Mikrotransakcje w Two Worlds II – za kilka dolarów kup ulepszenia broni lub trochę złota
Bardziej żenującej rzeczy już nie mogli wymyślić.
Fajnie tak do kilkuletniej gry dać mikrotransakcje. Czekam na remaster Mario z NES-a oraz dołączone mikrotransakcje do niego.
Piękne. Wyszedł ostatnio dodatek myślę "Trochę późno ale w sumie ok" teraz wchodzę na gry-online i aż nie wierzę w głupotę studia. W nowych grasz nastawionych na singla to już skur.... ale do tak starej gry?
Świetna promocja dodatku.
Najlepsze jest to, że dodatek jest niemożliwie wprost mierny. Poziom Raven's Cry. Kupiłem za 30zł i żałuję, nie ma żadnego startu do przyzwoitej podstawki i jeszcze lepszego DLC z piratami. Chyba nikt ze starej ekipy Reality Pump nie został w zespole, bo to co tworzą to dramat.
Jak chcecie rzucić okiem to tutaj mam gameplay z pierwszych 20 min. Mam nadzieję, że wyleczy was z ewentualnego zakupu.
https://youtu.be/Z5tcAXzWNEQ
Mikrotransakcje to nieśmieszny żart. Zwłaszcza, że gra to totalny samograj.
Usunąć konsolę kodów, by dać kody jako mikropłatności... Że oni jeszcze nie upadli.
Fajnie tak do kilkuletniej gry dać mikrotransakcje. Czekam na remaster Mario z NES-a oraz dołączone mikrotransakcje do niego.
A tak na prawdę to czy ma to jakiś sens? Średnia graczy to ok 100 osób. Raczej na tym nie zarobią, co najwyżej stracą w oczach graczy.
Bardziej żenującej rzeczy już nie mogli wymyślić.
Jak to się zwróci będę w szoku.....
Tym bardziej, że pewnie byle edytorem czy to tekstu na savach czy pamięci bezpośrednio w grze i tak można uzyskać ten sam efekt co wcześniej konsolą :P
Pracownicy tego studia są wyjątkowo głupi szkoda ich czasu na wprowadzenie takich rzeczy do gry skoro i tak nikt tego nie kupi, szkoda ich czasu.
W TW2 na Steam gra pewnie z piec osob, nie wiem w jaki sposob planuja na tym zarobic.
Bzdura. Ma ją więcej osób bo bywała w różnych bundlach. Inna sprawa ile osób w nią gra obecnie.
Prawie nikt nie gra, ostatni rok średnia oscyluje przy 100 graczach http://steamcharts.com/app/7520
Wygląda jak skok na kasę tuż przed zamknięciem projektu, bo nie opłaca się go utrzymywać, co w sumie nie jest do końca skokiem na kasę :-)
Gra nawet nie była wypuszczana w bundlach, tylko obie części byly rozdawane za darmo praktycznie wszędzie.
Bardzo słaby tytuł, wątpię żeby ktoś kupił samo DLC, a co dopiero użył mtx.
Hehe oni chyba za wszelką ceną chcą splajtować by się uwolnić od tak beznadziejnego wydawcy jakim jest TopWare. Dodanie mikrotransakcji do 7-letniej gry to dobry krok. Póki co jeszcze im się to nie udało, chociaż było już tuż, tuż... Co do Two Worlds II to ograłem podstawkę wraz z pierwszym dodatkiem, kilkadziesiąt godzin spędziłem też w multi i w sumie nie wiem czy chcę zobaczyć co udało im się wysmażyć. Nie po Raven's Cry. A po premierze pierwszego dodatku do TW2 wydawało się, że wszystko jest na dobrej drodze byśmy mieli studio będące odpowiednikiem Piranha Bytes. Też składające się z 30 osób i produkujące dobre action RPG zważywszy na wielkość ekipy oraz budżet. Najpierw było odejście Mirosława Dymka, potem większość ekipy odeszła do krakowskiego oddziału CD Projekt RED.
A tak w ogóle to wreszcie pojawiły się pierwsze gameplaye na YT: https://www.youtube.com/watch?v=Z5tcAXzWNEQ
No to zrobili Raven's Cry, a teraz Call of the Tenebrae. Nawet jeśli dodatek nie okaże się crapem (ciekawe czy będzie recka na GOLu) to marketing, a właściwie jego brak sprawią, iż kupią go może dwie osoby na krzyż.
Polska gra ? Jasne. Co to za Polacy jak nie wiedzą jak się mówi i pisze po Polsku.
Ty to już w ogóle, skoro nie wiesz, że przymiotniki utworzone od nazw narodowości (polski, hiszpański, włoski, polsku, hiszpańsku, włosku, japońsku etc.), pisze się z małej litery.
Bez przesady z tym patriotyzmem.
Usunąć konsolę kodów, by dać kody jako mikropłatności... Że oni jeszcze nie upadli.
No to sobie zrobili reklamę przed dodatkami ciekawe kto je po takich super krokach kupi. Ja podziękuję pazernikom mówię dla zasady NIE.
Już sam nie wiem jak reagować. Śmiać się, czy płakać? A może jedno i drugie?
EDIT Mam tylko nadzieję, że ta aktualizacja nie trafi do wersji na GOGu.
Jak ktoś będzie chętny to skorzysta, nie widzę problemu.
Gram w jedynke teraz poraz nie wiem ktory ale znowu gram. Pierwsza cześć ma cudowny wyglad plecaka (inventory) super latwo manewrowac, gdzie w 2 czesci zalewa mnie krew, wyglad nowego plecaka (inventory) . W dwójce cudownie za to zrobiono z magia to jest plus, oraz moim zdaniem 2 ma super optymilizacje, gra zasuwa na lapku gdzie w 1 musialem zjechac z detalami oraz rodzielczoscia.
Dobra TopWare ! Przekonaliście mnie by nie kupować tego dodatku ! To jest jakieś nieporozumienie, chyba..
Piękne. Wyszedł ostatnio dodatek myślę "Trochę późno ale w sumie ok" teraz wchodzę na gry-online i aż nie wierzę w głupotę studia. W nowych grasz nastawionych na singla to już skur.... ale do tak starej gry?
Świetna promocja dodatku.
Szkoda takiego ruchu, z TW2 mam bardzo dobre wspomnienia i mimo wszystko nadal chętnie sprawdzę dodatek.
Dziwne pomysły doprawdy.
Najlepsze jest to, że dodatek jest niemożliwie wprost mierny. Poziom Raven's Cry. Kupiłem za 30zł i żałuję, nie ma żadnego startu do przyzwoitej podstawki i jeszcze lepszego DLC z piratami. Chyba nikt ze starej ekipy Reality Pump nie został w zespole, bo to co tworzą to dramat.
Jak chcecie rzucić okiem to tutaj mam gameplay z pierwszych 20 min. Mam nadzieję, że wyleczy was z ewentualnego zakupu.
https://youtu.be/Z5tcAXzWNEQ
Mikrotransakcje to nieśmieszny żart. Zwłaszcza, że gra to totalny samograj.
Jeśli to nie będzie miało żadnego wpływu na gre to zwisa mi to. Lecz jeśli nagle okaże się że mniej kasy będzie u przeciwników czy spadnie szansa na zdobycie lepszego sprzętu i gracz będzie zmuszony do korzystania z tego sklepiku by ukończyć gre to niech ich szlak. A poza tym jeśli chodzi o ten nowy dodatek, brak polskiej wersji językowej w grze robionej przez Polaków to jest skandal. To jest ich zas...y obowiązek. Mam nadzieje że Polska wersja pojawi się w najbliższym czasie w przeciwnym razie kij im w oko.
Pojawi się tak samo jak w Raven's Cry. Omijać.
Nie niech się ogarną i zrobią w końcu TW3, życie pokazało, że nie trzeba być mega koksem finansowym by zrobić dobrą i ciekawą grę. Liczą się pomysły i umiejętności :P
@'wilk ' - I w tym sęk. Po tych całych zawirowaniach, po Raven's Cry i dziwacznej decyzji o zrobieniu dodatków do 7-letniej gry oraz po tym co jest tematem powyższego newsa ciężko uwierzyć, że jest w tym studiu ktoś z pomysłami i umiejętnościami. Założę się, że niejedna grupa modderska (chociażby SoulFire twórcy Dziejów Khorinis) zrobiła te dodatki lepiej niż obecne Reality Pump.
O ja je*ie. Inaczej się tego nie da skomentować.
Branża gier wciąż mnie zaskakuje.
Żenada.
Chyba zapomnieli że istnieją trainery i cheat engine...mikrotransakcje w multi mogą siedzieć, ale w moją własną grę singlową będę grał na zasadach które mi się spodobają, czy za takie rzeczy jak gold czy dropy kiedyś nie odpowiadał poziom trudności?. Nawet Deus Ex wprowadza mikrotransakcje do singla. Chyba naprawdę się poprzewracało w głowach twórcom ostatnio. Polskie studio, ale za taką akcję życzę bankructwa.
Zobaczymy, jakie nowości przyniesie ze sobą kolejny dodatek, Shattered Embrace
Właśnie trwa zbiórka pieniędzy na ten dodatek
To powodzenia z takim zachowaniem.
Gta 5 two world edition, w tak two zabroniło modowania, zaraz będzie powrót automatów, zapłacę 5k za porządnego kompa, 200 stówy za grę i jeszcze będę musiał co godzinę płacić twórcom 5 dolców by móc grać dalej w grę singleplayerową rpg
Z ciekawości wszedłem na stronę Reality Pump i dawno się tak nie uśmiałem.
Od maja 2015 roku Reality Pump jest oddziałem Topware Interactive AG. Aktualnie Reality Pump jest jednym z najbardziej doświadczonych producentów gier w Polsce i z każdą kolejną produkcją udowadnia swoje umiejętności.
Buahahahahaha...
Teraz trwa chyba najgorszy okres dla graczy od powstania zbroi dla konia
take-two blokuje mody w gta
two worlds dostaje mikrotransakcje po 6 latach z czapy
Bethesda wprowadza własną platformę z płatnymi modami
Plus to co ostatnio paradox interactive wyczynia jest hańbą, tuż przed wyprzedażami steam podwyższa ceny swoich produktów nawet o 50%, dodatkowo wydają chamskie, beznadziejne i drogie dlc.
To trochę wygląda jak jednoczesna chęć wyciągnięcia jak największej ilości pieniędzy na szybko oraz eskalacja wielu chytrych sztuczek jednocześnie. Dobrze, że wciąż na rynku gier istnieje gigantyczna konkurencja dzięki której nie można powiedzieć, że takie zachowania są normą.
A co do tej biednej gierki i kolejnej nieudolnej próby dojenia nas poprzez żenującą próbę blokowania konsoli i "zmuszania" do rzekomego zakupu golda,"expa"? i innych,
drodzy developerzy :
"Pocałujcie nas w d..ę!"
Na szczęście są jeszcze trainery które z łatwością pozwalają ominąć wasze żenujące utrudnienia w dostępie do ułatwień(konsola) a tym samym wasz jeszcze bardziej żenujący sklep.
Zwykłe kody za gotówkę. Nie widziałbym w tym nic złego (kody to zło psujące rozgrywkę). Niestety jak już to zauważył autor newsa na takie rzeczy można sobie pozwolić wtedy, gdy gra jest połatana...
To samo macie w Football Manager. Chcesz oszukiwać, to płać... :)
Ale co oni sobie mysleli? xD
Zadna decyzja sie kupy nie trzyma, jeszcze takie Unity to zrobilo to na premiere kiedy w gre faktycznie ktos gral. Dick move, ale przynajmniej mialo to sens zeby jeszcze wydoic z graczy troche wiecej.
Tutaj do martwej gry sprzed stulat wydaja jakis solidny dodatek w ktory malo kto zagra + przypominaja o sobie graczom w negatywny sposob (no bo tylko o to moze tutaj chodzic, trzeba miec poprzestawiane w glowie zeby pomyslec ze ta gra moze tak na siebie zarobic) za co juz dostali ciegi na steamie... Jezeli oto chodzi to sie udalo, na reddicie juz skrzecza, a ten spasiony bufon w okularach i rekawiczkach juz zdazyl zrobic filmik.
Ja bym bardziej upatrywał formy testowania mechanizmu niż realną próbę zarobku.
Coś jak Vulkan, który miał trafić do wszystkich gier z serii Serious Sam.
Prawie 7letni fajny klasyk (choć pierwsza część lepsza była - nie było sztywnego podziału bron - skille) kosztujący dziś 20€, DLC nowe do niego 10€, SP 40€, mikropłatności w grze, kastracja z funkcji nieraz niezbędnej do przejścia gry... Chyba ich ostro powaliło. Oto przykład co pazerność robi z ludźmi i tą branżą. Zerowanie na sentymencie, zniszczenie gry aby z niej więcej wydusić bo nie umie się nic nowego dobrego zrobić... Porażka.
Studio realizuje nowy dodatek do gry 7 lat po premierze podstawki. Wiadomość, która miała pojawić się z okazji Prima Aprilis, jest publikowana 2,5 później. Ewidentnie mają problem z zegarkiem :D
Obejrzałem jakiś gameplay na YT max detale i gra wygląda niedzisiejszo - mimo ponoć odświeżenia - na te czasy już za biednie jak dla mnie...