Playerunknown’s Battlegrounds - Nvidia ShadowPlay automatycznie zapisze każdą śmierć
I tym sposobem Nvidia "przejęła" kolejną popularną produkcję a AMD jest w czarnej D.
Będę malkontentem ale kolejne bajery od ziolonych brzmią fajnie, ale dla mnie sprowadza się to chyba tylko do obniżania FPS'ów. Już w tle mi działa jakiś nvidia streaming, shield, experience, 3Dvision, autoupdaty itd. Z każdą kolejną aktualizacją nowe gry chodzą o kilka klatek lepiej a stare o kilkanaście gorzej...
Ooo może dobre fragmovie się uzbiera, gram od tygodnia i już 10 winów więc nie jest źle, ale gra to faktyczna alfa, przy odpowiednich ustawieniach można wyelminować zasięg trawy do naprawdę minimum i widzisz wszystko i wszystkich
Już dawno to zmienili, zaraz gdy ludzie zaczeli o to płakać na forach, wyszła łatka do poprawy "foliage render distance" zmieniająca zasięg renderu. przestań bajki pisać.
Zasięg trawy na ULTRA jak i na LOW jest TAKI SAM!
Screen high res: https://i.redd.it/ciplqrmmvhsy.jpg
okej masz racje wygrałeś
oh wait z twojego screena
12 win wbity dzisiaj, bez trawy jakoś łatwiej
A jak jeszcze dobrze pogrzebiesz, to i ściany znikają... drzewa, kamienie...
Gram od tygodnia, nie znam się, ale się wypowiem LOL
Zawsze optymalizacja jest słaba gdy zieloni wpychają do gier swoje technologie