Jakiego sprzętu potrzeba, by grać w PlayerUnknown’s Battlegrounds w 60 FPS-ach?
Kosmiczne wymagania jak na grę która wygląda jak kupa gówna.
@12dura, no bez przesady, najbrzydsza grafika to nie jest, ale optymalizacja leży, kwiczy i woła o pomstę do nieba.
CB
Całe szczęście że podpisałeś się pod postem bo nikt nie widzi tego wielkiego czerwonego napisu obok twojego avatara.
Nie wiem jak PCGamer testował te ustawienia... ale u mnie na STARYM i7-960 i grafice GTX970 przy ustawieniach ultra FPS nie schodzi poniżej 60.
Rozdzielczość 800x600?
60 fpsów i tak nic ci nie da przy czasem dość skocznym kodzie sieciowym.
Optymalizacja UE4 to jest kwestia czasu, bo to w miarę przyjazny silnik, ale wciąż rosnąca ilość graczy wymaga wytężonych prac nad strukturą sieci i serwerami.
Sam gram we wszystkim na low, bo nie o indywidualnie animowane źdźbła trawy się w tym wszystkim chodzi (a i mój GTX750 nie uciągnie wiele więcej) i bawię się przednio, ale jeśli komuś zależy, poczekałbym do oficjalnej premiery na wygładzenie silnika.
Mam tą samą grafikę, procesor lepszy, ramy 8 gb, windows 10 i jak odpaliłem pierwszy raz grę na minimalnych to miałem ledwo 20-30 fps grać sie nie dało... więc zanim nie potrawią optymalizacji to te podane wymagania minimalne to kit na wodę.
Wymagania ogólnie nie są zbyt wygórowane ale jest jeszcze coś takiego jak optymalizacja.
No to chyba czytaliśmy inny artykuł, bo trochę po łebkach przepisaliście, niedokładnie.
Może i 1080ti nie zawsze zapewni 60 fps na ultra (nie podali rozdzielczości), ale jednocześnie dla gtx 1060 6gb wyniki są podane dla ultra 1080p, gdzie bez problemu robi 60 fps z najgorszymi spadkami do 44 fps.
Ale już dla medium podali średnia 90 fps i nigdy nie spada poniżej 60 fps.
Więc, aż tak źle nie jest, choć nie ufałbym tym wynikom bezwzględnie.
Hej. Założeniem testów PCGamera było osiągnięcie przede wszystkim stabilnych 60 klatek. W celu wyeliminowania spadków poniżej tego targetu konieczne jest niestety obniżenie detali - choć jasne, że jak komuś chrupnie raz na ruski rok, to nic strasznego się pewnie nie stanie. Zaktualizowałem trochę informacje w tekście, żeby osiągi GTX-a 1060 były bardziej klarowne.
3x smoke w Yasnej w domu i FPSy spadają na pysk. Ludzie się wtedy chowają żeby nie walczyć^^. Ta gra potrzebuje przynajmniej pół roku, żeby można było mówić o jakiejkolwiek optymalizacji, bo na razie można napisać tylko tyle, że gra działa :x
W takiej grze i tak się daje większość opcji na low. Graficzkę to można podziwiać w Myście a nie multi gdzie liczy się jak największa czytelność i wydajność.
Gra na razie nie jest optymalizowana pod kątem wydajności. W obszarze grafiki poprawiane są jedynie błędy graficzne, efekty, animacje itp. Za to optymalizowany jest kod sieciowy itp. Zresztą nie oczekujmy w przyszłości wielkiego skoku wydajności, bo jest to U4, który swoje wymaga - zwłaszcza przy grze na tak wielkiej mapie z 100 graczy. Bardziej mnie ciekawi jak wydajnościowo (i jakościowo) wypadnie konwersja na Xbox'a.