Wild West Online na pierwszym fragmencie rozgrywki
To MMO więc nie ma co nastawiać się na super grafikę i animacje.
Wygląda mega.. przeciętnie, żeby nie powiedzieć słabo. Może konkurować z Path of Exile i TESO w kategorii "najbardziej drewniane animacje". Next-gen, że hej!
Zgodzę się z kolegą wyżej, na pierwszych screenach gra wyglądała jakby silnik graficzny był żywcem wyjęty z gta V, jednak na gameplayu widać że może i graficznie gra przypomina produkt rockstara ale animacje już mocno odstają. Jak na tytuł który uzbierał takie fundusze, to póki co szału niema... mam nadzieje że gra nadrobi zawartością.
Silnik gry to ten sam silnik na którym działa Infestation: The New Z, nawet animacje postaci są te same. Parę linii kodu do interakcji z MPC`ami. :)
Pokolenie Minecrafta już narzeka tylko gdybyście zauważyli to na początku filmiku wyraźnie piszę na czarnym tle, że jest to pre-alpha.
Co do samej gry to od razu widać, że to będzie kolejna kaszanka w stylu DayZ czy też Playerunknown’s Battlegrounds.
To MMO więc nie ma co nastawiać się na super grafikę i animacje.
Jest to wczesna wersja więc nie dziwne że gra wygląda tak jak wygląda.... nie wiem czy nie byłoby lepiej gdyby kamera była za pleców bohatera tak jak w GTA V czy Wieśku. Mam tylko nadzieje że gra nie zostanie wiecznie w fazie beta. Liczę że jeszcze poprawią grafikę choć nie spodziewam się fajerwerków. Ale strzelanie wygląda na miodne
żescie się przypierniczyli do tych animacji i grafiki
nie wiem czy wiecie ale PR w większości MMO jest nastawiony na dużą ilość graczy, nie może to wyglądać jak gra z 2020 roku, bo oczywiste że nie wszystkim to pójdzie
zresztą wole mieć ciekawy świat+dużo ludzi z którymi można grać, a lekko koślawe postacie, niż super grafikę i animację jak z filmów, gdzie pójdzie to małemu procentowi graczy
jeśli pominąć animację i grafikę to sama mechanika uproszona na maksa co w dzisiejszych czasach na co pozwala teraz technika to spluniecie w twarz graczowi
Lokacje jakby żywcem wyjęte z serialu Westworld. Mi się podoba!
To samo pomyślałem. Właściwie to ciężko się nie oprzeć wrażeniu, że cały projekt ma zamiar skorzystać ze sporej popularności Westworld. Nie zdziwię się, jeśli gra zostanie udostępniona w 2018 akurat, kiedy wyjdzie drugi sezon.
Na screenach wyglądało sporo lepiej niż w ruchu. W oczy rzuca się przede wszystkim brak jakiejkolwiek fizyki i koszmarne, drewniane animacje (a także ich niewielka ilość). Są też akcenty, rzekłbym - komediowe: te pięści po bokach w trybie FPP :D. Grafiki nie chce się jakoś specjalnie czepiać, bo MMO przeważnie oznacza kompromisy, ale animacji nie jestem w stanie wybaczyć. IMO odstaje to mocno nawet od leciwego już przecież RDR.
Strzelam, że budżet musi być masakrycznie niski skoro pieniędzy zabrakło nawet na jakiś podstawowy mo-cap i licencje havoka ;-). Czuję, że ktoś chce "zarobić i się nie narobić" wykorzystując hajp na RDR2 ;-).
Czuję, że ktoś chce "zarobić i się nie narobić" wykorzystując hajp na RDR2 ;-).
Dobrze czujesz ;) Już sam fakt że oficjalnego gameplaya na youtube nie da się oceniać ani komentować powinien dać do myślenia.
https://www.youtube.com/watch?v=yw2_b-SRB7g
bardzo słabiutko to wygląda o tyle o ile grafika prezentuje się niezle to animacje wyglądają tragicznie.... coś ala war i pewnie ten sam skok na kase
Zapowiada się ciekawie jednak czekam na dalsze materiały,na ten moment ciężko stwierdzić co z tego będzie
pomijając fakt, że gra przeskakuje z widoku TPP na FPP, wyskakujące przed ekran pięści i ślimaczy bieg (wszystko to pewnie zostanie dopracowane w późniejszym etapie) o tyle system Fast Travel w grze MMO? Idealna recepta na to, żeby otaczający świat był pusty :)
Kurde, chcialbym zagrac w jakas fajna gre na Dzikim zachodzie ale single player, a tu jakas niedorobiona kupa mmo. RDR2 w tobie nadzieja.
O popieram, Gunlinger to bardzo fajna gra, ale przeszedlem z 3 razy i chcialbym cos innego.