Hitman wielkim sukcesem studia Io-Interactive
Czyli co? W oczach wydawcy klapa i pozbywamy się studia wraz z marką a w oczach twórców znakomity rezultat?
Konsumenci to idioci. Dla mnie ta gra nie istnieje przez te całe odcinki, sezony czy co tam jeszcze. Nie możemy się godzić na coś takiego, bo rynek gier psuje sie coraz bardziej. Jakieś preordery, sezony i potem dostajemy niedorobione gnioty jak sniper 3 czy car mechanik simulator 2018
No to kolejny sezon polowań na jelenie czas zacząć. Zbroje dla konia przeszły, brak dem przeszedł, always online przeszło, season passy przeszły, wypożyczanie gier zamiast kupowania przeszło. Sprzedawanie w kawałkach jak widać też. Co dalej? Gwałt analny w komplecie z preorderem?
Tylko żeby za tym sukcesem nie poszli inni autorzy i np. od 2020 roku każda z gier będzie wydawana w odcinkach i to jeszcze z pre-oderem dwuletnim.
Czyli co? W oczach wydawcy klapa i pozbywamy się studia wraz z marką a w oczach twórców znakomity rezultat?
Nie wiadomo czego oczekiwał wydawca, więc takie pisanie że gra to fail, nie ma sensu. Może liczyli na kilka razy więcej, a wiadomo że taka gra jak hitman się nie sprzeda tak jak cod czy inny bf, bo to w sumie niszowa gra. Zresztą patrząc na to co robi square, to dobrze że io się od nich uwolniło.
Nie sprzedali się tak dobrze jak inne gry np. CoD, BF czy gry Nintendo.
Jeśli tnie się grę na 50 części i za każdą trzeba zapłacić to co w tym dziwnego?
No i co?...a tak jeczeliscie,ze epizody to strzal w stope,w kolano i cholera wie co jeszcze:)Chyba nikt nie liczy sie z waszym zdaniem:)
Wszyscy o tym pisali i sam wydawca pozbył się "niedochodowej" marki wraz ze studiem. A teraz taki News.
https://www.youtube.com/watch?v=yqAF2j_X-_c
Konsumenci to idioci. Dla mnie ta gra nie istnieje przez te całe odcinki, sezony czy co tam jeszcze. Nie możemy się godzić na coś takiego, bo rynek gier psuje sie coraz bardziej. Jakieś preordery, sezony i potem dostajemy niedorobione gnioty jak sniper 3 czy car mechanik simulator 2018
Cale szczescie rynek nie slucha kanapowych analitykow:)...Wczesiej pisaliscie ze dystrybucja w tej formie to idiotyzm i kto teraz wyszedl na idiote?...a no tak ktos musi byc winien,wiec pozostal konsument...Po sukcesie Star Citizen tez spuscile glowy i wyjdziecie z podkulonymi ogonami:)
Gdyby słuchano "kanapowych analityków" to rynek gier video byłby na tyle pięknym miejscem, że większość dojnych krówek nie potrafiłaby się w nim odnaleźć - "ja- ja- jak to tak bez płatnych DLC, Season Passów, że wydawanie pełnego produktu? Co k..rwa whaaaaaaaaat?''
Dla mnie ta gra nie istnieje przez ekskluzywną zawartość, misje limitowane czasowo i przymus podłączenia do sieci. Mam wszystkie poprzednie części w kilku kopiach i każdą ukończyłem przynajmniej raz (a demo jedynki kilkadziesiąt). Mam zasadę że bojkotuję gry z ekskluzywną zawartością i bardzo mi przykro że io-i/se postanowiło pójść tą drogą :(
PS: Odcinkowość mi nie przeszkadzała.
Bardzo dobry wynik, co nie dziwi, bo to swietna gra i, w przeciwienstwie do Absolution, swietny Hitman. Czekam na drugi sezon.
Dla mnie Hitman skonczyl sie na Blood Money.
Nic nie mam do nowego hitmana jako rozgrywkę ale 6 epizodów jako jeden sezon to tylko połowa. Gdyby jeszcze wydali z 3 lub 4 dodatkowe epizody to bym przymkną na to oko.
Chyba nie wiem o co kaman. Dopiero co grozilo zamkniecie studia i ich SE sprzedawali ze wzgledu na slaba sprzedaz Hitmana, teraz sie nagle okazuje ze to najleipej sprzedajaca sie czesc? Monty python? O co biega?
A kto twierdzi, że najlepiej sprzedająca się? Cytat z twittera studia:
HITMAN now has more than 5 million players!
Nie widzę tu nic o sprzedaży, a biorąc pod uwagę, że prolog jest za darmo, chyba wszystko jest jasne.
Fakt, moj blad, zalozylem ze jak ktos w to gra to kupil, ale skoro pierwsza misja jest darmowa to wiadomo skad sie wzielo te 5mln.
Kolejny news z cyklu chwalenia sie istniejacymi kontami, a nie rzeczywista iloscia grajacych.
Chwalą się liczbą graczy, nie sprzedanych egzemplarzy, a więc zapewne chętnymi do sprawdzenia darmowego wstępu
Seria potrzebuje male prostego edytora w ktorym budujemy lokacje z gotowych czesci jak np. trasy w Trackmanii i obstawiamy npc a potem tworzymy kontrakty.
No to kolejny sezon polowań na jelenie czas zacząć. Zbroje dla konia przeszły, brak dem przeszedł, always online przeszło, season passy przeszły, wypożyczanie gier zamiast kupowania przeszło. Sprzedawanie w kawałkach jak widać też. Co dalej? Gwałt analny w komplecie z preorderem?
jeszcze dodałbym, że kupując gry które zawierają singleplayer i multiplayer nie zagramy w multiplayer nie uiszczając stosownej opłaty co jest niedopomyślenia, każdy szanujący się gracz powinien przestać opłacać taki haracz
ja naprawde nie rozumiem co wam ni epasuje w takim modeli dystybucji
dla mnie jest wrecz idealny, koncze niewiele gier, gdzies tam zawsze utkne w polowie czy nawet nie
a tutaj idealnie, kupuje sobie odcinek czy dwa(nie na premierze) I gram
jak mi sie podoba kupuje kolejny, jak nie to olewam
to jak z serialem, tez nie ogladam calosci jak poczatek jest slaby
Wszyscy się uczepili tego że gra była w odcinkach, a mnie ciekawi jak do odcinkowości hitmana przyczynił się wydawca. Przecież ten cały remake FFVII też ma być w częściach. A wszyscy się srają jakie to io złe bo podzieliło grę na części. Zresztą, czy to taki problem? To nie jest pierwsza gra wydana w taki sposób, no i przecież wyszła w całości (i chyba to wydanie kompletne jest w pudełku wydane), czy to taki problem poczekać trochę? I tak kupowanie na premierę to głupota, więc w czym problem?
W tym, że jak to chwyci, to się zainteresują tym EA, Acti, UBI itd. I zamiast gry za 200 będziesz miał 6 odcinków w sumie za 400.
A jak Pilot się słabo sprzeda, to nawet nie zobaczysz ciągu dalszego. Co i tak będzie spoko w porównaniu z przerywaniem sezonu w połowie. Już nie wspomnę, jakie to daje pole manewru w polityce cenowej.
Problem nie jest Hitman.
My po prostu nie chcemy, żeby wydawcy poszli w tą stronę.
Ja też nie chcę, dlatego nie kupuję gier w odcinkach dopóki nie są w wersji kompletnej. A czy ubi, acti albo ea pójdą w tym kierunku? Nie wiem, i w sumie ma to gdzieś bo super zainteresowany grami od nich nie jestem.
Mimo wszystko chce zobaczyć Hitmana, wyprodukowanego w całości przez IO. Bez żadnej presji wydawcy, co do sposobu sprzedaży i wyglądu gry. Jak coś spieprzą, to wiadomo czyja będzie wina.
Pytanie, kupujemy gre w czesciach czy placili 99e za gre bo produkcja jest wyzsza niz kiedys.
A ile z tych 5 milionów nabyło grę jako intro pack w humble bundle? Czy liczą ludzi którzy zagrali w demo? Bo demo właściwie to ten intro pack, za który życzyli sobie ciężki szmal....