Widzieliśmy grę SpellForce 3 – efektowna hybryda gatunków RPG i RTS
SpellForce 2 trochę obniżyło poziom, więc mam nadzieję, że trójeczka wróci jakościowo do jedynki.
@Gorn221
Dokładnie. Uprościli zanadto awans postaci, dali więcej ciasnych lokacji dla drużyny a mniej otwartych map i budowania baz i jednostek. Jedynka była świetna do dziś pamiętam niektóre mapy ze szczegółami ;)
pamietam, ze jakis czas temu strasznie najezdzali na 3cia czesc, ale to byl alfa, poza tym duzo osob narzekalo ze nie ma zadnej wiesci o grze a jedynie przenoszona data premiery... ale jezeli dzieki temu bede tak swietnie sie bac jak przy SF1, to jestem za, do 1 wracam co jakis czas, jezeli im sie uda, zastapie 1, 3jka :)
Zaufaj mi. Nie zastąpisz. Trzecia część wygląda jakbyś zostawił "pomysł" jedynki. Potem wszystko z niej wykroił, wstawił odrobinę WarCrafta 3 z systemem baz z Company of Heroes i zostawił. Nawet HUD jest niedopracowany. Miejscami czcionki zbyt małe, co cholernie denerwuje. Jak chcesz zwiększyć, to teksty na siebie nachodzą. I to tylko jeden z wielu problemów tej części.
Jak wygląda trójka? W tym, co jest pokazane w beta testach - jak WarCraft. 6 dostępnych bohaterów, gdzie każdy ma max po 6 skilli do wbicia na 3 poziom maxymalnie. Brak avatara i jakiegoś większego RPG. Zrobili tak, jakby gra była 80% RTS, 10%RPG. Te pozostałe 10% to "coś nowego", ale nie wiadomo co. Ogólnie, jako fan serii mam średnie odczucia. Gra została właśnie potraktowana jako "Bardziej przystępna dla nowicjuszy - strzał w kolano dla fanów".
Ciekaw jestem tylko singla, jakoś średnio widzi mi się Spellforce w multi. Najbardziej w podobała mi się wolność w trybie "free-play" z jedynki. Szkoda, że twórcy zrezygnowali z tego rozwiązania.
Tryb Single będzie. Jest przecież zakładka "Campaign" w głównym menu. Wystarczy, że wrzucą tam "Main Story" i "Free-play" i jest "stary" SP.