Hearts of Iron IV świętuje pierwsze urodziny darmowym DLC, dodającym między innymi polskie głosy jednostek
Tego jeszcze nie było Polscy żołnierze dostali Polskie głosy jak DLC, a to przedtem mieli głosy Niemieckie, Rosyjskie czy ich w ogóle nie mieli?
Dobra gra, ale niestety kilka błędów które sprawiają, że dla mnie rozgrywka jest frustrująca.
Po pierwsze AI dalej nie potrafi przeprowadzić desantu. Po roku od premiery AI po prostu tego dalej nie potrafi. Takie UK czy USA będzie desantować w Europie czy Azji po 1-4 oddziały raz na kilka tygodni, ty je łatwo niszczysz i AI pozbywa się całej puli manpowera.
Po drugie AI odwala "węża". Jak przypadkowo uda im się przebić na froncie kilkoma jednostkami to będą one zwykle zasuwać przed siebie nie zwracając uwagi na nic. Ty już załatasz dziurę, odetniesz im przez to zaopatrzenie ale co tam, będą zasuwać przed siebie tak długo jak tylko się da. Postem zostaje za nimi taki właśnie wężyk ich terenu który musisz zająć, dobić te kilka jednostek (bez zaopatrzenia to i tak tylko formalność) i gotowe.
Tak HoI4 jak i Stellaris mimo wielkiego potencjału są zniszczone przez głupie błędy. W Stellaris całość walk polega na zrobieniu doomstacka (po prostu robimy jedną gigantyczną flotę), bo nie ma kar za zgromadzenie za dużej ilości wojsk (a takie kary są w HoI4 czy EU4 dla wojsk lądowych jak i morskich). Oprócz tego AI jest kompletnie głupie. Załóżmy, że Upadłe Imperium wbiło się do ciebie wielką flotą której nie dasz rady zatrzymać. Wysyłasz jedną korwetę do ich układu i cała ich potężna flota zawróci żeby walczyć z jedną korwetą, bo AI oczywiście też robi jeden wielki doomstack i nie potrafi podzielić floty w takim wypadku.
@alchemiakr
Oczekujesz, że w grze w której są setki państw żołnierze każdego państwa będą mieli nagrane kwestie w swoim języku?
Gra Polską w Hearts of Iron IV nie należy do prostych
Chyba żartujesz. ;-)