Pomimo przeciętnych ocen Car Mechanic Simulator 2018 zalicza świetny debiut
Brawo! Brawissimo! Po raz kolejny jestem dumny z mojej braci gamingowej! Bardziej się schylić, bardziej!
Teraz 61% zadowolonych na Steam. Warto też dodać że zgodnie z raportem w ciągu 4 dni sprzedało się dodatkowo 93 tys płatnych DLC-ków.
DLC były rozdawane za darmo w ramach przeprosin za opóźnienie premiery (https://www.gry-online.pl/newsroom/car-mechanic-simulator-2018-gracze-otrzymaja-dwa-darmowe-dlc-w-ramach-rekompensaty-za-opozniony-debiut/zf199c9) - stąd tak wysokie liczby.
I jak tu się dziwić, że branża gier coraz gorzej wygląda, skoro tępi pre-orderowcy łykają wszystko jak pelikany.
Sprzedaż po premierze to już nie preordery, poza tym ilość egzemplarzy plus oceny plus recenzje - każdy widzi co bierze. Raczej tu chodzi o niszę. Nie znajdziesz drugiej takiej gry.
Nigdzie nie jest napisane, że te liczby to jedynie sprzedaż po premierze, tylko, że jest to ogólna sprzedaż gry, a więc pre-ordery również się w to wliczają. Możliwe, że nie stanowią one znacznej części sprzedanych kopii, chodzi mi o ogólną tendencję. Ludzie kupujący pre-ordery przyczyniają się do tego, że coraz częściej wychodzą niedopracowane gnioty (Sniper GW 3, Andromeda, No Man's Sky itd.), po czym twórcy przepraszają graczy obiecując, że więcej taka sytuacja się nie powtórzy. Przecież wiedzieli w jakim stanie wydają grę... Dziwi mnie to, że tyle ludzi jest niecierpliwych i zamiast poczekać kilka dni na recenzję, wolą kupić kota w worku, po czym narzekają na jakie to gówno wydali pieniądze.