Need for Speed: Payback na trailerze w 4K i 60 FPS
I co z tego, skoro to nadal kopia HP2010, Rivals i innych ostatnich średnich NFS-ów?
Przede wszystkim powinni zrobić normalny model jazdy, a nie takie guano. Wprowadzić więcej trybów gry, aby urozmaicić monotonną i schematyczną rozgrywkę. Co z tego, że mamy np. 500 wyścigów, skoro składają się na nie powiedzmy 2 tryby? Lepiej dać 100, ale żeby owych trybów było przynajmniej z 8!
Z dzisiejszego punktu widzenia to nawet Carbon nie wydaje się być taki zły, ale w tamtych czasach po Underground 2 i Most Wanted, sprawiał wrażenie dodatku, a nie pełnoprawnej kontynuacji
Pro Street z marką NFS nie miało zbyt wiele wspólnego. Tuning był świetny, a frajda z jazdy przyzwoita, ale monotonia zabiła tę grę.
Undercover był niedopracowany i brzydki. A model jazdy totalnie do bani. Muzyka z seriali brazylijskich również dała ciała, bo nie pasowała do klimatu gry.
Shift był piękny, ale tu też monotonia dała o sobie znać. I również nie czuć w nim NFS-a.
Hot Pursuit 2010 także był piękny i całkiem przyjemny. Niestety gra z otwartym, ale pustym światem okazała się na jedno kopyto. Klimat super, model jazdy średni.
Shift 2: Unleashed to w zasadzie nieco zmieniony pierwszy Shift.
The Run był takim nie wiadomo czym. Zamysł fajny, ale wykonanie kiepskie.
Most Wanted to nic innego jak taki Burnout Paradise z licencją. Tyle, że Burnout oferował naprawdę sporą zawartość, a tu? Powtarzanie jednych i tych samych czynności w ogromnych liczbach.
Rivals jako kopia HP2010, nieco bardziej rozbudowana.
NFS2015 miał nawiązać do klimatów Undergrounda, ale nie udało mu się. Fatalny model jazdy znany z HP2010, MW2012, Rivals znakomicie w tym przeszkodził. Tuning ok, filmy ok, ale nadal gra jest tak uboga, jakby została przez twórców wykastrowana. Gdzie się podziały tryby drift i drag na miarę Underground?
Paybacka z kolei wygląda na kopię HP2010 i Rivals. Tyle, że dodano tam parę cutscenek rodem z The Run, czyli zapowiada się kiepsko.
Czy musicie wrzucać każdy filmik z sieci do swojego playera? Co mi po dopisku 4K i 60FPS skoro wasz odtwarzacz wyświetla obraz w 480p? Sądzicie, że zapłacę za opcję "Premium HD" za filmik skradziony z kanału YouTube?
Nie podoba mi się to. Jakieś pustynie i kaniony. Gra w ogóle bez klimatu. Przypomina mi The Run. No i ta fizyka. Dopóki Ghost Games będzie to robić to chyba nie doczekamy się dobrego NFS-a.
Need for Speed: The Run 2
Jaki The Run 2? Czy w The Run był otwarty świat? The Run był jakimś liniowym syfem na 4 godziny. Tutaj jest pełnoprawny otwarty świat z miastem i okolicami i pełna dowolność.
Ale bieda. Chyba jedyne udane NFS to:
NFS 1 1995
NFS 2 1997
NFS 3 1998
NFS 4 1999
NFS 5 2000
NFS Underground 2003
NFS Most Wanted 2005
NFS Hot Pursuit 2010
Ewentualnie jeszcze NFS Shift 2009 i NFS Shift 2 2011.
Moim zdaniem najlepsze części to 1,3,5, Most Wanted.
One były kapitalne i robiły kolosalne wrażenie.
A z rajdowych warto wyróżnić te:
Colin McRae Rally 1 1998
Colin McRae Rally 2 2000
Colin McRae Rally 3 2003
Colin McRae Rally 4 2004
Colin McRae Rally 5 2005
Rally Championship 1999
Rally Trophy 2001
Richard Burns Rally 2004
Dirt Rally 2015
najlepsze z nich to Colin McRae Rally 2 2000,
Richard Burns Rally 2004 i Dirt Rally 2015
Bo wymienił przede wszystkim stare odsłony. Kiedyś każda odsłona była wyjątkowa. W mniejszym lub większym stopniu. Po roku 2005 nastąpił drastyczny spadek. Seria przestała się rozwijać, a zaczęła cofać w rozwoju.
W końcu ktoś, kto wie, w czym rzecz
Dodałbym jeszcze Underground 2
I co z tego, skoro to nadal kopia HP2010, Rivals i innych ostatnich średnich NFS-ów?
Przede wszystkim powinni zrobić normalny model jazdy, a nie takie guano. Wprowadzić więcej trybów gry, aby urozmaicić monotonną i schematyczną rozgrywkę. Co z tego, że mamy np. 500 wyścigów, skoro składają się na nie powiedzmy 2 tryby? Lepiej dać 100, ale żeby owych trybów było przynajmniej z 8!
Z dzisiejszego punktu widzenia to nawet Carbon nie wydaje się być taki zły, ale w tamtych czasach po Underground 2 i Most Wanted, sprawiał wrażenie dodatku, a nie pełnoprawnej kontynuacji
Pro Street z marką NFS nie miało zbyt wiele wspólnego. Tuning był świetny, a frajda z jazdy przyzwoita, ale monotonia zabiła tę grę.
Undercover był niedopracowany i brzydki. A model jazdy totalnie do bani. Muzyka z seriali brazylijskich również dała ciała, bo nie pasowała do klimatu gry.
Shift był piękny, ale tu też monotonia dała o sobie znać. I również nie czuć w nim NFS-a.
Hot Pursuit 2010 także był piękny i całkiem przyjemny. Niestety gra z otwartym, ale pustym światem okazała się na jedno kopyto. Klimat super, model jazdy średni.
Shift 2: Unleashed to w zasadzie nieco zmieniony pierwszy Shift.
The Run był takim nie wiadomo czym. Zamysł fajny, ale wykonanie kiepskie.
Most Wanted to nic innego jak taki Burnout Paradise z licencją. Tyle, że Burnout oferował naprawdę sporą zawartość, a tu? Powtarzanie jednych i tych samych czynności w ogromnych liczbach.
Rivals jako kopia HP2010, nieco bardziej rozbudowana.
NFS2015 miał nawiązać do klimatów Undergrounda, ale nie udało mu się. Fatalny model jazdy znany z HP2010, MW2012, Rivals znakomicie w tym przeszkodził. Tuning ok, filmy ok, ale nadal gra jest tak uboga, jakby została przez twórców wykastrowana. Gdzie się podziały tryby drift i drag na miarę Underground?
Paybacka z kolei wygląda na kopię HP2010 i Rivals. Tyle, że dodano tam parę cutscenek rodem z The Run, czyli zapowiada się kiepsko.
Czy musicie wrzucać każdy filmik z sieci do swojego playera? Co mi po dopisku 4K i 60FPS skoro wasz odtwarzacz wyświetla obraz w 480p? Sądzicie, że zapłacę za opcję "Premium HD" za filmik skradziony z kanału YouTube?
Mnie drażnią te niebieskie punkty nad trasą. Serio istnieją na tym świecie takie niedorobione ćwoki, którzy potrzebują czegoś takiego w trakcie gry? Widać ulicę? widać. Widać mapę? Widać. W związku z tym wiadomo gdzie jechać? Wiadomo. Ludzie.. te gry coraz bardziej przypominają edukację dla ludzi z autyzmem. Bez urazy dla tych ludzi ofc. Ciekawe jak nisko może jeszcze upaść poziom upraszczania gier.
Są one po to byś nie musiał patrzeć na tą minimapę. Być może będzie dało się je wyłączyć.
A wszystko po to, by człowiek mógł używać jak najmniej szarych komórek podczas gry xD
Masz rację, mnie też wqrwiają komunikaty na pół ekranu i po środku w dodatku, tak że zakrywają drogę że np. +500pkt. za drift, +10 minięcie, +50 pod prąd i tak dalej, po kiego uja to potrzebne ?? Kiedyś jedynym zakrywaczem ekranu było odliczanie do startu i przez cały wyścig, ekran był czyściutki i można było skupić się na jeździe :)
Przypomina trochę NFS Rivals, czyli jedynego NFS od czasów Undercover, w którego da się grać i czerpać z tego jakąś przyjemność. Może być ok, o ile nie zastosowali koszmarnego modelu jazdy z NFS z 2015 r.
Technologiczne nowinki nie sprawią, że gra będzie dobra jeżeli podstawy rozgrywki nie będą na odpowiednim poziomie.
Wygląda jak każdy NFS wydany po 2010... Nie jestem zainteresowany choć przyznam, że graficznie prezentuje się to nie najgorzej.
Powie mi ktoś po co zawracać sobie głowę tym bublem, jeśli fizyka jazdy samochodem jest żałosna i przypomina kioskowe gierki?
Nikt normalny nie kupi gry, w której pojazdy w taki sposób przyspieszają, że nie wspomnę w jaki sposób skręcają bo to śmiech na sali.
"Nvidia zaprezentowała krótki fragment rozgrywki z Need for Speed: Payback. Do przechwycenia gameplayu z pustynnego wyścigu użyto karty grafiki GeForce GTX 1080Ti, a całość prezentuje się bardzo imponująco."
Co na tym filmiku jest imponującego?
Ja też nie wiem, wygląda jak normalna gra.
Na pustyni to sobie mogą pokazywać potęgę Titana.
A co do modelu jazdy. Jest normalny. Skopany jak w każdej grze wyścigowej. Dostosowany pod wymagania dzisiejszych graczy.
WIdzę tu....Pro Street 2 z elementami Szybkich i Wściekłych.
Nie ma to jak narzekać na fizykę w arcadówce XD
idźcie zagrać w FOrze czy Project Cars jak chcecie SYMULATOR, a nie ZRĘCZNOŚCIÓWKĘ czym od dawna jest NFS...
Arcadówkę też trzeba zrobić dobrze. Model jazdy jest skopany, poza tym w ogóle zniknęło poczucie prędkości.
"tvgry.pl" Janusze biznesu, płać za coś co jest ogólno dostępne za darmo dla wszystkich, to jeszcze zmuszacie do oglądania reklam ?! demot jak nic... Są inne sposoby na zarobki, bardziej ludzkie. Dopuszczacie się Januszowych praktyk przy głupich filmach, to aż strach pomyśleć co dzieje się wewnątrz redakcji.
ps. Jeszcze te onetowskie tytuły przy recenzjach itp., które zmieniają się co godzinę co by wprowadzać ludzi w błąd, że to niby nowy artykuł.
Tej serii już chyba nic nie uratuje zwłaszcza EA a tuningiem sie tak podnieca jakby był najbardziej rozbudowany w historii. Może jeszcze nfs-y wyjdą na prostą ale dawnej reputacji nie odzyskają