Overwatch – rocznica premiery i darmowy weekend
Rok gry w Overwatch i nadal gra mi się całkiem przyjemnie. Biorąc pod uwagę fakt nieustannych aktualizacji wprowadzających nowe wydarzenia mogę śmiało stwierdzić, że gra jest warta swojej ceny. Jednak produkcja nadal posiada pewne niedociągnięcia, które są wynikiem ciągłych zmian. Dodatkowo w okresach między wydarzeniami może wkraść się delikatna monotonia, ale twórcy walczą z tym dodając więcej trybów, map i bohaterów. Ja trzymam kciuki za dalsze, owocne lata produkcji.
Gra ma zdecydowanie zbyt malo zawartosci (i zbyt wolno dochodza nowe rzeczy), aby przyciagnac na dluzej.
a pomyśleć że wystarczyło dodać kampanie na 4h i nagle płacz o zawartość zostałby wyeliminowany a no i jeszcze tak season pass za dwie stówki i pewnie sprzedaż byłaby nie na 30 tylko na 50milionach...
Nie grałem już chyba z 1,5 tygodnia (jak nie więcej), ale to akurat zasługa Preya i CIV 5. Jak będzie nowy event na pewno zajrzę (może i wcześniej rozgrzać się), bo akurat eventy Blizzard robi naprawdę fajne, a tryby PvE jak w Halloween czy Powstaniu to mistrzostwo.
Tylko tak jak Pan Mwa Haha Ha Ha powiedział - zbyt wolno dochodzą nowe rzeczy. Ile to Kaplan obiecał map na ukończenie? Do głównego trybu gry weszły raptem dwie nowe mapy, nie mówię już o trybie 1v1, gdzie od początku ciśnie się jedną mapę... No błagam.
Gra jest bardzo fajna, ciągle też poprawiają balansy postaci i w ogóle, ale niestety za mało zawartości do gry się dodaje.
Skoro gra jest taka zajebista, to po cholerę reklama w postaci darmowego weekendu?
Kasa musi się zgadzać. Promocja ma na celu szukanie frajerów, którzy jeszcze się opierają kotletowi od Blizzarda. Sam grałem w betę i po becie mi przeszło. Styl graficzny mi się nie podoba. Szukałem czegoś dojrzałego. Lepszego i nowoczesnego. Oklepane style to nie rewolucja. Niczym się nie wyróżnia od starego dobrego Quaka, który jednak mi surowy klimat i jest dla dorosłych.
Zeby przekonac tych niezdecydowanych czy kupic na podstawie reklam/Twitcha/Youtuba. Zobaczyc to jedno, zagrac drugie.
Skoro sprzedali 30 mln kopii to ilosc potencjalnych nabywcow maleje kazdego dnia.
Wersja dla tych co uwazaja ze jak im sie cos nie podoba to nikomu nie moze: Sa chciwi i chca jeszcze wiecej hajsu.