Assassin's Creed: Origins na Xbox One X nie działa w natywnym 4K
Kiedy te osły zrozumieją, że gracze chcą 1080p 60fps, a nie tego badziewnego 4K? Sam chętnie kupiłbym konsolę, ale gdy widzę w jaką stronę podążają ich producenci, to mi się odechciewa.
Digital Foundry po rozmowie z Ubi potwierdziło że wersje na PS4 Pro i XOX są identyczne, w tej samej rozdziałce. Znając życie większość multiplatform pójdzie w tą stronę bo nikomu nie będzie się chciało optymalizować gry 2 razy. I to tyle jeżeli chodzi o sens dopłacania do Scorpio
a na pc wyjdzie za dwa lata pobugowany i td
Kiedy te osły zrozumieją, że gracze chcą 1080p 60fps, a nie tego badziewnego 4K? Sam chętnie kupiłbym konsolę, ale gdy widzę w jaką stronę podążają ich producenci, to mi się odechciewa.
Nie widziałem żadnej gry nawet w 4k na ultra, która być choć trochę zbliżyła się do jakości grafiki z filmu choćby w 720p, rozdzielczość nie jest determinantem jakiejkolwiek jakości.
Ja mam podobnie, ale mam też wielu znajomych, którym w ogóle nie przeszkadza 30 klatek i gra im się bardzo dobrze, więc podejrzewam, że część graczy tego chce, ale są tacy, którym to obojętne.
Poza tym nie da się ukryć, że na większym TV, szczególnie w wyższej rozdzielczości wygląda to o niebo lepiej.
Nie licz nawet na 1008p/60FPS. Tabletowy Jaguar zobowiązuje ale chyba do 30fps. Procesor w tej generacji konsol to porażka taki pentium G4560 miażdży ten szrot od amd a kosztuje tylko 250zł. Połaczenie takiego G4560 i gpu z one x robiło by robotę że 1008p/60fps było by do osiągnięcia a tak to można na tym jaguarku tylko podziwiać dropy w grach
Przeczytaj dokładnie to nawet nie jest 1440p :D
Przeczytałem dokładnie artykuł eurogamer i pisze że to natywne 2160p. To i tak świetny wynik jak na sprzęt za taką cenę. Większość tu komentujących pewnie takiej rozdzielczości nigdy na żywo nie widziało a co dopiero 4k.
Ależ jak to? Przecież niedawno był news, że ta sama gra działa lepiej na Xboxie X. Teraz nagle lepiej działa na pecetach ? :D Poważnie ? Zatem słowa o mocy porównywalnej do GTX'a 1070 okazały się kłamstwem, bo ta karta bez problemu poradzi sobie w (natywnym) 4K i 30 klatkach w każdej istniejącej grze.
stwierdzono, że na konsoli Xbox One X produkcja zdaje się działać lepiej niż na PC
Czyli prościej mówiąc Ubisoft specjalnie, spierdol.. wersję na PC, bo im Microsoft podrzucił trochę $, co za czasy, dobrze, że mam świadomość, że WSZYSTKIE gry tego gówniane studia to kaszanki.
Robią z gęby cholewę...przecież to oczywiste, że konsole nie udźwigną jeszcze natywnie 4K. Może następna generacja.
A ja tymczasem czekam na Voltę i 4K w 60 FPS'ach fanboye konsol.
Hehe tyle z czarowania Spencera. Żadna multiplatforma nie będzie odstawać od PS4Pro.
Będą. To, że nie ma 4k nie oznacza, że jest równa z pspro. Nowy Xbox jest mocniejszy, więc napewno znajdziesz różnice.
Ale nie na tyle duże jak to Spencer mówi. Zresztą jeszcze konsola nie wyszła, a już jedna z multiplatform, którą zapowiadali na konferencji będzie tak samo wyglądać na obu platformach.
Jestem pewien że ten sam Assassin na Pro będzie działał tak samo, 2k natywne, 4k skalowane. No niestety nic nie może działać lepiej niż na Pro, Sony ma za duży udział w rynku i nie pozwoli sobie na to by ich konsola odstawała. Patrzcie chociażby na ich deal z Bungie, wszędzie będzie 30fps na konsolach w destiny 2 chociaż Scorpio spokojnie uciągnęłoby 60fps. Takie prawa rynku. MS ma coraz słabszą pozycję.
Otóż to. Nawet gdyby XoX był rzeczywiście taki mocny to i tak grafika by była równana w dół. Sony by nigdy nie pozwoliło, żeby 60mln użytkowników PS4 grało w znacznie gorszej jakości.
Nie, to tak nie działa, ograniczeniem jest procesor Jaguar, który jest zarówno w Xbox X jak i Pro, do uzyskania wyższych rozdzielczości, gdzie nie liczy się już tak moc obliczeniowa CPU potrzebna jest moc GPU. Ta jest mocniejsza w nowej konsoli Microsoftu ale to CPU właśnie ogranicza wyższą ilość FPS a nie GPU.
"NAJPOTĘŻNIEJSZA KONSOLA NA ŚWIECIE"...... a tu taki kij z 4k, nie działa w natywnym.
Nie zmienia to faktu, że jest najmocniejsza. Gracze już wszystko wiedzą, nawet gdy konsola jak i gry na nią jeszcze nie zostały wydane.
No chyba jaja sobie robisz.....
"delikatne rozmyte tekstury)" Czyli nadal to co było. Zamiast obrazu ostrego jak żyleta rozmyte tekstury, dużo blooma, blura, hdr, oślepiające błyski aby zatuszować słabe tekstury, brak AI i fizyki.
Może następna generacje to będzie skok.
MS: Staliśmy nad przepaścią, dzięki naszej nowej konsoli XBOX zrobiliśmy ogromy krok na przód w kwestii wirtualnej rozrywki.
Nie zapominajcie że produkcję Origins rozpoczęto "na równi" z ac black flag...
No to chyba mamy porażkę ; /
Porażką jest to że, jak ktoś wyżej napisał, twórcy tych nowych super konsol idą w nikomu niepotrzebne 4K zamiast dać grającym na konsolach stabilną płynność i wysoką jakość tekstur, różnych detali itd. Jasne, rozdzielczość też wypływa na jakość obrazu... ale mam 2017 rok, jakieś 3,5 roku trwania 8. generacji konsol, która miała wejść z grami na wyższy level. A mam wrażenie że zamiast piąć się w górę to idzie pod skosem.
Poza tym to już kwestia logiki, po cholerę tak promować 4K, po co ściemniać w zapowiedziach że "true 4K" a i tak nic z tego nie ma. Tak było z PS4 Pro które okazało się co najwyżej skalować rozdzielczość (przynajmniej w tych bardziej wymagających sprzętowo grach) a nie ją faktycznie wyświetlać, tak samo będzie z tym całym X1X, że pozwolę sobie tak skrócić.
Digital Foundry po rozmowie z Ubi potwierdziło że wersje na PS4 Pro i XOX są identyczne, w tej samej rozdziałce. Znając życie większość multiplatform pójdzie w tą stronę bo nikomu nie będzie się chciało optymalizować gry 2 razy. I to tyle jeżeli chodzi o sens dopłacania do Scorpio
Przecież to jest nawet logiczne. Ewentualnie będą jakieś pojedyncze przypadki. ( najprawdopodobniej exy)
Ja generalnie śmiałem się na konferencji Microsoftu jak na początku mówili o natywnym 4k a zaraz potem był slajd o ubesamplingu odrazu było wiadome że natywne 4k tak nie istnieje. Natywne 4k na tej generacji konsol się nie wydarzy, ten sprzęt jest po prostu na to za słaby, checkerboarding 4k to nie jest natywne 4k i nigdy nie będzie. Owszem jest to bardzo fajna technika ubesamplingu która z daleka na dużym TV się sprawdza. Ale ciśnięcie rozdzielczość nadal mając 30fps dla mnie jest nieporozumieniem.
Wlasnie Watch Dogs 2 na Pro 1800p i detale takie jak z Ps4 czyli sredniawe i to mnie boli w Pro ktore posiadam ze daja wieksza rozdzalke a detale dalej ala jak z ps4 zwyklego troche czasem lepsze , sam posiadam Pc na Xeonie z gtx 970 i w multiplatformach gra mi sie na nim poprostu lepiej bo sam sobie ustawiam grafike jak chce. Nowy Tomb Rider na ps4 pro mial mozliwosc zmiany miedzy 3 setupami ale to tylko jedna gra , myslalem ze tworcy pojda tym sladem , np taki Battlefield 1 dzala na pro w 1440p + i detale wysokie zazwyczaj cos tam srednie fps oczywiscie stabilniejszy niz na zwyklym ps4 ale dalej czasem spadnie w okolice 50 fps albo nizej bo czasem zadko bo zadko ale jestem czasem w stanie wyczuc spadek :( a jakby dali mozliwosc ustawienia 1080p napewno fps byly stabilniejszy , bo mimo ze jaguar slaby to i tak 500mhz podkrecony
Normalnie bym napisał: "O co za różnica, skoro na XOX gry i tak wyglądają świetnie - vide AC: Origins czy Anthem - i komu tak na prawdę to 4K jest potrzebne do szczęścia?".
Tym co mnie powstrzymuje, jest cena XOX, za którego - wedle aktualnych informacji - przyjdzie nam zapłacić 499 dolarów, czyli o ok. 100 więcej, niż kosztuje PS4 Pro. Skoro XOX odpala Anthem w szachownicowym 4K i 30 FPS, to mam rozumieć, że PS4 Pro nie osiągnie nawet tego? A jeżeli osiągnie, to na ciul mi droższa konsola i to jeszcze z mniejszą biblioteką gier? MS nie ma chyba nawet żadnego exa na swoją maszynkę.