Czarne chmury nad serią Hitman - zwolnienia w Io-Interactive
A nie mieli ich sprzedawać? I tak z ciekawości zapytam: po co wam te "aktualizacje newsa" ? (bez złośliwości)
Nie dziwię się po skoku na kasę jaką wykonało to studia szatkując Hitmana na kawałki jakoś mi ich nie żal.. tzn studia jako takiego bo ludzi którzy tracą pracę oczywiście tak no ale można powiedzieć że ,, cierp ciało coś chciało "
Skoku na kasę? Może. Ale wyszło to wszystkim na lepiej. Hitman 2016 to najlepsza odsłona z serii. Wolisz mniej dopracowaną grę, ale szybciej? Idź do EA. Io Interactive to świetna firma, która nadal wspiera Hitmana pomimo trudności.
Najlepsza odsłona jest z najlepszą fabułą, a ta odsłona ma słabiutką. Nie wiem, może ktoś lubi 10 razy przechodzić to samo, ja nie.
Pierwszy raz chyba dałem użytkownikowi kaszanka "+". Cięcie gry na kawałki to najgorsze co może być. To ja już wolę Absolution niż to coś. Przynajmniej dali możliwość zakupy całego sezonu.
Efekt dzielenia gry na parę części zamiast wydać raz a porządnie. Przynajmniej tak suponuje. W końcu, sam nie kupiłem tej gry póki co głównie z tego powodu.
Szkoda ale i tak liczę na 2 sezon hitmana.
Jak mają robić takie Hitmany jak ten ostatni to niech nie robią ich wcale. Może to nimi wstrząśnie i zrobią coś godnego tej serii a przynajmniej coś z fabułą a nie pociachane, nudne nie wiadomo co. Mnie do tej gry zraziła jedna rzecz strzelam w głowę celowi on pada po czym magicznie zmartwychwstaje za chwile wstaje z gleby i ucieka :D Zwolnienia jak najbardziej zasłużone po czymś takim.
Szatkowanie gry się nie sprawdziło? W czasach preorderów i DLC? Niemożliwe.
Ogólnie to szkoda - dla mnie studio legenda, najlepszy był H2, przeszedłem wszystkie misje z "osiągnięciem" Silent Assassin. Bardzo podobało mi się też niemal zupełnie zapomniane Freedom Fighters. K&L był ok.
Jeden z przykładów na to, że to nie zawsze jakość gry, lecz debilna polityka wydawnicza może daną grę zabić. A wraz z grą być może i serię oraz producenta...
Wszystko fajnie co tu wypisujecie, ale mam wrażenie że decyzja o epizodycznej formie dystrybucji nie wyszła od dewelopera, tylko wydawcy, czyli Square Enix. Jakoś nie chce mi się wierzyć, żeby IO na tym zależało, raczej SE miało już dość czekania i inwestowania hajsu, więc wymyśliło taką a nie inną formę dystrybucji. Być może się mylę, nie śledziłem tematu bardzo dokładnie, ale czynnik ekonomiczny był tu raczej decydujący.
Hitman to nie gra typu The Walking Dead czy Life is Strange, aby ją dzielić na epizody. Hitman 2. To był dla mnie hit i ta muzyka...