcja nie działa od Y1S2, zresztą w tym patchu całkowicie znika z menu.
Jacht jak każda mapa ma trapy służące do "wertykalnego grania" wystarczy ich poszukać.
Trzy hatche na krzyż to nie jest wertykalny gameplay. Wertykalny gameplay to między innymi nadająca się do zniszczenia podłoga/sufit których na Yachcie praktycznie nie ma.
Na Faweli spokojnie można wygrywać obronę.
W Copper IV pewnie tak. Tylko, że trybu rankingowego nie balansuje się pod najgorszych graczy, a pod najlepszych.
Niech zrobią ankietę na stronie Ubisot Clubu, niech każdy posiadacz R6 się zaloguje i wypowie:
Zmienianie gry pod wpływem zmiennych nastrojów community to najgorsze co developer może zrobić. Przypominam że community chciało dodania mapy Bartlett do puli PvP, a Ubi wiedziało, że się nie nadaje. Dzisiaj community chce usunięcia tej mapy bo... się nie nadaje do PvP. Community od miesięcy stęka, że Favela i Yacht to tragiczne mapy i żeby Ubi je usunęło - Ubi usunęło, community stęka, że Ubi usuwa mapy.
Czy tez Ubi Montreal ma straszny problem z napisaniem skryptu dobierającego graczy w MM pod wybrane mapy
Zmuszenie MM do brania pod uwagę jakie kto chce grać mapy dramatycznie wydłuży czas oczekiwania na grę. Dlatego ta opcja w menu o której stękasz nie działa - Ubi dawno temu ją wyłączył bo generowała ogromne kolejki w MM.
Nie daje. Ta opcja nie działa od Y1S2, zresztą
No tak, to całkowicie zmienia postać rzeczy.
Przepaszam ale mam wyłączony tylko Bartlet, który trafiał mi się przy graniu z randomami, więc byłem przekonany że to funkcjonuje. W takim przypadku wycofanie tych map jest nad wyraz słuszne.