Argo - 22 czerwca ukaże się darmowa taktyczna strzelanka autorów Arma III
Miałem okazję pograć i mogę powiedzieć że jest w porządku:)
Oczywiście trzeba współpracować, jest taktycznie. Mam problem jednak z rzeczą która również trapiła Armę - słabe efekty strzałów z broni, tzn. nie są one mięsiste, na przeciwniku nie widać tego że oberwał serią.
Wiem wiem, może to bardziej realistyczne, jednak to jak to jest zrobione chociażby w Playerunknown's Battleground jest o wiele przyjemniejsze w obyciu.
Grałem jednak w dość wczesną wersję i w finalnej mogło to ulec zmianie, a skoro za free to aż grzech nie spróbować.
Ostatnio para idzie w nie moje gwizdki tutaj. MP, Jets... Są to kwestie niebywale mi obojętne. No cóż. I tak mam długą przerwę techniczną od Army.
Darmowa gra bez mikropłatności to ostatnio rzadkość, a w dodatku zapowiada się ciekawie. O ile mi pójdzie to wypróbuje :).
Trzymam kciuki za ten projekt. Liczę, że rozgrywka nie będzie tak toporna jak w innych strzelankach, które celują w realizm. Toporność a realizm to nie jest to samo i tylko czekam, aż któremuś deweloperowi uda się to rozróżnić. To będzie oczywiście wymagało dopieszczenia silnika Army do warunków luźniejszego konfliktu zbrojnego. Mam nadzieję, że nie będzie to jedynie przeniesienie rozgrywki z tej gry do innych, bardziej przystępnych realiów.
Kolejna sieciowa strzelanka za którą wszyscy trzymają kciuki... a ja jestem pośród nich. Chyba wstrzymam się jeszcze z zakupem Playerunknown's Battleground