Lords of the Fallen 2 dopiero w fazie koncepcyjnej. CI Games szuka partnera do ukończenia gry
To była do przewidzenia. Deck 13 odwalił 85% roboty przy LotF a City Interactive nie wie teraz co zrobić z sequelem. Osobiście kibicuję Deck 13 bo LotF była dobrą grą a The Surge jest jeszcze lepsze, i widać że sie w tym gatunku odnajdują. A co do CI Games- zawsze będę kojarzył ich z grami z magazynów za 9,99.
Opis pod screenem jest mocno mylący :)
Nie Polacy, tylko Niemcy, bo Lords of the Fallen zrobiło niemieckie studio Deck13 bodajże, a Gop oragniał temat jako project manager. Czyli nasi zlecili całość prac na zewnątrz, dodali do tego swój marketing i tyle. Już nie mówiąc o tym, że CI wylądowało w sądzie z Niemcami, bo pewnie były problemy z płatnościami :P
Gra wyszła przyzwoita bo Niemcy raczej nie fuszerują projektów zleconych za czyjąś kasę :) CI ma prawo do marki, ale możliwości i umiejętności/zespoły po swojej stronie, żeby to zrobić jak widać nie, ten news to potwierdza.
No, ale za to mają wielkie ambicje, to już coś :P
Tomasz Gop producent, główny projektant Lords of the Fallen 2 dla eurogamer:
"Pracowałem nad grą niemal dwa lata i wiem, że tytuł nie wyszedł jeszcze poza fazę koncepcyjną."
Źródło: https://www.gry-online.pl/newsroom/lords-of-the-fallen-2-dopiero-w-fazie-koncepcyjnej-ci-games-szuka-partnera-do-ukonczenia-gry/zd198c8
Nic dziwnego, że go wyje... wyrzucili.
@UP, a co miał sam robić grę? Bo na te lebiegi z CI to nie miał pewnie co liczyć. A co do newsa: niech lepiej sprzedadzą prawa do marki, bo zrobią gówno a nie dobrą grę.
Gop to zdolny i pomysłowy facet, którego koncepcje gry są jak najbardziej możliwe do realizowania ale jak trafia do studia, które musi ucinać i korygować jego pomysły żeby w ogóle powstał jakiś twór, bo sobie nie radzą to nic dziwnego że potrzebują partnerów a Gop niepotrzebnie się męczy wśród tych partaczy...Jego wizje nie są dla Ci Games.
Szuka kogoś kto zrobi sporo za nich, tak jak było to w przypadku Deck13 w pierwszej odsłonie. Wyszło to grze na dobre. Ważne by CI nie robiło tego samo.
2 lata pracy nad faza koncepcyjną??? To faktycznie sie nie dziwie, ze og wywalili, przeciez w LoF nie było ani wielkiego świata, ale skoplikownego uniwersum, ani niesamowilej fabuły.Nad czym oni pracowali te 2 lata nad przeciwnikami i bossami, torche dlugo im to zajelo...
Kontynuacja LoTF'sów nie była ich priorytetowym projektem więc te dwa lata nie oznaczają, że wszyscy siedzieli i dzień w dzień dłubali tylko nad tym. A jeśli chodzi o uniwersum, lore itd. to LoTF akurat miało tego w sobie pełno tylko nikt tego nie szukał i moło kto zauważył :v Ogarnij sobie na YT na kanele Przegrani Archiwum jak Tomek Gop sam gra w jedynkę i omawia wiele aspektów gry i tym ile pracy było w to włożone...
Chociaż chciałbym zobaczyć sukces kolejnej polskiej firmy, jakoś nie mam żadnych pozytywnych odczuć co do CI.
W miarę dobrze wspominam Art of Murder i Combat Wings ale było to mniej więcej w 2005-7r.
Lords of the Fallen było dość specyficzne, nie powiem żeby była to zła gra (zwłaszcza, że zapłaciłem jakieś 40zł za boxa z kluczem steam), jednak jeśli jednego dnia grało się w serię Souls i po chwili przesiadało na LotF, czuć było braki w rozgrywce.
Chociaż tu więcej zasług przypada D13, a nie CI.
W ciągu dwóch lat? Gość albo jest taki pewny siebie, albo nie nauczył się niczego po ostatniej wtopie i znowu będzie popędzał byleby zarobić cokolwiek.