Mages of Mystralia | PC
PLUSY:
-Świetny klimat,
- Grafika na wysokim poziomie,
- Jakość dźwięku,
- Przyjemne misje poboczne,
- Super optymalizacja.
MINUSY:
- NIe zauważyłem żadnych.
Kto nie grał, powinnien gra jest naprawdę super.
Dobra gra, ale słaba optymalizacja jak na poziom graficzny - może wypuszczą jakiegoś patcha szybko.
Bardzo przyjemna gra z licznymi możliwościami z użyciem magii. Śliczna grafika, miejscami wymagająca walka, sporo pomysłów z bossami i znajdziek. Przyczepiłbym się do braku jakiegokolwiek dubbingu - niezbyt trawię to budżetowe rozwiązanie, gdzie słychać tylko "oh" "aaaa" "uuu".
Całkiem fajna gra rpg akcji,mocno zrecznosciowa.Grafika taka bajkowa ale na wysokim poziomie.Fajna muzyka,ciekawa fabuła,swiat i misje poboczne.Sporo mozliwosci w rozbudowie 4 podstawowych czarów.Minusy to brak voice-actingu tylko jakies pomrukiwania.Troche zbyt wysoki poziom trudnosci podczas starc,zwłaszcza z niektórymi bossami przez co gry nie ukonczyłem.Ogolnie warto zagrac.
Gra niby przyjemna, ale wad jej nie brakuje.
Najbardziej wyróżnia się dość złożony system magii... którego potencjału nie wykorzystano. Masa kombinacji, a większości nie użyłem wcale albo raz przy jakiejś pobocznej zagadce.
Fabuła nudna jak flaki z olejem. O bohaterach ciężko powiedzieć cokolwiek. Grafika niby miła dla oka, ale to dzięki jej prostocie i żywym barwom (w sumie idealne rozwiązanie dla baśniowego indie w 3D).
Świat zwiedza się przyjemnie. Lokacje są różnorodne i nawet ciekawe. Zagadkom też nie mam nic do zarzucenia. Na plus mogę też zaliczyć monstra. Bossowie są całkiem fajnie zrobieni, a i wśród zwykłych mobów znajdzie się kilka oryginalnych.
Aha, i brakowało mi jakiegoś dziennika zadań.
Przejście zajęło mi około 11h.
Mieszanka klasycznej Zeldy (eksploracja, walka, nowe możliwości eksploracji w miarę odblokowywania nowych czarów) i Magica (budowanie czarów). Jak ktoś lubi takie gry to czemu nie, mi się nie spodobała. Fabuła nie wciąga, klimatu brak.