Final Fantasy XV na PC potwierdzone
Hydro mówi, że nie zagra bo nie ma wsparcia VR
Tak jak kiedyś już pisałem, pecetowa wersja była tylko kwestią czasu. Remake XII też pewnie trafi za jakiś czas na pecety.
Tak czy inaczej to b. dobra wiadomość.
A co posiadanie konsoli to jakiś wymóg?
Jak nie chce to jego sprawa.
I tak z ciekawości, kojarzę twój nick z pewnego konsolowego portalu, dobrze skojarzyłem, czy to jednak przypadek?
Szkoda, że już przeszedłem na PS4, nie poświęcę znowu kilkunastu godzin żeby przejść ponownie, chociaż przyznaje, że przyjemnie się grało.
No to teraz jeszcze FF XII a potem czekam na kolegów, którzy stworzyli spolszczenia do FF X i FF XII :)
Miło, że wrzucają wszystkie nowinki technologiczne jakie jest w stanie pociągnąć mocny pecet, nie tylko w zakresie obrazu, ale i dźwięku (niejeden blacharz zapewne sprawdza teraz co to jest "dolby atmos" ;-)). Martwi trochę, że w tej beczce miodu od Nvidii i SE nie widzę nigdzie HDR... Kastracja? Czy brak przez nieuwagę? W konsolowych wersjach FF XV jak czytam tu i ówdzie ten efekt jest wyjątkowo dobrze zrobiony. Z nim wersja PC zdecydowanie będzie tą definitywną, bez niego nie ma o tym mowy.
Co do newsa - zero zaskoczenia, fajnie że gra wyjdzie też od razu z kompletem dlc.
Na pewnej stronie znalazłem wymagania rekomendowane które sugerują że gra będzie obsługiwać HDR:
- CPU: Intel i7 3.4GHz/Ryzen 7 1700
- GPU: 1080Ti
- 170GB HDD
- 16GB RAM
- Monitor ze wsparciem HDR
Mam tylko nadzieję że to wymagania w 4k, bo jak to są wymagania do 1080p to Square musi przewidywać porządne skopanie optymalizacji :D
170GB HDD
Hahahahahahahaha :) Żadna obecnie gra nie jest warta pobierania takiej ilości danych. Spadłem z krzesła.
O, no widzisz, zaskoczyłeś mnie szczerze powiedziawszy. Overwatch zajmuje mi 11,4 GB, a Rainbow Six Siege niecałe 35 GB. Gry multi. Ładne jaja z tymi miejscami na dysku...
@Camelson
W sumie to najwięcej miejsca w BO3 na dysku zajmują mapy(nie żeby tam było dużo detali i ostre tekstury). Silnik Coda używa plików pak, które są nieskompresowanym zipem, także normalnie ta gra powinna zajmować w okolicach 60-70GB gdyby Activision nie oszczędzało na technikaliach.
Wracając do tematu to wymagania, które podał Legion są prawdopodobnie do rozdziałki 4k. Dorzucam jeszcze screena z ekranu ustawień gry a.k.a. koniguratora. Sama gra na pecetach ma mieć wszystkie dlc(darmowe i te z season passa).
No i super bo już się bałem że przyjdzie mi czekać z 4 lata jak przy FF XIII, albo kupić nową konsole.
Mam pytanie. Na premiere FF15 trapilo wiele problemow ( niespojna fabula brak cutscenek niedorobiona 2 polowa gry ) czy obecnie gra jest juz poprawiona ? mowie o wersji ps4
niedociągnięcia nadal są nie wiem jak z cut scenkami ale końcówka fabuły ma kilka potknięć .... nie chce tu spoilerować
Jakoś poprzednie FF były dla mnie takie sobie, fajnie walczyło się z większymi potworami, ale do tego dostaniemy Monster Hunter oraz Dauntless.
Z jednej strony ogromnie się cieszę, z drugiej jednak mam obawy co do optymalizacji. Niby odczekali ten rok "z hakiem", ale jak działa XIII/XIII-2/Lightning Returns każdy sam może sprawdzić.
To nowy silnik, po dodatkach graficznych i wypowiedziach reżysera(nie jestem pewien czy to był reżyser) sprzed kilku miesięcy (wspominał że nie chcą powtórzyć swojego błędu i ewentualna wersja PC nie będzie zwykłym portem) można stwierdzić że podchodzą do tego poważnie, więc jest dość duża szansa że nie dostaniemy bubla.
Poza tym taka ciekawostka na temat FF XIII, gra działa dużo lepiej jak wyłączysz minimapę, u mnie gra z niecałych 30FPS wskoczyła na 50-60.
Hydro mówi, że nie zagra bo nie ma wsparcia VR
SUPER wiedziałem ze będzie na PC !
ale zaraz zaraz na system z 10 ? ,,,, wtf
Czarodziej! spalić na stosie!