FIFA 18 - dwudziestominutowy zapis z rozgrywki i kilka szczegółów na temat legendarnych zawodników
Ciekawe jakie reprezentacje i stadiony dodali?
Real Madryt vs. Real Madryt, a gamepady obsługują zawodnicy... Realu Madryt. Ten gameplay wygląda podobnie do ubiegłorocznego. Coś mi się zdaje, że samą rozgrywką PES wyprzedzi FIFA o całą długość.
@Psychosocial
Z tego co wiem to napewno 3bundesligę ale to jeśli chodzi o klubu bo o reprezentacji i stadionach to nwm
Ciekawe kiedy dodadzą ligę Grecką i Ukraińską a nie zajmują się 3 Bundesligą...
FIFA jest popularna tylko przez licencje moim zdaniem. Obejrzałem gameplay z PES 2018 i FIFA 18. Sama fizyka piłki rzuciła mi sie w oczy. Na PES18 zachowuje się jak prawdziwa a w FIFA jak piłka lekarska. Generalnie FIFA wyglada jak tytuł przeznaczony na arcade'owe automaty, bardzo uproszczona rozgrywka i te trójkątne indykatory nad głową. Ogladając PES18 widzę tam symulację piłki nożnej. FIFA to taka casualowa arcade'owa "piłka nożna" - oparta na schematach i skryptach. W PES chyba nie da się strzelić 2 razy identycznej bramki.
W PES chyba nie da się strzelić 2 razy identycznej bramki.
Oj zdziwiłbyś się. Jak w PES 16 wyuczyłem się schematu "tiki-taki" to piłki co chwilę wpadały po długim rogu z finezyjnego strzału. Wszystkie były identyczne.
Ja z kolei w PES 2016 potrafiłem praktycznie każdą akcję kończyć identycznym strzałem z 16 metra, za każdym razem w ten sam róg. Natomiast w starszych odsłonach (PES 2008 i PES 2009) grałem cały czas jednym schematem. Polegał on na podbiegnięciu zawodnikiem do jednego z narożników boiska, zawróceniu, dobiegnięciu pod odpowiednim kątem do 16-18 metra i oddaniu strzału (ok. 50% szans na to, że z takiego strzału padnie bramka, niezła symulacja piłki nożnej xD). Dodam, że największą bestią był Essien (defensywny pomocnik) z PES'a 2008. Był lepszy od jakiegokolwiek napastnika i to pod niego grałem większość akcji.
Ani PES, ani Fifa nigdy nie były symulatorami i najprawdopodobniej nigdy nie będą, a jak będą to dopiero za wiele lat.
Tak potrzeba aż 20 minut żeby stwierdzić że to Fifa 17 z kilkoma niewielkimi zmianami.
Z drugiej strony to piłka nożna. Co w niej można ciągle zmieniać? Najwyżej poprawić mechanikę. Gdyby porównać tę część FIFA z FIFA 15 to różnice są ogromne na korzyść obecnej części. Tylko ludzie grający okazjonalnie potrafią powtarzać po innych, że to "odgrzewany kotlet".
PES korzysta od lat z tego samego silnika i też mechanika od PES 2014 wygląda mniej więcej tak samo. Poprawiono szczegóły, ale to dla mnie nadal ta sama gra, choć na nieco wyższym poziomie technicznym.
No właśnie, co zmieniać? Składy i małe poprawki, czyli nic za co warto płacić, ewentualnie symboliczne 10-15 euro za wsparcie, a co 4 lata zmiana silnika i dopiero wtedy zakup. Na razie te "poprawki" to też nie zawsze dobre pomysły, bo karne całe lata były świetnie zrobione to zmienili je tak, że teraz w ogóle trudno strzelić tak by piłka do bramki doleciała :D