Płaski fotorealizm, głębokie audio - gramy w Get Even
No w końcu dajecie coś na czasie, tak powinno być zawsze, jest premiera, jest materiał.
no wrescie robicie materialy na czasie wychodzi gra recenzja tak powinno byc zawsze a nie ze robicie material jakis 2 tygodnie wczesniej gadacie jakeis pierdoly ktore maja malo wspolnego o grze a potem nie robicie rzetelnej recenzji bo juz gre niby omowiliscie
Nie wiem czy to przez tą rozwalającą oczy jakość, w której wspaniałomyślnie pozwalacie oglądać Wasze materiały za darmo, ale graficznie ta gra wygląda jakby była robiona w 2008 roku (co najwyżej). Nie wiem o co halo z tą całą "fotogrametrią". Jak dla mnie wstawianie prawdziwych zdjęć do gry zamiast tekstur to relikt przeszłości. Zawsze wyglądało to tragicznie po zbliżeniu się do takiej tekstury, może w Get Even ten problem już nie występuje bo obecne komputery pozwalają na wstawianie tych zdjęć w kosmicznej rozdzielczości, ale jak sam Arasz zauważył - wygląda to strasznie płasko i wysoka rozdziałka nic tu nie pomoże.
Fotogrametria to nie wstawianie zdjęć do gry, tylko tworzenie siatek i tekstur na podstawie fotografii prawdziwych przedmiotów. I nie jest to przeszłość tylko przyszłość branży gier:
W "Zaginięciu Ethana Cartera" i "Star Wars Battlefront" wygląda to świetnie.
Cóż, dzięki za sprostowanie.. niemniej w takim razie jak wytłumaczyć problemy z "płaską trawą" czy "dziurą w ścianie" o których wspominał w materiale Arasz, skoro również siatki obiektów 3D są budowane w oparciu o zdjęcie? Nie jestem specem w tych tematach, ale wychodzi na to, że albo Arasz coś pokręcił, albo ta technologia nadal wymaga dopracowania...