Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Wiadomość FIFA 18 - dwudziestominutowy zapis z rozgrywki i kilka szczegółów na temat legendarnych zawodników

02.08.2017 15:37
1
zanonimizowany755084
67
Generał

Ciekawe jakie reprezentacje i stadiony dodali?

02.08.2017 15:42
yadin
1
odpowiedz
yadin
102
Legend

Real Madryt vs. Real Madryt, a gamepady obsługują zawodnicy... Realu Madryt. Ten gameplay wygląda podobnie do ubiegłorocznego. Coś mi się zdaje, że samą rozgrywką PES wyprzedzi FIFA o całą długość.

02.08.2017 15:47
kingmaster18
😉
2
odpowiedz
kingmaster18
2
Legionista

@Psychosocial
Z tego co wiem to napewno 3bundesligę ale to jeśli chodzi o klubu bo o reprezentacji i stadionach to nwm

02.08.2017 16:17
3
2
odpowiedz
Ultras_Lech
9
Chorąży

Ciekawe kiedy dodadzą ligę Grecką i Ukraińską a nie zajmują się 3 Bundesligą...

02.08.2017 17:04
4
odpowiedz
2 odpowiedzi
zanonimizowany1217831
12
Pretorianin

FIFA jest popularna tylko przez licencje moim zdaniem. Obejrzałem gameplay z PES 2018 i FIFA 18. Sama fizyka piłki rzuciła mi sie w oczy. Na PES18 zachowuje się jak prawdziwa a w FIFA jak piłka lekarska. Generalnie FIFA wyglada jak tytuł przeznaczony na arcade'owe automaty, bardzo uproszczona rozgrywka i te trójkątne indykatory nad głową. Ogladając PES18 widzę tam symulację piłki nożnej. FIFA to taka casualowa arcade'owa "piłka nożna" - oparta na schematach i skryptach. W PES chyba nie da się strzelić 2 razy identycznej bramki.

02.08.2017 21:40
Crod4312
4.1
Crod4312
157
Legend

W PES chyba nie da się strzelić 2 razy identycznej bramki.

Oj zdziwiłbyś się. Jak w PES 16 wyuczyłem się schematu "tiki-taki" to piłki co chwilę wpadały po długim rogu z finezyjnego strzału. Wszystkie były identyczne.

03.08.2017 21:44
4.2
zanonimizowany1146443
59
Senator

Ja z kolei w PES 2016 potrafiłem praktycznie każdą akcję kończyć identycznym strzałem z 16 metra, za każdym razem w ten sam róg. Natomiast w starszych odsłonach (PES 2008 i PES 2009) grałem cały czas jednym schematem. Polegał on na podbiegnięciu zawodnikiem do jednego z narożników boiska, zawróceniu, dobiegnięciu pod odpowiednim kątem do 16-18 metra i oddaniu strzału (ok. 50% szans na to, że z takiego strzału padnie bramka, niezła symulacja piłki nożnej xD). Dodam, że największą bestią był Essien (defensywny pomocnik) z PES'a 2008. Był lepszy od jakiegokolwiek napastnika i to pod niego grałem większość akcji.

Ani PES, ani Fifa nigdy nie były symulatorami i najprawdopodobniej nigdy nie będą, a jak będą to dopiero za wiele lat.

post wyedytowany przez zanonimizowany1146443 2017-08-03 21:45:29
02.08.2017 21:35
5
odpowiedz
zanonimizowany1233632
0
Pretorianin

Tak potrzeba aż 20 minut żeby stwierdzić że to Fifa 17 z kilkoma niewielkimi zmianami.

03.08.2017 01:21
yadin
6
odpowiedz
2 odpowiedzi
yadin
102
Legend

Z drugiej strony to piłka nożna. Co w niej można ciągle zmieniać? Najwyżej poprawić mechanikę. Gdyby porównać tę część FIFA z FIFA 15 to różnice są ogromne na korzyść obecnej części. Tylko ludzie grający okazjonalnie potrafią powtarzać po innych, że to "odgrzewany kotlet".

PES korzysta od lat z tego samego silnika i też mechanika od PES 2014 wygląda mniej więcej tak samo. Poprawiono szczegóły, ale to dla mnie nadal ta sama gra, choć na nieco wyższym poziomie technicznym.

03.08.2017 11:18
6.1
Gosen
162
Generał

No właśnie, co zmieniać? Składy i małe poprawki, czyli nic za co warto płacić, ewentualnie symboliczne 10-15 euro za wsparcie, a co 4 lata zmiana silnika i dopiero wtedy zakup. Na razie te "poprawki" to też nie zawsze dobre pomysły, bo karne całe lata były świetnie zrobione to zmienili je tak, że teraz w ogóle trudno strzelić tak by piłka do bramki doleciała :D

03.08.2017 18:19
yadin
6.2
yadin
102
Legend

Co do rzutów karnych, to absolutnie się zgodzę.

Wiadomość FIFA 18 - dwudziestominutowy zapis z rozgrywki i kilka szczegółów na temat legendarnych zawodników